ما قصد داریم در این نوشته با شما از بهترین مارک چشمی دیجیتال صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

اگر شخص غریبه‌ای که تابحال با او برخورد نداشتید روبه روی درب خانه شما بایستد و زنگ درب را بزند، چطور واکنش نشان می‌دهید؟ فرقی ندارد که مهمان ناخوانده روبروی درب خانه شما بایستد یا متجاوز، درهرصورت اگر خانه اپارتمانی داشته باشید، احتمالا قبل از باز کردن درب با چشمی نگاهی به او می‌اندازید تا اوضاع را بررسی کنید.

با این حال، وارسی محیط بیرون درب با چشمی با مجموعه‌ای از چالش‌ها روبرو است. اول اینکه، فرد می‌تواند وقتی شما در مقابل چشمی حرکت می‌کنید متوجه حرکت شما شود که و دوم اینکه، بسته به میزان خوب بودن لنز چشمی، ممکن است خوب به او نگاه کرده یا نکنید.

خوشبختانه با داشتن بهترین چشمی دیجیتال، محدودیت‌هایی که معمولاً تجربه می‌شوند به حداقل خواهند رسید. فناوری تقریباً همه جنبه‌های زندگی ما را آسان کرده و در نتیجه اکنون چشمی دیجیتال نیز ارتقا یافته است.

این مقاله را از دست ندهید:

نحوه انتخاب چشمی دیجیتال مناسب

نصب و راه اندازی

با توجه به اینکه این دستگاه قرار است جایگزین چشمی‌ سنتی فعلی درب خانه شما شود، باید مطمئن شوید که راه اندازی آن به زمان و تلاش زیادی نیاز ندارد. همان‌طور که گفته شد، چشمی دیجیتال دو نوع دوربین اصلی دارند که می‌توانید آن‌ها را نصب کنید.

نوع اول دوربین چشمی درست در نقطه‌ای که چشمی سنتی درب قرار داشت، نصب می‌شود. نصب این نوع دوربین معمولاً بسیار پیچیده‌تر از نوع دیگر است؛ چون مجبور می‌شوید که لنز قدیمی را حذف و دوربین را با آن جایگزین کنید.

نوع دوم دوربین‌ها در قسمت زنگ درب شما قرار می‌گیرند و با آن جایگزین می‌شوند که نصب آن‌ها به‌مراتب ساده‌تر است.

اگر نمی‌خواهید با سیم‌ها، مته‌ یا پیچ‌ها درب خود را خراب کنید، می‌توانید چشمی دیچیتال را کنار زنگ درب فعلی خود قرار دهید و از باتری استفاده کنید. ضمن اینکه  ما توصیه می‌کنیم این مدل‌ها را به سیم‌کشی برق خانه متصل کنید تا هرگز نگران تامین انرژی جشمی باشید.

بهترین مارک چشمی دیجیتال چیست

بی سیم در مقابل سیمی

این روزها با پیشرفت تکنولوژی  بسیاری از دستگاه‌ها می‌توانند به‌صورت بی سیم به انواع دستگاه‌های دیگر متصل شوند. معمولا همه انواع بهترین مارک چشمی دیجیتال به این قابلیت مجهز هستند.

اگر چیزی را می‌خواهید که کار با آن بسیار راحت‌تر باشد، باید دوربین مجهز به چشمی دیجیتال داشته باشید که توانایی همگام‌سازی و امکان اتصال به رایانه یا تلفن هوشمندتان را داشته باشد.

این روش این گونه است که آن‌ها به سیگنال وای فای و piggyback دستگاه شما متصل می‌شوند تا فیلم‌های ویدیویی را بارگذاری کنند و هنگامی که در خانه نیستید، به شما اطلاع می‌دهند.

از طرف دیگر واحدهای سیمی به جای آن، به صفحه اختصاصی متصل می‌شوند. آن‌ها به جای همگام سازی با تلفن هوشمند یا تبلت، با نمایشگر مخصوص خودشان عرضه شده که معمولاً در سمت دیگری نصب خواهند شد.

مزیت استفاده از این نوع سیستم این است که شما معمولاً مجبور نیستید ماهانه هزینه خدمات تلفن همراه و هزینه اینترنت را پرداخت کنید. اگر می‌خواهید به برق وصل نشوید یا نمی‌خواهید نگران گذرواژه‌های بیشتری باشید، داشتن یک مدل آنالوگ که سیم بندی شده است، بهترین راه برای استفاده است.

این مقاله را از دست ندهید:

ضبط حافظه و فیلم

نسخه‌های قدیمی‌تر دوربین‌ این چشمی‌ها با قابلیت ضبط دیجیتال تصویر کار می‌کنند. این به آن معنا است که آن‌ها تصویری واضح‌تر و قابلیت‌های بیشتری به کاربران خود ارائه می‌دهند.

هنوز هم، بسیاری از این مدل‌ها حتی در صورت تمایل به شما امکان ضبط فیلم را هم به کاربران خواهند داد . تفاوت این مدل‌ها با  نسخه‌های پیشرفته‌تر این است که کاربران باید به جای بارگذاری تصاویر در فضای ابری، فیلم را روی کارت حافظه خود ضبط کنند.

اینکار  هزینه ای برای شما ندارد؛ اما اگر بخواهید فیلم را برای مدتی طولانی نگه دارید، مدیریت آن برایتان سخت خواهد شد. با این حال، اگر داشتن بایگانی برایتان مهم نیست، می‌توانید مدلی پیدا کنید که کلیپ‌های قدیمی را به صورت خودکار حذف کند تا حافظه دوربینتان پر نشود.

میدان دید

واضح است که همه کاربران خواستار آن هستند که میدان دید دوربین چشمی تا جد امکان تمام فضای جلوی درب را پوشش دهد. به همین دلیل یادتان باشد که بهترین انواع چشمی دیجیتال مدل‌هایی هستند که بتوانند حداکثر میدان دید را به کاربران ارائه دهند.

در حالت ایده آل درمیان انواع بهترین مارک چشمی دیجیتال می‌توانید چیزی را پیدا کنید که میدان دید نزدیک به ۱۷۰ درجه را به شما ارائه دهد، اما یادتان باشد که هر زاویه‌ای بیش از ۱۵۰ درجه، میدان دید مناسبی محسوب می‌شود.

راهنمای خرید بهترین مارک چشمی دیجیتال

رابط کاربر

چشمی معمولی درب، شما را ملزم می‌کند تا فقط از طریق آن جستجو کنید تا اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورید. نحوه استفاده از چشمی درب دیجیتال نباید در مقایسه با نمونه معمولی آن بسیار پیچیده باشد، در غیر این صورت مقدار زیادی از ارزش آن کاسته خواهد شد. شما به رابط کاربری چشمی دیجیتال خود نیاز زیادی ندارید.

چشمی دیجیتال تا زمانی که امکان دید آسان، بصری و سریعی را فراهم کند، افزودنی خوبی برای خانه شما خواهد بود. اگر چشمی دیجیتالی که به تازگی خریداری کرده‌اید، دیدن اینکه چه کسی در آن طرف درب ایستاده است را نسبت به مدل قدیمی دشوارتر کند، احتمالا انتخاب مناسبی نیست و به‌کار شما نخواهد آمد.

دید در شب

یک چشمی دیجیتال باید بتواند خانه شما را بدون در نظر گرفتن نور روز ایمن نگه دارد. برای انجام این کار، باید به قابلیت دید در شب مجهز شود. خوشبختانه، قابلیت دید در شب در چشمی دیجیتال موجود در بازار، کاملاً استاندارد است.

به دلیل همین، قابلیت‌های دید در شب شما را قادر خواهد کرد تا به سرعت تشخیص دهید که شخصی حتی در ساعات شب نیز مشکوک می‌باشد یا خیر.

این مقاله را از دست ندهید:

عمر باتری

از آنجا که قرار است چشمی دیجیتال از شما و خانواده‌تان محافظت کند، نباید هیچ ساعتی از شبانه‌روز غیرفعال باشد یا کار نکند. سعی کنید تا آنجا که ممکن است، چشمی درب‌تان را فعال نگه دارید تا از امنیت خودتان، خانه و عزیزان‌تان مطمئن شوید و بدانید که چه کسانی پشت درب خانه شما ایستاده‌اند. به همین دلیل لازم است که چشمی دیجیتال شما ۲۴ ساعته فعال باشد.

با این وجود، به دلیل اینکه این چشمی‌های دیجیتال به طور معمول از طریق باتری کار می‌کنند، فعال نگه داشتن آن‌ها بصورت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته به‌صورت قابل توجهی از عمر آن‌ها کم خواهد کرد.

کم شدن عمر باتری به معنای اضافه شدن هزینه خرید باتری در طول ماه است. در این حالت شما مجبور هستید که بودجه ای را فقط برای خرید باتری‌های جدید اختصاص دهید.

برای جلوگیری از این مسئله و همچنین صرفه جویی در هزینه‌های تعمیر و نگهداری چشمی، سعی کنید یک نمایشگر درب دیجیتالی پیدا کنید که یا باتری‌های قابل شارژ داشته باشند یا حداقل مصرف باتری آن‌ها پایین باشد.

با توجه به مدت زمانی که یک چشمی دیجیتال احتمالاً روی درب شما نصب می‌شود، صرفه جویی در استفاده از باتری‌های قابل شارژ بسیار قابل توجه خواهد بود.

بررسی بهترین مارک چشمی دیجیتال

همگام سازی با موبایل

برای کسانی که می‌خواهند یک بسته امنیتی کامل برای درب‌های ورودی خود داشته باشند، داشتن فقط یک دوربین منفذ چشم کافی نیست. انواعی از بهترین مارک چشمی دیجیتال می‌توانند مجموعه کاملی از ویژگی‌ها و مزایا را در اختیار شما قرار دهند که شما را قادر می‌کند تا از دستگاه خود بهره بیشتری ببرید.

رایج ترین سیستم‌های تلفیق تلفن همراه شامل موارد زیر هستند:

  • اعلان‌های متن خودکار
  • حسگرهای حرکت هوشمند
  • اتصالات بی سیم
  • ضبط صدا و فیلم
  • ویژگی اینترکام دو طرفه
  • پیام‌های از پیش ضبط شده (به جای زنگ در)
  • ذخیره سازی و ادغام در فضای ابری

اگر این ویژگی‌ها مانند چیزی است که شما می‌خواهید آن‌ها را داشته باشید، ضروری است که سیستمی را انتخاب کنید که بتواند همه گزینه‌های بالا را پوشش دهد. این واحدها به جای خرید یک طراحی با تکنولوژی پایینی که شما در محل کار نیاز دارد، شما را قادر می‌سازد تا حتی در زمان غیبت از خانه، بر درب ورودی خود نیز نظارت کنید.

این مقاله را از دست ندهید:

اطلاع دادن

هنگامی که مشغول انجام کاری داخل خانه خود هستید، ممکن است متوجه نشوید که شخصی واقعاً جلوی درب منزل شما منتظر است. چشمی دیجیتال شما می‌تواند با ارائه اعلان‌ها به شما کمک کند تا از بروز آن مشکل احتمالی جلوگیری نمایید.

بعضی از چشمی‌های دیجیتال می‌توانند با تولید صدایی، با صدای بلند که افراد داخل خانه بتوانند آن را بشنوند، به شما اطلاع دهند. بعضی از بهترین مارک چشمی دیجیتال حتی می‌توانند  هشدارها را مستقیماً به یکی از دستگاه‌های تلفن همراه شما ارسال کنند.

البته منظور ما این نیست که توانایی صدور هشدار ایستادن کسی پشت درب، ویژگی‌های ضروری چشمی دیجیتال است، اما این امکان اضافه برای کسانی که به آن نیاز دارند بسیار کاربردی و جذاب خواهد بود.

این مقاله را از دست ندهید:

بهترین مارک چشمی دیجیتال

کلام آخر

در بسیاری از خانه‌ها و آپارتمان‌ها درب‌های ورودی مجهز به چشمی درب هستند. این به این دلیل است که این چشمی‌ها هنگام تعامل با افراد غریبه، از صاحبان خانه محافظت می‌کنند. اگرچه ممکن است اسن چشمی‌های قدیمی همچنان خوب کار کنند، اما می‌توانید از نسخه مدرن آن استفاده کنید و این دقیقاً همان چیزی است که چشمی دیجیتال در خود دارد.

همانطور که از نام آن پیدا است، یک چشمی دیجیتال، نسخه پیشرفته تری از چشمی درب معمولی است. چشمی‌های جدید، در حفظ امنیت شما و عزیزانتان بهتر عمل می‌کند و در عین حال روند بازدید از بازدید کنندگان شما را بسیار آسان تر خواهد کرد.

ما در نوآوران هوشمند تلاش کرده‌ایم تا براساس نیاز کاربران ایرانی، بهترین برندها و آخرین تکنولوژی روز دنیا در زمینه گجت‌های امنیت هوشمند را ارائه و با خدمات پس‌ازفروش در سرتاسر کشور، خیال کاربران را از بابت پشتیبانی ۲۴ ساعته راحت کنیم. اگر دوست دارید بهترین مارک چشمی دیجیتال با پیشرفته‌ترین سیستم‌های حفاظتی را در خانه خود داشته باشید، یوکا یکی از بهترین گزینه‌های پیش‌روی شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان ما در نمایندگی‌های یوکا تماس بگیرید.

خرید بهترین مارک چشمی دیجیتال