از جمله مهمترین موارد در زندگی انسان امنیت است و داشتن یک سیستم امنیتی پیشرفته مانند قفل دیجیتال، اطمینان از امنیت را در همه زمان‌ها تضمین می‌کند. این محصولات راه حل‌های ابتکاری را ارائه می‌دهند که به جلوگیری از ورود افراد غریبه به ملک شما و ردیابی دسترسی به محل را آسان می‌کنند. خرید بهترین قفل دیجیتال متناسب با نیاز شما می‌تواند کمک کند تا به‌صورت مناسبی سطح امنیت اماکن موردنظرتان را افزایش دهید.

قفل‌های دیجیتال مدرن، از مکانیسم‌های پیشرفته تبعیت می‌کنند و به راحتی هک نمی‌شوند. این محصولات مجهز به حسگر اثر انگشت هستند که شناسه بیومتریک شما را شناسایی می‌کنند و به شما اطمینان خواهند داد که کسی بدون تأیید مالک نمی‌تواند به منزل، محل کار و سایر اماکن خصوصی شما دسترسی پیدا کند.

اهمیت خرید بهترین قفل دیجیتال

قفل درب دیجیتال دارای طراحی‌های شگفت انگیز و ویژگی‌های متعدد است. این محصول با توجه به حرفه ای بودن و همچنین جذابیت بصری و جلوه‌ای که به اماکن موردنظرتان می‎‌بخشد، راهی عالی برای محافظت از خانه یا محل کار شما محسوب می‌شود.

این قفل‌ها رابط کاربری ساده‌ای دارند و سهولت استفاده از این محصولات ازجمله موارد مهم در ذهن سازندگان آن بوده است. قفل دیجیتال  چندین ویژگی امنیتی مهم دارد که به کاربر اجازه می‌دهد تا دسترسی را مدیریت کند و بهبود دهد.

قفل‌های دیجیتال تعدادی از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهند که شامل موارد زیر هستند:

  • قفل‌های دیجیتال دسترسی راحتی دارند و عملکرد آن‌ها بسیار ساده است و هر کسی با هر سطح دانش فنی قادر خواهد بود از آن‌ها استفاده کند.
  • روش‌های مختلفی برای باز کردن قفل مانند استفاده از رمز عبور، کارت‌های هوشمند یا اثر انگشت وجود دارد. تنوع دسترسی استفاده از آن را راحت کرده‌است و آن را به ابزار امنیتی عالی برای استفاده در خانه یا محل کار تبدیل می‌کند.
  • اکثر قفل‌های دیجیتال می‌توانند تا ۱۰۰ اثر انگشت را در یک فضای کسب و کار کوچک پشتیبانی کنند. علاوه بر این، قفل‌های دیجیتال می‌توانند تعدادی پین و کارت را در حافظه خود نگه دارند.
  • برخی از این قفل‌ها دارای ویژگی‌های تشخیص دود و آتش و حتی ویژگی‌های قفل خودکار هستند.
  • قفل‌های دیجیتال از صفحه کلیدهای صفحه لمسی و سایر ویژگی‌های جالب دیگر مانند قابلیت استقبال و همچنین پشتیبانی از هشدار یا آلارم برخوردار هستند.

خرید بهترین قفل دیجیتال

عوامل مؤثر در خرید بهترین قفل دیجیتال

اگر می‌خواهید خرید بهترین قفل دیجیتال هستید باید موارد مهمی را مدنظر قرار دهید. یکی از این موارد امنیت است. امنیت در درجه اول اهمیت قرار دارد و شما باید امن‌ترین سیستم را انتخاب کنید.

صدها مدل قفل دیجیتال در بازار موجود هستند اما باید  محصولی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهایتان باشد. عوامل زیر از مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که باید قبل از انتخاب و خرید بهترین قفل دیجیتال در نظر داشته باشید:

۱- ویژگی‌های امنیتی

طراحی و ویژگی‌های امنیتی گنجانده شده، از مهم ترین ویژگی‌ها هنگام انتخاب بهترین قفل دیجیتال هستند. قفل‌ها را با جدیدترین ویژگی‌های امنیتی بخرید تا به بهبود امنیت شما کمک کنند.

انتخاب بهترین قفل با ویژگی پیشرفته، اطمینان از امنیت بالای شما و دارایی شما را تضمین می‌کند. قفل‌های امنیتی با ویژگی‌های امنیتی پیشرفته، عمدتا در هتل‌ها و دفاتر استفاده می‌شوند.

۲- دوام و طول عمر

دوام عامل اصلی در هنگام خرید بهترین قفل دیجیتال است. یک سرمایه گذاری در امنیت می‌تواند یک سرمایه گذاری عظیمی باشد و شما باید اطمینان حاصل کنید که ارزش پول شما را دارد. این قفل در برابر سایش‌های مختلفی مانند هوای گرم و مرطوب مقاوم است. اطمینان حاصل کنید که قفل هم در برابر گرما، آب و خورشید مقاوم بوده و هم از محصولات بادوامی‌ ساخته شده باشد.

۳- دسترسی

سه روش اصلی برای دسترسی به قفل دیجیتال وجود دارند. روش‌های اصلی ورودی موجود در قفل‌های مدرن شامل اسکن اثرانگشت، RFID و صفحه لمسی هستند. قفل‌های دارای اثر انگشت، ایمن تر از بقیه محسوب می‌شوند؛ چون هیچ‌کس غیر از فرد مجاز نمی‌تواند وارد منطقه محدود شود.

با این حال، سیستم‌های اثر انگشت اغلب کند هستند و گاهی اوقات قبل از باز کردن قفل‌ها، به چندین تلاش نیاز دارند. استفاده از گذرواژه مستلزم این است که برای دسترسی به قفل هر بار باید رمز ورود را وارد کنید.

در عین حال، هرکسی که رمز عبور را بداند، می‌تواند وارد ساختمان شود. با این حال، قفل‌های دیجیتالی که از رمز عبور استفاده می‌کنند، بسیار کوچک تر هستند و برای نصب به فضای کمی احتیاج دارند.

راهنمای خرید بهترین قفل دیجیتال

۴- طرح و رنگ

قفل شما بخشی از خانه شما خواهد بود و شما باید مطمئن شوید که رنگ و طرحی متناسب با طرح خانه خود انتخاب کرده‌اید. قفلی انتخاب کنید که زیبایی و زیبایی خانه شما را افزایش دهد. هنگام خرید قفل دیجیتال مناسب، ممکن است مجبور شوید فضای داخلی و همچنین طراحی بیرونی خانه خود را نیز در نظر بگیرید. مطمئن شوید که قفل‌ دیجیتالتان درعین زیبایی و تناسب با محیط اطراف خانه، کارایی مناسبی هم داشته باشد.

۵- داشتن دستگیره

قفل‌های مختلف دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند. مثلا بعضی از آن‌ها دارای دستگیره دارند؛ در حالی‌که بعضی دیگر از انواع آن، این ویژگی را ندارند. درب‌های دارای دستگره در مقایسه با درب‌های بدون دستگیره، ایمن تر در نظر گرفته می‌شوند.

دستگیره وزن اضافی را به قفل اضافه می‌کند و پیچ و مهره آن‌ها سخت‌تر می‌شکند. بنابراین مهم است که خرید آن‌ها را در اولویت قرار دهید.

۶- قیمت قفل دیجیتال

یکی دیگر از اقداماتی که باید قبل از خرید بهترین قفل دیجیتال انجام دهید، مقایسه قیمت‌های ارائه شده مدل‌های مختلف با یکدیگر است. نکته مهم این است که هرگز نباید به قیمت چشم‌پوشی از دوام و ویژگی‌های امنیتی قفل، هزینه خرید را کاهش دهید.

سعی کنید محصولی را انتخاب نمایید که ارزش پول شما را داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که قفل دیجیتال ایمن، با دوام و مقرون به صرفه است.

۷- ضمانتنامه

گارانتی ضمانتی را برای دوام محصول ارائه می‌دهد. محدوده بیشتر گارانتی‌ها بین ۱ تا ۵ سال است. هرچه عمر سال گارانتی بالاتر باشد، بهتر خواهد بود. قفلی را انتخاب کنید که سال‌ها گارانتی داشته و با کیفیت و مقرون به صرفه باشد. این مسئله به شما اطمینان می‌دهد که در صورت بروز نقص، شرکت قادر به تعویض قفل خواهد بود.

انتخاب بهترین قفل دیجیتال

نتیجه گیری

قفل‌های دیجیتال مدرن از طراحی‌های زیبایی برخوردار‌ هستند. آن‌ها ویژگی‌های امنیتی پیشرفته و زیبایی بیشتری نسبت به قفل‌های دیگر دارند. در حالی که بهترین قفل را انتخاب می‌کنید، باید تعدادی از ملاحظات دیگر را نیز در نظر بگیرید.

قفل دیجیتالی را انتخاب کنید که کار با آن آسان باشد و از ایمنی، دوام و اعتبار گارانتی آن مطمئن باشید. قفل‌های دیجیتالی مختلف موجود در بازار را بررسی کنید و مقرون به صرفه ترین قفل را نسبت به اولویت‌ها و نیازهایتان انتخاب نمایید. یادتان باشد که مهم‌ترین اولویت‌تان اطمینان از قفل شدن ایمن و ایمنی درب باشد.

ضمنا یادتان باشد که نصب قفل‌های دیجیتال به متخصص باتجربه‌ای که نحوه مدیریت مراحل نصب را درک کند نیاز دارد.

منبع: www.singaporedigitallock.com

ما در نوآوران هوشمند تلاش کرده‌ایم تا براساس نیاز کاربران ایرانی، بهترین برندها و آخرین تکنولوژی روز دنیا در زمینه گجت‌های امنیت هوشمند را ارائه و با خدمات پس‌ازفروش در سرتاسر کشور، خیال کاربران را از بابت پشتیبانی ۲۴ ساعته راحت کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان ما در نمایندگی‌های یوکا تماس بگیرید.

تماس با مشاورین یوکا