بیایید صادق باشیم! تعدادی از افراد هستند که ما نمی‌خواهیم درب را به روی آنها باز کنیم. شاید این فرد یک همسایه فضول یا اصلاً یک غریبه باشد، اما چیز مهم این است که شما باید بتوانید فعالیت‌های مشکوک در پشت درب را بررسی کنید، اما چگونه؟

چشمی درب دیجیتال بی سیم همان دستگاهی است که به شما امکان می‌دهد به وضوح ببینید که چه کسی در آن طرف درب کمین کرده است. اما این دستگاه ویژگی‌های فوق العاده دیگری نیز دارد که آن را با چشمی معمولی دیگر متمایز می‌کند؛ با یوکا همراه باشید.

چشمی درب دیجیتال بی سیم چیست؟

چشمی دیجیتال درب راه‌حلی مدرن برای منزل و محیط‌های اداری است که مایل هستند به شکلی هوشمند ببینند چه کسی در پشت درب کمین کرده تا بتوانند تصاویر آنها را ضبط کنند. این دستگاه با استفاده از باتری کار می‌کند و بی سیم است و تقریباً به هر دستگاه هوشمند دیگر مانند تلفن همراه، لپ تاپ یا تلویزیون متصل می‌شود. نصب چشمی درب دیجیتال بی سیم به یک دستگاه هوشمند به شما امکان می‌دهد ببینید چه کسی پشت درب منزل شما ایستاده است، حتی اگر در خانه نباشید!

این دستگاه ماهیتی محرمانه دارد و توجه افراد پشت درب را جلب نمی‌کند. این ویژگی برعکس چشمی درب معمولی است که باعث می‌شود کسانی که پشت درب هستند بتوانند بفهمند که مالک در حال تماشای آنهاست.

نصب چشمی درب دیجیتال آسان است و می‌تواند کیفیت تصویر بسیار خوبی را فراهم کند. ویژگی‌های اضافی شامل حسگر حرکت، دید در شب یا ضبط عکس و فیلم است که به شما امکان می دهد از راه دور (با استفاده از گوشی همراه) با فرد پشت درب مکالمه کنید.

چشمی درب دیجیتال بی سیم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر بیرون از خانه یا محل کار خود هستید و انتظار دریافت نامه یا بسته‌ای را دارید، می‌توانید با استفاده از یک چشمی دورب دیجیتال ببینید چه کسی پشت درب است و مطمئن شوید که او برای سرقت به ملک شما نزدیک نشده است. بنابراین، این دستگاه برای کسانی که مدام بیرون از منزل هستند، انتخابی عالی است.

چشمی دیجیتال درب برای افراد مسن یا کودکانی که در دسترسی به سوراخ چشمی مشکل دارند، بسیار مناسب هستند. همچنین برای افرادی که مشکلات حرکتی دارند و نمی‌توانند در خانه حرکت کنند، چشمی دیجیتال می‌تواند انتخابی درخور توجه باشد. این افراد می‌توانند بدون آنکه به درب نزدیک شوند، از طریق گوشی همراه پشت درب را مشاهده کنند.

اگر هم نگران امنیت ملک خود نیستید یا قبلاً قربانی سرقت شده‌اید! یک چشمی درب دیجیتال می‌تواند بازدارنده مناسبی باشد، زیرا سارقان با مشاهده چشمی به ندرت به ملک نزدیک می‌شوند. با این دستگاه می‌توانید از هر نوع فعالیت در پشت درب خود فیلم و عکس بگیرید و در مواقع مورد نیاز آنها را در اختیار پلیس قرار دهید.

مزایای چشمی درب دیجیتال بی سیم

مزایای چشمی درب دیجیتال بی سیم

فواید استفاده از چشمی دیجیتال به شرح زیر هستند:

اجازه ورود اختیاری

ممکن است شما نخواهید فردی را بپذیرید اما اغلب برخی از مهمانان خانه ما افرادی هستند که واقعاً ترجیح می‌دهیم آنها را به خانه خود راه ندهیم. آنها مجبور نیستند سارق باشند، گاهی اوقات ما به راحتی نمی‌خواهیم پذیرای مهمانی باشیم، حتی اگر به آنها علاقه داشته باشیم.

ما همیشه می‌خواهیم خانه‌مان منبع انرژی مثبت باشد و این امر با انتخاب افراد درست، حاصل می‌شود. داشتن چشمی درب دیجیتال بی سیم به شما امکان می‌دهد افراد خارج از ملک را بدون آنکه متوجه شوند، آنها را ببینید. بنابراین می‌توانید انتخاب کنید که درب را به روی آنها باز کنید یا نه!

تصویر واضح‌تر از پشت درب

ماهیت اصلی چشمی معمولی این است که به شما اجازه می‌دهد ببینید چه کسی در بیرون از ملک است، اما در واقع تصویری که مشاهده می‌شود عالی نیست. با وجود چنین فضای دید کوچکی که باعث می‌شود آنچه در بیرون است کمتر واقعی به نظر برسد.

تشخیص اینکه چه کسی بیرون است و چهره او چگونه است! با چشمی معمولی دشوار خواهد بود. به ویژه در نور کم (تاریک شدن راهرو ساختمان) یا در هوای مه آلود، به هیچ عنوان نمی‌توان پشت درب را مشاهده کرد. تصویر بسیار واضح از یک چشمی درب دیجیتال بی سیم راهی آسان برای مشاهده فعالیت‌های بیرون از ملک است.

مناسب برای همه افراد

چشمی معمولی معمولاً در سطح تراز چشم بزرگسالان و بر روی درب نصب می‌شود. گرچه ممکن است سطح تراز آن برای اکثر افراد خوب باشد اما برای کسانی که قد خیلی کوتاه یا بلند دارند، می‌تواند ناخوشآیند باشد.

برای افراد با قد بلند، این موضوع باعث درد در کمر و گردن می‌شود و اغلب آنقدر آزاردهنده خواهد بود که دیگر فرد بدون نگاه کردن به چشمی، درب را روی هر فردی باز می‌کند. برای کودکان و افراد کوتاه قامت، این مشکل با قرار دادن چهارپایه حل می‌شود، اما آیا باید مداوم یک چهارپایه کنار دستمان باشد؟

خرید چشمی درب دیجیتال بی سیم به افراد با هر قد، پیر یا جوان، قد بلند یا کوتاه اجازه می‌دهد تا فقط با فشار یک دکمه، پشت درب را مشاهده کنند.

امنیت و ایمنی بسیار بالا

امنیت بارزترین مزیت استفاده از چشمی دیجیتال است و نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد. خانه‌ها مورد سرقت قرار می‌گیرند، سارقین با زور اسحله وارد ملک می‌شوند، افراد دارایی خود را از دست می‌دهند و ممکن است جانشان نیز در خطر باشد.

همۀ اینها ضرورت امنیت را نشان می‌دهند. اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید جرم و جنایت وجود دارد یا احساس می‌کنید دارایی‌های با ارزش شما باید به بهتری شکل ممکن نگهداری شوند، یک چشمی درب دیجیتال بی سیم، انتخابی عالی است. این دستگاه حداکثر امنیت و ایمنی را برای شما و اهالی منزل فراهم می‌کند.

نحوه انتخاب و خرید بهترین چشمی دیجیتال بی سیم

در زمان خرید چشمی درب دیجیتال بی سیم مهم است که موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • اندازه تصویر: یکی از اصلی‌ترین مزایای خرید این دستگاه، صفحه نمایش است که فضای دید بیشتری نسبت به یک چشمی معمولی ارائه می‌دهد. شما باید مدلی را بخواهید که حداقل ۲.۵ اینچ باشد تا دید بسیار خوبی فراهم کند. صفحه نمایش ۴.۳ اینچ بهترین اندازه ممکن است.
  • کیفیت تصویر: اگر تصویر روی صفحه نمایش تار و بی‌کیفیت باشد، داشتن دوربین درب دیجیتال فایده‌ای ندارد. قبل از خرید، وضوح تصویر را بررسی کنید تا با آنچه نیاز دارید مطابقت داشته باشد. اغلب چشمی‌ها کیفیت ۱.۲ مگاپیکسل را ارائه می‌دهند که تاحدودی قابل قبول است.
  • توانایی نور کم: توانایی در شب نیز یکی از بزرگ‌ترین مزایایی این دستگاه است. در حالت عادی، چشمی معمولی امکان مشاهده در تاریکی را فراهم نمی‌کند، بنابراین کاربر نمی‌تواند چهره شخص پشت درب را تشخیص دهد. اما چشمی دیجیتال این مشکل را به کلی برطرف کرده است.
  • تناسب با نوع درب: تعجب خواهید کرد که چند نفر از این مسئله چشم‌پوشی می‌کنند اما قطعاً باید بررسی کنید که آیا دستگاهی که می‌خواهید خریداری کنید واقعاً برای درب شما مناسب است یا خیر! اما به عنوان یک مزیت دیگر، چشمی درب دیجیتال بی سیم بر روی انواع درب چوبی، فلزی، شیشه‌ای و موارد دیگر نصب می‌شود.
  • باتری: بیشتر چشمی‌های دیجیتال از طریق باتری کار می‌کنند، این موضوعم هم می‌تواند یک مزیت و هم یک عیب باشد. باتری یک مدل چشمی ممکن است به سرعت تخلیه شود و هزینه تعویض مداوم را به همراه داشته باشید. اما انتخاب یک مدل با باتری لیتیوم که ۴ ماه شارژ را نگه دارد، انتخابی عالی است. مدل بی سیم می‌تواند از نظر عملکرد و ظاهر مناسب‌تر از چشمی سیم‌دار باشد.
  • ویژگی‌های اضافی: آیا چشمی دیجیتال سنسور حرکت دارد؟ آیا Wi-Fi فعال است؟ آیا می‌دانید چه کسی جلوی درب خانه شما بوده است حتی زمانی که از خانه دور بودید؟ چشمی دیجیتال دارای ویژگی‌های اضافی است که می‌تواند برحسب نیاز افراد انتخاب شوند.
  • قیمت چشمی درب دیجیتال: چقدر حاضرید هزینه کنید؟ بودجه شما چقدر است؟ این یک نکته مهم قبل از خرید چشمی الکترونیکی است. قیمت این دستگاه می‌تواند برحسب برند، کیفیت، امکانات، گارانتی و موارد دیگر متغییر باشد. اما پیشنهاد همیشگی ما این است که به دنبال محصولات باکیفیت باشید.

کلام آخر

وقتی در حال مقایسه انواع چشمی درب دیجیتال بی سیم هستید، بسیار مهم است که گزینه‌های خود را بسنجید و ببینید دقیقاً به چه مدلی نیاز دارید. برای مثال، ویژگی حسگر ضربه (Knocking Sensor) به کاربر می‌کند که وقتی شخصی به درب ضربه زد، یک عکس از او بگیرید. شاید چنین ویژگی برای همۀ افراد نیاز نباشد، ولی وجود آن می‌تواند حداکثر امنیت را فراهم کند. در نظر بگیرید، هر ویژگی اضافی به معنای افزایش قیمت است، پس قبل از خرید نیازهای خود را مورد بررسی قرار دهید.

خرید قفل دیجیتال یوکا