خیلی از اوقات ما با مشکل گم شدن یا شکستن ناگهانی کلید‌هایمان روبه‌رو می‌شویم. در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی قفل‌های جدید با استفاده از فناوری‌های نوین طراحی شده‌اند که نیاز به کلید مکانیکی ندارند و برای باز کردن آن باید از فناوری‌های هوشمند استفاده شود. قفل‌های کارتی یا رمزی یا اثر انگشتی نمونه‌­ای از این محصولات هستند که استفاده از آن‌ها رواج پیدا کرده است.

قفل رمزدار درب ضد سرقت یکی از بهترین فناوری‌هایی است که برای ورود و خروج به فضا‌های مختلف نیاز به کلید ندارد و از رمز عبور ترکیبی یا عددی برای باز کردن آن استفاده می­‌شود. استفاده از این قفل‌ها از سال‌ها پیش در کشور‌های اروپایی شروع شده و در سال‌های اخیر به کشور ما رسیده است. قفل رمزدار در کنار درب ضد سرقت باعث افزایش امنیت فضا‌های مختلف می‌شود.

معرفی قفل رمزدار درب ضد سرقت

یکی از روش‌های افزایش ایمنی در ابزارآلات حفاظتی انجام احراز هویت از طریق رمز است. قفل‌ها جز مهمترین سیستم‌های امنیتی فضا‌های مختلف هستند که رمزدار شده‌­اند و پس از آن امنیت محل کار و خانه نسبت به قبل افزایش یافته است. در این قفل‌ها می‌توان یک عدد مابین ۴ تا ۱۲ رقم را انتخاب کرد تا در هنگام ورود افراد از آن استفاده کنند و شناسایی شوند.

قفل‌های رمزی یک صفحه کلید دارند که در حالت معمولی مخفی است و در هنگام استفاده از قفل روشن می‌شود. قبل از اینکه رمز را وارد کنید دستگاه دو عدد تصادفی به شما نشان می‌دهد. در این صورت باید رد اثر انگشت شما بر روی همه اعداد باشد تا پس از آن بتوانید رمز شخصی خودتان را وارد کنید.

استفاده از قفل رمزدار درب ضد سرقت چه مزایایی دارد؟

 مزایای قفل رمزدار درب ضد سرقت

این نوع از قفل‌ دیجیتال از سنسور‌های هشداردهنده مخصوصی برخوردارند که عوامل مختلفی را نشان می‌دهند. به همین دلیل گفته می‌شود که امنیت این قفل‌ها بسیار زیاد است. سیستم ضد شوک قفل رمزدار هرگونه ولتاژ غیرمجاز را به­ سادگی تشخیص می‌دهد و با ورود هر گونه شوک به­‌صورت اتوماتیک خاموش می‌شود.

سیستم ضد سرقت موجود در این قفل‌ها زمانی عمل می‌کند که فردی پشت سر هم رمز ورود را اشتباه وارد کند یا اینکه بخواهد قفل را با ضربه از کار بیندازد. در این صورت آلارم قفل رمزدار درب ضد سرقت به صدا در می‌آید.

سیستم اطفاء حریق نیز در این محصول هنگام بروز آتش سوزی فعال می‌شود و آن را با صدای آلارم اطلاع می‌دهد. از مزیت‌های دیگر این ابزار می‌توان به قفل شدن خودکار آن اشاره کرد که از داخل می‌توان دوباره آن را باز کرد اما از بیرون امکان باز کردن آن وجود ندارد.

شما با استفاده از قفل دیجیتال رمزی به دسته کلید ندارید و از طریق ریموت گوشی موبایل نیز می‌توانید در را باز و بسته کنید‌. همچنین تمام اطلاعات ورود و خروج به‌­صورت دقیق در این قفل ثبت می‌­شود.

ضرورت استفاده از قفل رمزدار درب ضد سرقت

اساسی‌ترین ویژگی این قفل‌ها امنیت بالای آن است که استفاده از آن را برای محیط‌های مختلف مناسب می‌کند؛ به­‌خصوص در محیط‌هایی که عدم امنیت ممکن است دردسر‌های جبران ناپذیری به بار آورد. با استفاده از این قفل می‌توان برای مهمانان یا برخی از افراد که برای انجام تعمیرات یا نقاشی یا عوامل دیگر به خانه مراجعه می‌کنند، اجازه دسترسی داد.

نصب این محصول بر روی درب ضد سرقت باعث افزایش زیبایی آن می‌شود و خانه را مدرن‌تر نشان می‌دهد. علاوه­‌براین شما از طریق گوشی موبایل می‌توانید به این قفل هوشمند متصل شوید و از فواصل دور شرایط را در نظر بگیرید. در نتیجه کاربران برای افزایش آرامش و آسایش خود بهتر است از این قفل‌ها استفاده کنند.

نصب قفل رمزدار روی درب ضد سرقت

نصب قفل رمزدار روی درب ضد سرقت

درب مدنظر ما باید از برخی ویژگی‌های خواص برخوردار باشد تا بتوان قفل را بر روی آن نصب کرد. در طول فرایند نصب نیز از اصول و فرایند مشخصی پیروی می‌شود. میزان کیفیت درب ساخته شده توسط شرکت‌های گوناگون در کارکرد صحیح قفل تأثیر دارد.

به‌طور مثال شما می‌توانید قفل رمزدار را بر روی درب جنس ترک و ایرانی به‌سادگی نصب کنید اما در درب‌های چینی این قفل کارکرد ضعیف‌تری دارد.

بنابراین بهتر است جنس درب ضد سرقت را قبل از نصب آن بررسی کنید. قفل رمزدار نصب شده نباید هیچ مشکلی در کارکرد سیستم مرکزی درب ضد سرقت ایجاد کند.

تغیین قیمت قفل رمزدار درب ضد سرقت

تنوع زیادی در سیستم‌های حفاظتی دیجیتال وجود دارد که عملکرد آن‌ها با یکدیگر متفاوت است و شما می‌توانید از میان مدل‌های موجود مناسب‌ترین نوع آن را انتخاب کنید.

استفاده از قفل‌های دارای دسترسی اثر انگشت برای کسانی که مسائل مختلف روزمره خود را مدام فراموش می‌کند، مناسب‌تر است. در مقابل اگر حافظه خوبی داشته باشید می‌توانید قفل رمزدار درب ضد سرقت انتخاب کنید.

انتخاب یک رمز عبور مناسب در این قفل ایمنی محیط را افزایش می‌دهد و امکان ورود افراد غریبه به آن وجود ندارد. برخی قفل­‌ها دو لایه هوشمند دارند و شما می‌توانید از اثر انگشت در کنار رمز عبور استفاده کنید.

قیمت این محصولات بر اساس تکنولوژی به­‌کار رفته در آن و جنس قطعات ( فولاد ضد زنگ، مسی، روی، آلومینیوم ) با یکدیگر متفاوت است. قیمت سیستم حفاظت دیجیال نسبت به قفل‌های معمولی بیشتر است و در مقابل امنیت زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد.

نتیجه‌گیری

قفل‌های دیجیتال رمزی به­‌کار رفته در روی درب‌های ورودی ظاهر و سبک طراحی مدرنی دارند. در طراحی آن‌ها از معیار‌های ارگونومیک خاص کمک می‌گیرند و در نتیجه قیمت آن افزایش پیدا می‌کند.

طراحی زیبای این محصول در ظاهر محیط زندگی شما نیز تأثیر دارد. وجود گوناگون سیستم‌های امنیتی در قفل رمزدار درب ضد سرقت باعث شده تا فضا داخلی شما از خطرات مختلف در ‌امان بماند.

تهیه قفل رمزدار از برند‌های معتبر بر کیفیت آن تأثیر دارد و بنابراین باید در این مسئله وسواس داشته باشید.

برند یوکا در حال حاضر بهترین مارک موجود در بازار ایران است که انواع قفل دیجیتال را تولید می‌کند. فناوری‌های ساخت این قفل جز پیشرفته‌ترین نمونه‌های جهانی هستند و گارانتی خدمات مشتری نیز ارائه می‌دهند.

خدمات پس از فروش در کنار پشتیبانی و استفاده از تیم مجرب برای راه‌اندازی قفل توسط این برند به کاربران ارائه می‌شود. شما می‌توانید برای بررسی انواع قفل رمزی در برند یوکا به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

 

 

خرید قفل دیجیتال یوکا