مهمترین هدف سیستم امنیتی هتل ایجاد تجربه‌ای راحت، ایمن و مطمئن برای میهمانان در طول اقامتشان است. امروزه سیستم‌های کنترل دسترسی الکترونیکی مدرن می‌توانند با ارائه تجربه بهینه مهمان، مزیت رقابتی برای هتلداران فراهم کنند و در این میان قفل دیجیتال هتلی نقش مهمی را در تجهیز هتل به سیستم امنیت هوشمند بازی می‌کند.

با قفل‌های پیشرفته درب هتل می‌توان به استانداردهای جدیدی در زمینه امنیت، مدیریت و مقیاس‌پذیری دست پیدا کرد. این‌دسته از سیستم‌های کنترل دسترسی الکترونیکی، بدون لمس سیم و یا کلید کار می‌کنند و در انواع طرح‌، رنگ‌، قیمت و متناسب با نیاز و نوع درب در بازار موجود هستند.

علاوه بر هتل‌ها و استراحتگاه‌ها، راه حل‌های کنترل دسترسی سطح بی سابقه‌ای را برای سایر محیط‌های دانشگاهی مانند ساختمان‌های آپارتمانی، آپارتمان‌های مسکونی، امکانات زندگی مسکونی و دانشگاه‌ها ارائه می‌دهند.

این مقاله را از دست ندهید:

قفل دیجیتال هتلی

ایجاد یک مزیت رقابتی برای هتلداران

استفاده از فناوری‌های جدید یکی از راه‌هایی است که دارندگان می‌توانند در محیط امروزی که تلفن‌های هوشمند رایج شده است و دسترسی به آن فرصت‌های جدیدی برای رانندگی با تجارت در هتل شما فراهم می‌کند، ویژگی‌های خود را از یکدیگر متمایز کنند.

قفل دیجیتال هتلی این قابلیت را دارد که با اتصال به گوشی همراه مدیریت شود و به‌این‌ترتیب مدیریت ورود و خروج در هتل به شیوه بهتر و بهینه‌تری انجام گیرد.

با استفاده از قفل دیجیتال هتلی، کارت‌های پلاستیکی قابل بازنویسی و کلیدهای دیجیتالی که از طریق تلفن‌های هوشمند استفاده می‌شوند، جایگزین قفل مکانیکی شده‌اند. در هر دو تجربه مهمان و در عملیات هتل می‌توان به پیشرفت‌هایی دست یافت که یک برد برای اپراتورهای هتل است.

سیستم‌های کنترل دسترسی طراحی شده برای هتل‌ها و استراحتگاه‌ها، سیستم‌های الکترونیکی، بی سیم و بدون کلیدی هستند که روشی امن برای مدیریت تمام نقاط ورود به سیستم در ساختمان، نه تنها برای اتاق‌های مهمان، بلکه برای دفاتر، درب‌های خارجی، مراکز تجاری را فراهم می‌کنند.

مزایای قفل دیجیتال هتلی

۱- افزایش بهره وری کارکنان

وقتی می‌توانید دسترسی کارمند را به سرعت و بدون توزیع مجدد کارت‌های کلید هتل اصلاح کنید، بهره وری هم افزایش پیدا خواهد کرد. سیستم متمرکز مدیریت برای کنترل دسترسی، اپراتورها را قادر می‌سازد تا بدون نیاز به رفتن به دری که قفل است، دسترسی را برای هر نقطه ورودی مشخص و آن را روشن یا خاموش کنند.

با مرور داده‌های تاریخی در قفل دیجیتال هتلی می‌توانید مدت زمانی که کارمندان در فعالیت‌های مختلف می‌گذرانند را اندازه گیری کنید. به عنوان مثال، تمیز کردن اتاق مهمان چقدر طول می‌کشد؟ یا اینکه کارکنان خدماتی در چه ساعاتی به اتاق وارد و از آن خارج می‌شوند.

۲- افزایش امنیت

قفل دیجیتال هتلی شما را قادر می‌سازد تا سرعت اجرای عملیات را بهبود بخشیده و تمام نقاط دسترسی را در سراسر ساختمان از یک مکان مرکزی مدیریت کنید. شما می‌توانید سیستم‌های شخص ثالث را با درها و قفل‌ها متصل کنید تا امنیت را در یک راه حل متمرکزی ادغام نمایید.

با استفاده از این روش، می‌توانید افرادی که از هر نقطه ورود و خروج عبور می‌کنند و همچنین مکان هرکسی که به ملک دسترسی دارد را ردیابی کنید. کنترل دسترسی مدرن به شما کمک می‌کند تا بتوانید افرادی که به محیط وارد یا از آن خارج می‌شوند را هم ردیابی کنید.

میهمانان با دانستن اینکه دنباله ای دیجیتالی از ورود افراد به اتاق آن‌ها وجود دارد، آرامش خاطر پیدا می‌کنند. و به‌این‌ترتیب اعتماد آن‌ها نسبت به مجموعه تحت مدیریت شما افزایش پیدا خواهد کرد.

این مقاله را از دست ندهید:

مزایای قفل دیجیتال هتلی

۳- راحتی مهمان

وقتی اتاق‌های هتل به قفل دیجیتال هتلی مجهز شوند، مهمانان می‌تواند از تلفن هوشمند خود برای ورود و خروج استفاده کند. وقتی از تلفن هوشمند مهمان به عنوان کلید اتاق استفاده شود، توزیع کلید‌های کارتی از بین می‌رود.

به‌این‌ترتیب دیگر هیچ کلید گمشده یا سرقت شده‌ای وجود نخواهد داشت. دیگر ردیابی کلیدهای اصلی نیز وجود ندارد.

علاوه بر کلیدهای دیجیتالی ذخیره شده در تلفن هوشمند میهمان، می‌توانید استفاده از کلیدهای فیزیکی مانند کارت دسترسی یا مچ بند دسترسی را هم برای مهمانان خود فراهم کنید؛ در این روش دیگر لازم نیست نگران از دست رفتن کلیدهای فیزیکی باشید. در صورت لزوم و هنگام تسویه حساب مهمان، می‌توان این موارد را از راه دور از سیستم مرکزی غیرفعال کنید.

۴- کاهش هزینه‌های عملیاتی

قفل دیجیتال هتلی همچنین فرصت‌هایی برای مدیریت یکپارچه فراهم می‌کند. این گزینه باعث بهبود و افزایش تجربه مثبت میهمان خواهد شد. در عین حال مدیریت یکپارچه باعث صرفه جویی در هزینه‌های هتلداری هم خواهد شد.

موارد استفاده زیر نمونه‌هایی از یکپارچه سازی هستند که با قفل دیجیتال هتل می‌توان آن‌ها را به دست آورد.

وقتی مهمان وارد اتاق می‌شود، اتاق به طور خودکار جان می‌گیرد، چراغ‌ها روشن می‌شوند، دما به یک محیط راحتی تنظیم می‌شود و پوشش پنجره‌ها باز خواهند شد. با ترک یک مهمان از اتاق، چراغ‌ها خاموش می‌شوند و هر شیر آبی که در جریان باشد به طور خودکار بسته خواهد شد.

این مقاله را از دست ندهید:

ویژگی‌های قفل دیجیتال هتلی

قفل دیجیتال هتلی علاوه‌بر موارد ذکر شده، مزایای زیر را هم نسبت به دستگیره‌های سنتی در اختیار شما قرار می‌دهد:

  • ارتباطات: قفل‌های شبکه ای بدون سیم، خواندن و نوشتن، شبکه ای که با یک پایگاه داده مرکزی ارتباط برقرار می‌کند.
  • طراحی: قفل‌ها و نرم افزارهای قابل ارتقا برای محافظت در برابر کهنه شدن.
  • قابلیت دسترسی: دسترسی از راه دور برای نظارت بر سیستم‌های شما در هر زمان از شبانه روز.
  • گزینه‌های دستگاه محیطی: صرفه جویی در انرژی برای کنترل استفاده از آن در اتاق‌های خالی از سکنه.
  • تلفن همراه: گزینه‌های فعال شده بلوتوث برای کنترل از طریق برنامه‌های تلفن‌های هوشمند.
  • اتصال: یکپارچه سازی با سیستم‌های دیگری از جمله دوربین مدار بسته، پارکینگ، تشخیص پلاک، بیومتریک، اعلام حریق و سیستم‌های مدیریت اطلاعات امنیتی فیزیکی.
  • امنیت: امتیاز دسترسی به مدیریت دقیق.
  • رشد: قابل توسعه برای هزاران درب و میلیون‌ها کاربر.
  • RFID: سازگار با رایج ترین فناوری‌های RFID
  • گزینه‌ها: کلیدهای بدون باتری، ضدآب موجود در کارت‌ها، دستبندها و سایر.

قفل دیجیتال هتلی یوکا

قفل دیجیتال هتلی یوکا

یوکا برندی معتبر درزمینه تولید دستگیره‌های دیجیتال و تجهیز ساختمان‌ها به گجت‌های امنیت هوشمند است. این برند در کشور کره جنوبی تولید می‌شود و تولیدات آن در سرتاسر جهان مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرند.

یکی از مهم‌ترین مزایای قفل دیجیتال یوکا برای کاربران ایرانی، شخصی‌سازی شدن این گجت، متناسب با درب‌های ساختمان‌های ایران و نیاز کاربران بومی است. شرکت نوآوران هوشمند این افتخار را دارد که با در اختیار داشتن نمایندگی رسمی واردات و فروش محصولات یوکا تجربه لذتبخشی از خانه هوشمند در اختیار کاربران ایرانی قرار دهد.

درصورتیکه تمایل دارید محصولات این برند معتبر را بخرید یا درباره نحوه تجهیز، طرح‌های گارانتی و همچنین شرایط فروش باخبر شوید، با کارشناسان فروش ما در نوآوران هوشمند تماس حاص نمایید.

مشاوره قفل دیجیتال هتلی یوکا