امروزه قفل‌های دیجیتال به کمک کاربران آمده‌اند تا علاوه‌بر افزایش زیبایی و بهبود جلوه مناظر ساختمانی، به امنیت کاربران بیفزایند و خیالشان را راحت کنند. اگر درب ورودی ساختمان شما چوبی یا فلزی است، طیف وسیعی از مدل‌ها روبه‌رویتان قرار دارند، اما درب‌های شیشه‌ای کمی متفاوت هستند. برای خرید قفل دیجیتال شیشه سکوریت در ادامه با ما همراه باشید.

قفل دیجیتال شیشه سکوریت

درب‌هایی که از شیشه سکوریت ساخته شده‌اند، بیشتر از هرچیزی برای اماکن تجاری و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند. این درب‌ها علاوه‌بر ظاهر زیبا و بزرگ‌تر نشان دادن محیط، می‌توانند بسیار مقاوم‌تر از نوع فلزی و چوبی باشند.

به‌همین علت، بسیاری از طراحان و معماران داخلی به مدیران توصیه می‌کنند که برای اماکن تجاری و اداری خود، از این نوع درب‌ها استفاده کنند.

این درب‌ها در مدل‌های مختلف و از مواد اصلی متفاوت و همچنین در ضخامت متنوعی تولید می‌شوند. انواع کشویی و ریلی، لولایی و البته ثابت و متحرک از متداول‌ترین مدل‌هایی هستند که در دسترس کاربران قرار دارند.

ممکن است درب‌های شیشه‌ای در کنار تمامی مزایایی که این درب‌ها برای کاربران به ارمغان می‌آورند، حس ناامنی القا کنند. البته نیازی نیست نگران امنیت این درب‌ها باشید؛ امروزه قفل‌های امن و مطمئنی ساخته شده‌اند که ازجمله آن‌ها می‌توان به قفل دیجیتال شیشه سکوریت اشاره کرد.

این قفل‌ها مخصوص استفاده در درب‌های شیشه‌ای هستند و به شما اجازه می‌دهند که علاوه‌بر لذت بردن از مزایای درب شیشه‌ای، خیالتان بابت امنیت و رفت‌وآمد افراد هم راحت باشد.

قفل دیجیتال شیشه سکوریت

چرا قفل دیجیتال شیشه سکوریت با مدل‌های دیگر متفاوت است؟

برای دانستن دلیل این مسئله که چرا باید برای درب شیشه‌ای قفل‌های خاص انتخاب کرد، نیاز دارید که ساختار درب‌های عادی و تفاوت آن‌ با درب‌های شیشه‌ای را بدانید.

حتما دقت کرده‌اید که درب‌های شیشه‌ای لولای متفاوت و زبانه خاصی دارند که آن‌ها را از درب‌های دیگر متمایز می‌کند.

ضخامت این درب‌ها هم مسئله دیگری است که بر نوع قفل موردنیازشان تاثیر قابل‌توجهی می‌گذارد. قفل‌های دیجیتال معمولی به ضخامت خاصی نیاز دارند که نمی‌توان آن را درب‌های شیشه سکوریت پیدا کرد.

از طرفی نیاز روزافزون مراکز اقامتی و تجاری به امنیت حداکثری در کنار علاقه کاربران به استفاده از درب شیشه‌ای، باعث شد تا طراحان و سازندگان قفل‌های الکترونیکی به فکر تولید قفل دیجیتال شیشه سکوریت افتادند تا مالکین ساختمان‌هایی که با این نوع درب تجهیز شده‌اند هم بتوانند از امنیت حداکثری آن‌ها بهره ببرند.

معرفی دو مدل قفل دیجیتال شیشه سکوریت

نکته‌ای که باید به‌خاطر داشته باشید این است که درب‌هایی که از شیشه ساخته شده‌اند، معمولا قفل محکم و قابل اعتمادی ندارند. به همین دلیل بهتر است که خودتان بعد از خرید، آن‌ها را تجهیز کنید و چه چیزی بهتر از قفل دیجیتال شیشه سکوریت؟

برند یوکا برای درب‌های شیشه‌ای دو مدل قفل دیجیتال طراحی کرده است که بسیار باکیفیت و مناسب هستند و می‌توانند هرآنچه از یک قفل دیجیتال انتظار دارید را برآورده کنند.

اگر خواستار خرید محصولات این برند هستید، دو مدل زیر می‌توانند پاسخگوی نیازهای شما در محیط‌های اداری، تجاری، مسکونی و تفریحی باشند:

قفل دیجیتال شیشه سکوریت glasss

قفل دیجیتال شیشه سکوریت یوکا مدل Glass

این مدل از قفل دیجیتال، با طراحی مناسب مخصوص نصب روی درب‌های شیشه‌ای ساخته شده است.

شما با نصب این محصول روی درب موردنظرتان می‌توانید علاوه‌بر تجهیز ساختمان به سیستم امنیتی دیجیتال و بهبود ظاهر آن، خیالتان را از بابت امنیت راحت سازید.

این قفل به کاربران امکان دسترسی از طریق تلفن همراه، کد عبور، پترن، رمز یک‌بارمصرف و اسکن اثرانگشت خواهد داد.

شما با خرید و نصب قفل دیجیتال شیشه سکوریت یوکا مدل Glass می‌توانید به‌سادگی و با کلیک در اپلیکیشن مدیریت قفل به‌سادگی درب را باز کنید.

این امکان مخصوصا در اماکن پررفت‌وآمد به شما کمک می‌کند تا تماس کمتری با دستگیره داشته باشید و خیالتان از بابت بهداشتی بودن کار راحت خواهد شد.

ازطرفی، این قفل امکان تعریف سه اثرانگشت به‌صورت همزمان را دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

علاوه‌براین، الگوریتم ضدهک و سیستم ضدشوک به‌کاررفته در این مدل، خیال شما را از بابت هک یا غیرفعال کردن آن راحت خواهد کرد.

سایر امکانات قفل دیجیتال Glass

  • مجهز به سنسور اثرانگشت نیمه هادی
  • امکان فعالسازی رمز دومرحله‌ای
  • امکان تنظیم رمز تصادفی برای به صفر رساندن حدس رمز توسط کاربران غیرمجاز
  • هشدار باطری ضعیف
  • غیرفعال شدن قفل پس از ۵بار وارد کردن رمز اشتباه
  • محدودیت دسترسی درحالت مزاحم نشوید
  • امکان تنظیم صدای قفل
  • امکان باز کردن اضطراری قفل در شرایط اورژانسی مانند آتش‌سازی، سیل و…
  • تنظیمات ساده و کاربری آسان

قفل دیجیتال شییشه سکوریت یوکا مدل Glass Pro

قفل دیجیتال شیشه سکوریت glass pro

این مدل قفل هم مانند مدل قبلی، با طراحی مینیمال و درعین‌حال شیک خود، به محیط اداری و مسکونی موردنظرتان جلوه‌ای دیگر خواهد بخشید.

قفل دیجیتال شیشه سکوریت یوکا مدل Glass Pro از مواد اولیه مقاوم و باکیفیتی تهیه شده است که طول عمر درب را هم افزایش می‌دهند و خیالتان را از بابت امنیت و آسیب دربرابر هر نوع ضربه راحت خواهد کرد.

این مدل به شما امکان می‌دهد رفت‌وآمد کاربران را توسط اپلیکیشن مدیریت قفل، کنترل و سطح دسترسی آن‌ها را هم براساس ساعت تنظیم کنید.

قفل دیجیتال یوکا مدل Glass Pro به چفت کلیدخور با ظرفیت حرارتی بالا و مغزی سه‌زبانه مجهز است. این عامل به شما در تامین امنیت کمک زیادی خواهد کرد.

شما می‌توانید از طریق رمز، کارت، گوشی تلفن همراه، اثرانگشت، پترن و حتی کلید مکانیکی به این قفل دسترسی پیدا کنید.

قابلیت نصب و استفاده در بانک، اماکن اداری، بیمارستان‌ها، محیط‌های آموزشی و….از موارد استفاده از این محصول محسوب می‌شوند.

دیگر امکانات قفل دیجیتال شیشه سکوریت یوکا مدل Glass Pro

  • امکان تنظیم رمز تصادفی
  • امکان دسترسی از طریق رمز یک‌بار مصرف
  • امکان تنظیم حالت‌های مختلف در ساعات مختلف شبانه‌روز
  • مجهز به الگوریتم ضدهک و سیستم ضدشوک
  • مجهز به سیستم ضدسرفت

اگر دوست دارید ساختمان خود را به سیستم امنیتی هوشمند و دیجیتال یوکا تجهیز کنید، می‌توانید با کارشناسان فنی ما در نوآوران هوشمند، نمایندگی محصولات یوکا، تماس بگیرید. کارشناسان ما به شما کمک خواهند کرد تا بهترین مدل را انتخاب کنید تا تجربه‌ای لذت‌بخش از زندگی دیجیتال و هوشمند داشته باشید.