۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه
ارسال رایگان

قفل دیجیتال چیست؟

می‌توان در یک عبارت قفل دیجیـتال را پیــوند شگفت‌انگیز فناوری‌هـــای امنیتی و هوش مصنوعی دانست. قفل‌های دیجیتـال، نسـل جدید قـفل‌های درب هستند که با استفاده از تکنولوژی‌ جدیـد، به کاربران کمـک می‌کنند تا امنـیت منازل، محیـط کسـب‌وکار، مراکز اقامــتی، تفریحـی، ورزشــی و... را به حداکثر برسانند.

این قفل‌ها با نصب آسان روی درب، طیف وسیعی از امکانات را در اختیــار شما قرار می‌دهند. از امکان دسترسی به قفل با حسگرهای بیومتریک تا امکان مدیریت رفت‌وآمد و ارائه گـزارش‌های امنـیتی، حتی از فواصـل دور.

قفل‌های دیجیتال انواع مختلفی دارند که نوع و همچنین امکانات آن‌ها، به نیاز کاربران وابسته است. درواقـع کافیست به کارشـناسـان و مشـاوران فنی نوع کاربری و همچنین انتظارات خود را اطلاع دهید تا بهترین انتخاب‌ها در اختیارتان قرار بگیرند.

پرفروش ترین محصولات قفل دیجیتال برند یوکا

قفل دیجیتال Ran Plus

خرید محصول اطلاعات کامل محصول

قیمت: ۳۴,۸۰۰,۰۰۰تومان

قفل دیجیتال Moon Plus

خرید محصول اطلاعات کامل محصول

قیمت: ۳۵,۸۰۰,۰۰۰تومان

دستگیره هوشمند Sun Pro

تماس اطلاعات کامل محصول

دستگیره هوشمند Venus

خرید محصول اطلاعات کامل محصول

قیمت: ۱۶,۸۰۰,۰۰۰تومان

دستگیره هوشمند Maia

خرید محصول اطلاعات کامل محصول

قیمت: ۳۵,۸۰۰,۰۰۰تومان

دستگیره هوشمند Leo Max

خرید محصول اطلاعات کامل محصول

قیمت: ۳۹,۸۰۰,۰۰۰تومان

دستگیره هوشمند Lyra

خرید محصول اطلاعات کامل محصول

قیمت: ۱۵,۸۰۰,۰۰۰تومان

دستگیره هوشمند Leo Pro

خرید محصول اطلاعات کامل محصول

قیمت: ۳۰,۸۰۰,۰۰۰تومان

پرفروش ترین محصولات قفل دیجیتال برند سیمپلد

قفل دیجیتال سیمپلد 20F

خرید محصول اطلاعات کامل محصول

قیمت: ۱۹,۵۰۰,۰۰۰تومان

قفل دیجیتال سیمپلد 30F

خرید محصول اطلاعات کامل محصول

قیمت: ۲۷,۵۰۰,۰۰۰تومان

قفل دیجیتال سیمپلد ۱۱F

خرید محصول اطلاعات کامل محصول

قیمت: ۸,۷۰۰,۰۰۰تومان

۷,۹۰۰,۰۰۰تومان

قفل دیجیتال سیمپلد 21F

خرید محصول اطلاعات کامل محصول

قیمت: ۲۰,۸۰۰,۰۰۰تومان

دستگیره الکترونیکی AF

تماس اطلاعات کامل محصول

سیلندر قفل هوشمند

خرید محصول اطلاعات کامل محصول

قیمت: ۹,۸۰۰,۰۰۰تومان

نکات قابل توجه در هنگام خرید قفل دیجیتال

کاربری آسان

کار با قفل دیجیتال برخلاف آنچه به‌نظر می‌رسد بسیار ساده و گاهی به‌سادگی فشار دادن انگشت روی درب است.

سهولت مدیریت رفت‌وآمد

با استفاده از قفل دیجیتال می‌توانید به‌سادگی روی جریان ورودوخروج به محیط نظارت داشته باشید.

امنیت بالا

سهولت نظارت بر رفت‌وآمد و هشدارهایی که قفل درصورت لزوم صادر می‌کند، امنیت محیط مدنظرتان را به حداکثر ممکن افزایش خواهد داد.

دسترسی متنوع

از حسگرهای پیشرفته بیومتریک تا به‌سادگی وارد کردن رمز، از راه‌هایی هستند که می‌توانید برای باز کردن درب و دسترسی به قفل انتخاب کنید.

قابلیت شخصی‌سازی

شما می‌توانید براساس نیاز و سطح توانایی افراد، قفل‌های دیجیتال را شخصی‌سازی و تنظیمات دلخواه را اعمال کنید.

چرا قفل دیجیتال یوکا؟

یوکا یکی از برترین برندهای ارائه دهنده تجهیزات امنیتی الکترونیک و هوشمند در جهان است. این برند کره‌ای باسابقه، توانسته است با ارائه طیف وسیعی از گجت‌های هوشمند امنیتی، جای خود را در دل کاربران ایرانی باز کند.

    شما می‌توانید با خرید محصولات یوکا از ما، از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • طرح هفت روزه بازگرداندن وجه نقد بدون هیچ قید و شرط

    چـنانچه به هر دلیلـی از محصـول ارائه شده راضـی نبودید، می‌توانید تا یک هفته پس از خرید، محصول را به ما برگردانید و ما بدون هیچ قید و شرطی، وجه پرداخت شده را به شما بازگشت خواهیم داد.

  • گارانتی دوساله خدمات تعمیر یا تعویض رایگان قطعات

    با خرید محصولات یوکا، می‌توانید تا دوسال از خدمات رایگان پس‌ازفروش ما بهره‌مند شوید. در این طرح چنانچه هر نقص فنی یا مشکل خاصی برای قفل خریداری شده پیش بیاید، کارشناسـان فنی ما در محـل حاضـر شده و اقدام به تعویض یا تعمیر قطعه موردنظر خواهند کرد.

  • خدمات پس از فروش مادام‌العمر

    این امکان برای مشتریان ما فراهم شده است که با خرید هر محصول یوکا، به‌صورت مادام‌العمر از پشتیبانی فنی و خدمات تعمیر ما بهره‌مند شوند.

عوامل موثر در قیمت قفل دیجیتال

کیفیت ساخت و مواد اولیه قفل دیجیتال درب

جنس بدنه قفل عامل مهمی است که بر قیمت قفل‌های دیجیتال تأثیر می‌گذارد. واضح است که هرچه متریال ساخت کیفیت بالاتری داشته باشد، قیمت آن محصول هم افزایش پیدا خواهد کرد.

امروزه تولیدکنندگان بیشتر از 4نوع ماده اولیه در تولید قفل‌های دیجیتال استفاده می‌کنند: مس، فولاد ضد زنگ، آلیاژ روی و آلومینیوم.

درمیان این مواد اولیه، مس بالاترین قیمت را به خود اختصاص داده است. فولاد ضد زنگ در جایگاه بعدی قرار دارد و کمترین قیمت هم به آلیاژ روی و درنهایت آلومینیوم می‌رسد.

مس ماده‌ای گران‌قیمت و هزینه ساخت آن بالا است. روی به راحتی قالب می‌گیرد و مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد. همچنین در برابر خوردگی مقاوم بوده و قیمت مواد و هزینه ساخت آن از فولاد ضدزنگ پایین‌تر است. قیمت آلومینیوم به این دلیل پایین است که در اثر ضربه به سرعت تغییر شکل می‌دهد.

نوع دسترسی قفل الکترونیکی خانگی و اداری

منظور از نوع دسترسی، شیوه باز شدن قفل است. درواقع وقتی از نوع دسترسی قفل صحبت می‌کنیم، منظورمان این است که چطور قفل به کاربران اجازه می‌دهد که درب را باز کنند.

قفل دیجیتال در سه نوع بیومتریک، قفل صفحه کلید رمزدار و کارتی ارائه می‌شود. هر یک از این قفل‌ها به تنهایی به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. مثلا قفل بیومتریک به سه‌نوع متفاوت قفل اثر انگشتی ، قفل تشخیص چهره و قفل تشخیص کف دست دسته‌بندی می‌شود. یا قفل رمزدار به صفحه کلید دکمه فشاری و صفحه کلید لمسی تقسیم می‌شود.

نوع دسترسی بر قیمت قفل هوشمند درب ورودی تأثیر می‌گذارد. درواقع، هرچقدر سیستم احراز هویت پیچیده‌تر باشد و امکان به سرقت رفتن داده‌ها نزدیک به صفر باشد، قفل گران‌تر خواهد بود. برای مثال، قفل‌های بیومتریک گران‌تر از دیگر قفل‌های دیجیتال هستند.

طراحی و ظاهر قفل دیجیتال درب ورودی

ظاهر و سبک طراحی هم بر قیمت قفل دیجیتال تأثیرگذار است. عمدتاً قفل‌هایی که دارای طراحی لوکس و مدرن هستند و از معیارهای ارگونومیک استفاده می‌کنند، قیمت بیشتری دارند. کانسپت طراحی یک قفل هوشمند باید مطابق بر نیاز کاربر باشد، به طوری که کاربر به راحتی و در ساده‌ترین شکل ممکن از قفل استفاده کند (رابطه کاربری ایده‌الی داشته باشد).

طراحی زیبا همچنین در ظاهر ورودی منزل یا محیط کار هم تأثیر می‌گذارد. اغلب افرادی که با چنین قفل‌هایی روبرو می‌شوند، احساس متقاوتی نسبت به محیط پیدا خواهند کرد.

این احساس حتی برای مالکینی که قصد فروش واحدهای ساختمانی خود را دارند، به عنوان برگه برنده محسوب می‌شود، زیرا مشتری با دیدن قفل دیجیتال به خرید واحد مورد نظر ترغیب می‌شود.

برند و گارانتی قفل دیجیتالی آپارتمانی و شرکتی

برندهای معتبر بازار به دلیل ارائه محصولات ویژه و در نظر گرفتن شرایط گارانتی مناسب، تاثیر قابل توجهی در قیمت قفل دیجیتال خواهد داشت.

برند می‌تواند نشان‌دهنده اعتبار تولیدکننده باشد. بنابراین هر چه برند از شهرت و اعتبار بیشتری برخوردار باشد، می‌توان چنین نتیجه گرفت که قیمت قفل دیجیتال هم بیشتر خواهد بود.

ناگفته نماند که قفل‌های تولید شده در کشورهای آسیایی، به ویژه کره‌جنوبی و قفل‌های اروپایی و آمریکایی در رده بهترین محصولات بازار هستند.

خرید محصول از چنین برندهایی می‌تواند به معنای اطمینان بیشتر از قفل خریداری شده باشد. در دل این اطمینان مواردی مانند حفظ امنیت فضای داخل و سهولت در استفاده از ویژگی‌های مختلف قفل نهفته است.

ویژگی‌های امنیتی قفل دیجیتالی

ویژگی‌هایی مانند سیستم ضد سرقت، ضد شوک، ضد حریق، ضد نفوذ، ضد هک، قفل کودک و موارد دیگر، از جمله مشخصاتی هستند که به افزایش امنیت فضای داخلی کمک می‌کنند. اگر قفلی دارای چنین ویژگی‌هایی بود، احتمال سرقت و نفوذ به صفر خواهد رسید.

یادتان باشد که تنها به مشخصات جذاب یک قفل دیجیتال دقت نکنید، بلکه به فاکتورهای مهم امنیتی آن‌ها، به عنوان مواردی که رابطه مستقیمی با حفظ جان و دارایی‌های شما دارند نگاه کنید.

یقیناً وجود هر یک از ویژگی‌های امنیتی باعث افزایش قیمت قفل الکترونیکی می‌شود. اما هزینه کردن برای این مورد می‌تواند به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلند‌مدت در نظر گرفته شود.

دیگر محصولات قفل دیجیتال

دستگیره هوشمند Leo Max

خرید محصول اطلاعات کامل محصول

قیمت: ۳۹,۸۰۰,۰۰۰تومان

دستگیره هوشمند Mars

تماس اطلاعات کامل محصول

دستگیره هوشمند Luna

تماس اطلاعات کامل محصول

دستگیره هوشمند Luna Pro

تماس اطلاعات کامل محصول

دستگیره هوشمند PC-YC

تماس اطلاعات کامل محصول

دستگیره هوشمند LC-YC

تماس اطلاعات کامل محصول

دستگیره هوشمند YC-YC

تماس اطلاعات کامل محصول

دستگیره هوشمند MC-YC

تماس اطلاعات کامل محصول

قیمت قفل دیجیتال یوکا

بدون شک، می‌توان یوکا (Yucca) را بهترین برند بازار حال حاضر ایران در نظر گرفت. دلیل این مسئله را می‌توان به خدمات ارائه شده توسط «شرکت نوآوران هوشمند» مرتبط دانست که به شرح زیر هستند:

  • ارائه انواع قفل‌های دیجیتال (بیومتریک، صفحه کلید و کارتی)
  • ارائه انواع قفل و دستگیره دیجیتال برحسب محیط‌های مسکونی،اداری و تجاری
  • کیفیت بالای بدنه قفل‌های یوکا
  • طراحی لوکس، جذاب و مدرن قفل‌های دیجیتالی
  • وجود بهترین و پیشرفته‌ترین فن‌آوری‌ها در ساخت قفل
  • ارائه بهترین گارانتی خدمات مشتری
  • خدمات پس از فروش و پشتیبانی بالا
  • شرایط نصب و راه‌اندازی سریع قفل توسط تیم مجرب
  • ارائه خدمات ویژه برای اتوماسیون مسکونی و هتلی

حالا و با درنظر گرفتن همه این خدمات بی‌شمار، بگذارید که درباره قیمت بهترین قفل‌های دیجیتالی یوکا صحبت کنیم:

قیمت قفل دیجیتال اثرانگشتی

در فناوری حسگرهای بیومتریک قفل هوشمند، سه نوع سنسور اثر انگشت لمسی، نوری و نیمه هادی وجود دارند. سنسور اثر انگشت نوری و اثر انگشت نیمه‌هادی ایده‌آل‌ترین سنسورها هستند.

قیمت حسگر اثر انگشت نیمه‌هادی به دلیل کیفیت و مکانیزم پیشرفته‌تر تقریباً سه برابر سنسور اثر انگشت نوری است.

همچین، حسگر اثر انگشت لمسی ارزانترین قفل اثرانگشتی است. در حال حاضر، سنسور اثر انگشت نوری بیشترین کاربرد را در بازار دارد. «اما اکثر قفل‌های دیجیتال برند یوکا از نوع حسگر نیمه‌هادی است.»

همچنین محصولات این برند شامل قفل اثرانگشتی آپارتمانی و شرکتی و قفل اثرانگشتی ضد سرقت نیز هستند.

قیمت قفل دیجیتال کارتی

قفل کارتی الگویی فیزیکی یا دیجیتال را ذخیره می‌کند که می‌تواند با استفاده از آن کاربران را قادر سازند تا به قفل دسترسی داشته باشند

درحال حاضر چندین نوع کلید کارتی در بازار قفل‌های دیجیتال وجود دارند که از میان آن‌ها می‌توان به کارت نوار مغناطیسی، کارت هوشمند با میکروچیپ الکترونیکی و کارت‌های RFID اشاره کرد.

در این میان، قفل‌هایی که بتوانند کارت‌های RFID را بخوانند، گران قیمت‌تر از بقیه هستند.

از کلیدهای کارتی در هتل‌ها به عنوان جایگزینی برای کلیدهای مکانیکی استفاده می‌شود. قفل‌های کارتی برند یوکا، این توانایی را دارند که همه شیوه‌های دسترسی را بخوانند و همه محصولات این برند شامل قفل کارتی آپارتمانی و قفل کارتی ضد سرقت نیز هستند.

قیمت قفل دیجیتال ضد سرقت

ضد سرقت بودن قفل به معنایی که قبل از این صحبت کردیم، یک ویژگی امنیتی مهم برای قفل محسوب می‌شود.

ویژگی ضدسرقت قفل دیجیتال به این معناست که سارقین نمی‌توانند با استفاده از مکانیزم‌های بازگشایی درب، مانند نفوذ با استفاده ایجاد سوراخ و یا ضربه و همچنین هک کردن اطلاعات موجود در کامپیوتر قفل، وارد محیط شوند.

این مورد هم برای منازل و هم برای شرکت و محیط‌های تجاری، ویژگی بسیار مهمی است. به هر روی، قفلی که به این ویژگی مجهز باشد، قیمت بیشتری نسبت به قفل‌های دیجیتال معمولی دارد.

ناگفته نماند، همه قفل‌های برند یوکا به صورت کاملاً ضد سرقت طراحی و ساخته شده‌اند.

برای مشاوره تماس بگیرید

سوالات متداول قفل دیجیتال

آیا برای نصب قفل دیجیتال حتما به یک نیروی متخصص نیاز داریم؟

واقعیت این است که نصب قفل دیجیتال روی در، بسیار ساده‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید. اما خوب است که برای اطمینان از کارکرد صحیح قفل و همچنین استفاده از خدمات پس از فروش، از نیروی متخصص استفاده کنید و نصب قفل دیجیتالی که خریده‌اید را به کارشناس ما در یوکا و نمایندگی‌های مجاز آن بسپارید.

محصولات شرکت نوآوران هوشمند تولید چه کشوری است؟

بیشترین تجهیزاتی که شرکت نوآوران هوشمند نمایندگی انحصاری واردات آن را در اختیار دارد، از تولیدات کشورهای اتریش و کره هستند. معروف‌ترین محصول شرکت ما، یعنی همان قفل دیجیتال از برند معتبر یوکا، یکی از تولیدات کره جنوبی است. البته در مواردی خاص هم محصولاتی را از کشورهایی مانند چین و تایوان وارد می‌کنیم.

آیا امکان اتصال قفل دیجیتال به سیستم هوشمند منازل و محیط کار وجود دارد؟

چه کسی هست که نداند هوشمندسازی منازل یکی از پرطرفدارترین ترندهای معماری داخلی به‌حساب می‌آید؟ شما می‌توانید با هوشمندسازی منازلتان به سادگی و با یک اپلیکیشن واحد، بسیاری از گجت‌های الکترونیکی‌تان را مدیریت کنید.
قفل دیجیتال یوکا هم از این قاعده مستثنی نیست. اگر دوست دارید مدیریت خانه‌تان را هوشمندسازی کنید، می‌توانید با خیال راحت قفل‌های هوشمند یوکا را امتحان کنید. قابلیت اتصال وایرلس به نرم‌افزارهای مدیریتی در این قفل‌ها فراهم شده است تا به سادگی بتوانید سناریوهای مختلف برای مدیریت هوشمند منازلتان را اجرایی کنید.

طرح گارانتی رضایت مشتریان در نوآوران هوشمند چیست؟

ما به کیفیت طراحی و کارکرد قفل ‌دیجیتال یوکا اطمینان کامل داریم. اما نگرانی مشتریان را از بابت کارکرد آن‌ها یا کیفیت مناسبشان کاملا درک می‌کنیم. سیاست ما در نوآوران هوشمند احترام بی‌حدومرز به حقوق مشتریان است.
طرح گارانتی رضایت مشتریان، یکی از امکاناتی است که ما در نوآوران هوشمند برای اطمینان خاطر مشتریان عزیزمان فراهم کرده‌ایم. شما در این طرح می‌توانید قفل‌ های هوشمند یوکا را با قیمت تضمینی و مناسب خریداری کنید.
اگر به هردلیلی، تا هفت روز پس از خرید محصول موردنظرتان رضایت خاطر کافی را از قفل‌ها نداشتید، می‌توانید بی‌هیچ قید و شرطی محصول خریداری شده را برگردانید و همکاران ما هم در نوآوران هوشمند، بی‌هیچ سوال و جوابی پول شما را به شما پس خواهند داد.

چرا بهتر است که قفل‌های دیجیتال یوکا را مستقیما از نوآوران هوشمند بخریم؟

حتما می‌دانید که خرید قفل دیجیتال در هر نمایندگی فروش، حدودا یک سال ضمانت و گارانتی بی‌قید و شرط دارد. شما می‌توانید با خرید مستقیم قفل دیجیتال یوکا از نمایندگی ما در نوآوران هوشمند، از دوسال ضمانت بی‌قیدوشرط بهره‌مند شوید.
یعنی اگر به هردلیلی، هرمشکلی برای قفل‌های هوشمندتان پیش بیاید، کارشناسان پشتیبانی فنی ما در محل حاضر می‌شوند و بی‌هیچ قید و شرطی قطعه را تعمیر یا تعویض خواهند کرد.
ضمن اینکه خدمات پس از فروش قفل‌های دیجیتالی که از نوآوران هوشمند می‌خرید بدون محدودیت و دائمی خواهد بود. فرقی نمی‌کند کجای ایران باشید یا کدام قفل دیجیتال را خریده باشید، با خرید از ما می‌توانید به صورت مادام‌العمر تحت پوشش خدمات پس‌ازفروش ما قرار بگیرید.
حتما می‌دانید که با خرید قفل دیجیتال از ما، از طرح گارانتی رضایت مشتریان هم بهره‌مند شوید.

آیا قفل دیجیتالی کلید مکانیکی هم دارد؟

درک می‌کنیم! برای همه ما که سال‌ها از قفل‌های مکانیکی استفاده کرده‌ایم، سخت است که بخواهیم از روش‌های دیگری برای باز کردن قفل دیجیتالی استفاده کنیم. اما تصورتان از پیچیدگی باز کردن قفل دیجیتال اشتباه است. قفل‌های دیجیتالی بسیار ساده‌تر از آنچه فکرش را می‌کنید باز می‌شوند.
شما می‌توانید صرفا با فشار دادن انگشتتان روی سنسور قفل، آن را باز کنید و لازم نیست کار پیچیده‌ای انجام دهید. باز کردن قفل دیجیتالی برای هرکسی با هر سطح از معلومات دیجیتال امکان‌پذیر است.
هرچند جدا از این مسائل، جواب این سوال مثبت است. شما خواهید توانست با کلید مکانیکی هم قفل دیجیتالی یوکا را باز کنید و از این بابت نگران نباشید.

قابلیت قفل اتومات در قفل ديجيتال به چه معنا است؟

یکی از تدابیری که توسط تیم طراحی برای قفل‌های ديجيتال به آن فکر شده است، راهکارهای مربوط به زمانی است که درب خانه شما به اشتباه باز مانده باشد یا قفل نشده باشد. در طراحی قفل ديجيتال راه‌حلی هوشمندانه برای این مسئله درنظر گرفته شده است.
شما می‌توانید نگرانی‌تان را از این بابت به حداقل برسانید. اگر به صورت تصادفی در باز مانده باشد یا یادتان رفته باشد در را ببندید، در به صورت اتوماتیک توسط قفل ديجيتال بسته خواهد شد و قفل می‌شود.

آیا قفل‌های دیجیتال یوکا امکان هک شدن دارند؟

همیشه همه فکر می‌کنند که هر گجت الکترونیکی الزاما می‌تواند هک شود و با همین قاعده استدلال می‌کنند که قفل‌ الکترونیک هم می‌توانند هک شوند و امنیت منازل را کاهش دهند. اما این تصور رایج کاملا غلط است. قفل الکترونیک یوکا به سیستمی به نام سیستم ضدهک مجهز شده است که با الگوریتم‌های پیچیده‌ای که در آن‌ها به کار رفته است، امکان هک شدن قفل را به صفر رسانده‌اند.
لازم به ذکر است، شرکت نوآوران به واسطه ارتباط ویژه با کارخانه تولید کننده قفل در کره‌ی جنوبی دارنده اولین و تنها اپلیکیشن تلفن هوشمند از قفل الکترونیک است که به واسطه‌ی تحریم ها و استفاده از ابزار های غیر استاندارد امنیت آن دچار اختلال نشده است. و اپلیکیشن موبایل آن برای ایرانی با امنیت ۱۰۰٪ قابل استفاده است.

قفل‌های دیجیتال را روی چه دربی می‌توان نصب کرد؟

نگران نباشید! برای نصب قفل دیجیتال روی درب‌های منازلتان با هیچ محدودیت خاصی مواجه نیستید. البته باید قبل از اقدام برای خرید و نصب قفل دیجیتال با کارشناسان ما در مجموعه نوآوران هوشمند مشورت کنید. اما درحالت کلی قفل‌های دیجتال قابلیت نصب شدن روی هر نوع درب را دارند و کار پیچیده‌ای در انتظار شما نخواهد بود.

با توجه به مجهز بودن برخی از مدل‌های قفل دیجیتال به سنسور حرارتی و حساس به آتش، در چه شرایطی این سنسور فعال می‌شود؟ آیا می‌توان با ایجاد حرارت از عمد، قفل را از قسمت خارجی درب باز کرد؟

قفل‌های دیجیتال مجهز به سنسورهای حرارتی به دمای بالای 60 درجه سانتی‌گراد حساس هستند و با ایجاد آتش‌سوزی در فضای داخلی ساختمان، این سنسور فعال شده و قفل به صورت اتوماتیک باز می‌شود. نکته مهم دیگری که در خصوص این سنسورها وجود دارد این است که محل قرار گیری سنسور حرارتی در قسمت داخلی ساختمان قرار دارد و حتی اگر فردی قصد فعال سازی سنسور حرارتی از قسمت بیرونی درب ساختمان را داشته باشد، قفل به هیچ عنوان از این طریق باز نخواهد شد.

پرسش و پاسخ تکمیلی

با عضویت در سایت پاسخ به نظرات خود را به راحتی دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید