اگر می خواهید برای منزل خود یک نگهبان ۲۴ ساعته داشته باشید بدون اینکه لازم باشد نگران چیزی باشید خرید چشمی دیجیتال یوکا یک انتخاب هوشمندانه است.

همه ما نگرانی های گاه و بی گاه و بی دلیل و با دلیل را جهت امنیت منزلمان تجربه کرده ایم. مخصوصا زمانی که برای مدت طولانی در منزل نیستیم و نمی توانیم به خانه سر بزنیم. یا اگر ناچاریم فرزندان یا سالمندان خود را در خانه تنها بگذاریم و نگران امنیت آنها هستیم.

همه این دلایل باعث می شود لازم داشته باشیم که دائما محل زندگی یا کار خود را زیر نظر داشته و از تردد ها آگاه باشیم. پس چه چیز می تواند بهتر از این باشد که یک نگهبان دائمی، تمام تردد ها را به اطلاع ما برساند و خیال ما را راحت کند؛ با یوکا همراه باشید.

شما منزل نیستید ، اما چشم های شما آنجاست!

این که شما در منزلتان نیستید دلیل نمی شود که نتوانید از تردد هایی که به منزلتان می شود آگاه شوید. چشمی دیجیتال یوکا به شما کمک می کند تا هنگامی که در سفر هستید تمامی خطراتی که متوجه منزلتان می شود را کنترل کنید. تصویر افرادی که پشت درب منزل شما قرار میگیرند ذخیره و ضبط می شود و شما قادرید در هر زمان آن را کنترل کنید.

چشمی دیجیتال یوکا چه مدت حواسش جمع است؟

چشمی دیجیتال هم مانند هر کالای دیجیتال دیگری با استفاده از باتری کار می کند. اما آیا این باتری تمام می شود و بعد… ؟ وقتی باتری چشمی تمام شود و ما منزل نباشیم دیگر چه فایده؟ چه کسی قرار است از آنجا به بعد مراقب منزل ما باشد؟؟

بله درست است. اما مژده ما به شما این است که باتری چشمی دیجیتال یوکا می تواند چند ماه کار کند و نیازی به شارژ نداشته باشد. پس حتی اگر مدت طولانی هم در سفر باشید باز هم می توانید با خرید چشمی دیجیتال خیال خود را از بابت امنیت منزل راحت کنید.

چشمی دیجیتال  با استفاده از سنسور های حرکتی که دارد و ضبط اتوماتیک تمامی تردد ها توسط چشمی و ارسال آن به موبایل شما امنیت کامل منزل شما را برقرار می کند. پس خیالتان از بابت شارژ هم کاملا راحت باشد.

ویژگی های چشمی دیجیتال

ویژگی چشمی های دیجیتال یوکا

چشمی های دیجیتال یوکا ویژگی های مطلوبی دارند که به هر یک اشاره خواهیم کرد:

۱-چشمی دیجیتال نیازی به استفاده از هیچ گونه سیم ندارد. این ابزار با استفاده از باتری های قلمی یا لیتیومی کار می کند و می تواند چند ماه بدون شارژ مجدد به کار خود ادامه دهد.

۲-چشمی های دیجیتال به آسانی و در عرض ده دقیقه روی درب منزل شما نصب می شوند. پس لازم نیست هیچ نگرانی از بابت نصب این چشمی ها روی درب منزل یا محل کار خود داشته باشید این کار نیازی به هیچ متخصصی ندارد.

۳-چشمی دیجیتال را روی انواع و اقسام مختلف درب ها می توان به آسانی نصب کرد.

۴-یک مزیت بسیار مهم چشمی های دیجیتال یوکا این است که دارای زنگ هستند و شما لازم ندارید جدا گانه برای درب منزل زنگ تهیه کنید. این زنگ ها با موزیک های متنوع تعبیه شده‌اند. وجود زنگ روی چشمی دیجیتال به معنای این نیست که فقط در صورتی که فرد زنگ را فشار دهد تصویر ضبط می شود، بلکه سنسور های حرکتی که روی این دستگاه نصب شده اند هر گونه تردد را به اطلاع شما می رسانند.

۵-شما می توانید برای ذخیره تصاویر از کارت های حافظه میکرو استفاده کنید. بسته به این که از چه کارت حافظه ای با چه میزان ظرفیت استفاده میکنید عکس های بسیاری می توانند ذخیره شوند.

چشمی دیجیتال یوکا را از کجا خریداری کنیم؟

متخصصین ما همواره آماده اند تا در خرید چشمی دیجیتال یوکا شما را یاری دهند. شما می توانید با خریداری این محصول از تمامی مزایایی که ما برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم بهره‌مند شوید. ما همواره در پی رضایت مشتریان خود بوده و با پاسخگویی ۲۴ ساعته در کنار شما هستیم.

ما به حسن خدمت خود ایمان داریم و به شما این اطمینان را می دهیم که خرید چشمی دیجیتال یوکا یک خرید مطمئن و با مزیت است . اما برای این که خیالتان از بابت خریدتان راحت باشد این امکان را قرار داده ایم که شما بتوانید تا ۷ روز بعد از خرید و حتی نصب محصول در صورتی که از کیفیت آن راضی نبودید کالای خود را بازگردانید و وجه پرداخت شده به شما بر میگردد. همچنین شما می‌توانید تا دو سال از گارانتی این محصول برخوردار باشید.

پس اگر شما هم به یک نگهبان تمام عیار برای منزل یا محل کارتان نیاز دارید همین الآن با ما تماس بگیرید و یا به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

خرید قفل دیجیتال یوکا