برای بسیاری از ویلاها و خانه‌های حیاط‌دار که در گوشه‌ای از فضای خود استخر دارند، حفظ امنیت این فضا بسیار مهم است. معمولاً استخر داخل حیاط در محفظه‌ای قرار دارد که دورتادور آن فنس، میله های فولادی یا شیشه کار شده است یا اینکه بدون فنس است و روبروی درب حیاط قرار دارد.

وجود فنس یا محفظه برای مراقبت از استخر جهت جلوگیری از ورود کودکان، حیوانات یا افراد مزاحم است. به همین خاطر، بسیاری افراد به دنبال خرید قفل دیجیتال درب استخر خانگی و تهیه ملزومات دیگر برای افزایش امنیت فضای زندگی خود هستند. با یوکا همراه باشید.

وسائل مورد نیاز برای افزایش امنیت درب استخر خانگی

  • نصب نرده استخر: مطالعات نشان می‌دهند که بسیاری از موارد غرق شدن در استخر، به دلیل حفاظت ناکافی از دسترسی اتفاق می‌افتد. متخصصان توصیه می‌کنند که به منظور ایمن نگه داشتن کودکاناز فضای داخل، از دورتادور فضای استخربا نرده‌ای محافظت کنید. نرده می‌تواند از جنس فنس، میله فولادی یا شیشه باشد.
  • قفل دیجیتال درب استخر خانگی: حصار به تنهایی تضمین نمی‌کند که بچه‌ها از ورود به آب ایمن باشند. درب استخر باید به طور خودکار بسته و قفل شود. قفل‌های درب الکترونیکی این اطمینان را به کاربران می‌دهند که پس از هر بار ورود و خروج به قسمت استخر، درب بسته می‌شود و از دسترسی کودکان بدون نظارت به منطقه جلوگیری می‌کند.
این مقاله را از دست ندهید:

 

قفل دیجیتال درب استخر خانگی

اهمیت خرید قفل دیجیتال درب استخر خانگی

از ملزومات امنیتی اطراف استخر خانگی می‌توان به درب مستحکم و قفل ایمن و مطمئن اشاره کرد. این الزامات امنیتی به شما اطمینان می‌دهند که کودکتان یا دیگر کودکانی که ممکن است به خانه شما بیایند به‌سادگی نخواهند توانست وارد محوطه استخر شوند. باتوجه به این واقعیت که متاسفانه هرساله تعداد زیادی از کودکان در تابستان در استخرهای مناطق مسکونی و خانه‌ها غرق می‌شوند، اتخاذ این اقدامات بسیاری ضروری و مهم است.

از طرف دیگر، مسئله تامین امنیت یکی دیگر از مسائل مهم پیش‌روی شماست. بسیار پیش آمده است که اعضای خانواده در حال استفاده از استخر هستند که ناگهان مورد حمله افراد ناشناس قرار می‌گیرند و این چنین امنیت این فضای خصوص به خطر میفتد. چنین رخدادهایی کاربران را مجاب می‌کند تا از تجهیزات پیشرفته مانند قفل دیجیتال درب استخر خانگی برای حفظ امنیت فضاهای مختلف منزل خود استفاده کنند.

قفل دیجیتال به صورت الکترونیکی کار می‌کند، به این صورت که کاربر می‌تواند بدون نیاز به کلید و به صورت کاملاً دیجیتالی به فضای داخل دسترسی داشته باشد. اگر درب استخر به این قفل مجهز شود، به صورت خودکار باز و بسته خواهد شد و امکان اتصال از طریق اینترنت و استفاده از گوشی همراه را برای نظارت نیز فراهم می‌کند.

مثلا اگر فراموش کنید که درب استخر را ببندید، این امکان را خواهید داشت که با استفاده از قفل دیجیتال تنظیمات را به‌صورتی انجام دهید که درب به‌صورت خودکار قفل شود یا از طریق گوشی همراه امکان کنترل و نظارت بر قفل را در زمان باز بودن درب را داشته باشید. اگر درب باز باشد، پیغام هشدار به گوشی شما داده می‌شود تا از شرایط ناامن مطلع شوید.

این مقاله را از دست ندهید:

خرید قفل دیجیتال درب استخر خانگی

انواع قفل دیجیتال درب استخر خانگی

درب‌ها باید علاوه بر ویژگی بسته شدن خودکار دارای نوعی مکانیسم پیشرفته برای باز و بسته شدن باشند. طیف گسترده‌ای از مکانیسم‌های مؤثر قفل الکترونیکی برای ایمن سازی مناطقی از استخر طراحی شده‌اند. بیایید نگاهی دقیق به این گزینه‌ها بیندازیم:

قفل درب استخر خانگی بیومتریک

بسیاری از صاحبین استخر و مدیران املاک اقبال خوبی به قفل‌های بیومتریک و امکانات متنوع آن نشان داده‌اند. این‌دسته از قفل‌ها برای استخرهای خانگی با چندین کاربر از اعضای خانواده، ایمن‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند.

سیستم‌های ورود بیومتریک به کپی کردن کلیدها و تغییر دوره‎ای قفل‌ها نیاز ندارند؛ این دسته از محصولات امنیتی از طریق خصوصیات بیومتریک افراد از جمله اثرانگشت، تشخیص از طریق عنبیه چشم، تشخیص از طریق کف دست و… کار می‌کنند.

درواقع در این شرایط تمام کاری که کاربران باید انجام دهند، قرار دادن انگشت خود بر روی اسکنر است. این قفل‌ها می‌توانند زمان ورود یا دسترسی کاربران خاص را در صورت لزوم مسدود کنند. کاربرانی که اثرانگشت یا عنبیه چشم آن‌ها در سنسور قفل تعریف نشده باشد، امکان دسترسی به داخل محوطه استخر را نخواهد داشت.

این مقاله را از دست ندهید:

قفل درب استخر خانگی صفحه کلید

متداول‌ترین سیستم ورود بدون کلید برای استخرها، سیستم‌هایی با صفحه کلید هستند. کاربران برای دسترسی به استخر باید کد صحیحی را در صفحه کلید وارد کنند. در این موارد، هیچ نگرانی درمورد گم شدن یا سرقت کلیدها و همچنین هزینه تعویض آن‌ها یا بازیابی مجدد قفل وجود ندارد.

سیستم‌های صفحه کلید راه حل‌های مقرون به صرفه‌ای هستند و همه اعضای خانواده خواهند توانست به‌سادگی و با امنیت کامل از آن‌ها استفاده کنند. شما می‌توانید برای جلوگیری از ورود غیرمجاز به استخر، رمز عبور قفل استخری را به صورت دوره‌ای تعویض کنید.

بررسی انواع قفل دیجیتال درب استخر خانگی

کلام آخر

ایمنی استخر یک نگرانی جدی است! هم برای امکانات شنا در استخر خانگی خود باید از هرگونه احتیاط برای جلوگیری از حوادث استفاده کنند. در این میان، استفاده از حصار به علاوه قفل مناسب می‌تواند به افزایش امنیت در استخرهای خانگی کمک کند. برای درب استخر، استفاده از قفل درب دیجیتال استخر خانگی می‌تواند به معنای استفاده راحت، بهبود ایمنی و کنترل و نظارت بیشتر باشد.

منبع: www.gvlock.com

ما در نوآوران هوشمند تلاش کرده‌ایم تا براساس نیاز کاربران ایرانی، بهترین برندها و آخرین تکنولوژی روز دنیا در زمینه گجت‌های امنیت هوشمند را ارائه و با خدمات پس‌ازفروش در سرتاسر کشور، خیال کاربران را از بابت پشتیبانی ۲۴ ساعته راحت کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان ما در نمایندگی‌های یوکا تماس بگیرید.

تماس با مشاورین یوکا