نقش واهمیت قفل هوشمند در زندگی مدرن بشر

قفل هوشمند جایگزین مناسبی برای کلیدهای مکانیکی می‌باشد. تاثیر قفل هوشمند با امتیازاتی که از خود نشان داده، توانسته در مدت کوتاهی در بین عامه مردم رواج یابد. جالب است بدانید بیشتر افرادی که خود را ملزم به استفاده از قفل دیجیتال نموده‌اند، افرادی عادی هستند. این موضوع به این دلیل است که در حال حاضر مردم بیشتر به دنبال امنیت در فضای مسکونی هستند.
قفل هوشمند یوکا در یک سیستم یکپارچه و فوق العاده این امنیت را به شکل تضمینی برای سایر افراد ایجاد می‌کند. ضمن اینکه قابلیت کاربری آسان را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. افراد عادی به آسان بودن استفاده از قفل هوشمند فکر می کنند.

قفل دیجیتال در طراحی فوق العاده

قفل دیجیتال یوکا
قفل دیجیتال یوکا

ارگان‌های دولتی، شرکت‌های خصوصی، ساختمان‌های تجاری و آپارتمان‌های مسکونی به دنبال برقراری امنیت با قفل هوشمند هستند. این قفل‌ها باید به گونه‌ای طراحی شده باشند که استفاده از آن‌ها حتی برای افراد ناتوان یا سالمند نیز میسر و راحت باشد.

در زمینه قفل هوشمند یوکا توافق لازم بر سر قیمت قفل دیجیتال درب آپارتمان منظور شده و اساساً این قیمت گذاری مبنی بر نرخ عادلانه و مناسب می‌باشد.
شما می‌توانید قفل هوشمند را در انواع مختلف و متناسب با راحتی اعضای ساختمان یا خانواده انتخاب کنید. البته اگر در زمینه انتخاب قفل الکترونیکی سر رشته چندانی ندارید و با نمونه‌های اصل و فیک آن آشنا نیستید، بهتر است در این زمینه با مشاوران ماهر و فوق العاده شرکت یوکا مشورت داشته باشید.
در این صورت برای بهره‌مندی از قفل هوشمند مناسب اقدام خواهید کرد.

از دیگر مزایای قفل دیجیتال یا هوشمند یوکا باید به رایگان بودن مشاوره خرید و ضمانت پس از فروش آن اشاره کرد. این ضمانت یک ضمانت بی‌واسطه و همه جانبه به مدت ۲ سال از خرید قفل دیجیتال می‌باشد. در سایر شرکت‌ها، معمولاً این ضمانت تنها به یک سال ختم می‌گردد. جالب است بدانید این ضمانت به شکل ارائه خدمات و حتی تعویض قفل هوشمند به دلیل نارضایتی مشتری انجام می‌شود.

چرا قفل هوشمند یوکا انتخاب می شود؟

قفل هوشمند یوکا امنیت بسیار بالایی برای مشتریان ارائه می‌کند. این موضوع به دلیل حرفه‌ای شدن سارقان کنونی اهمیت زیادی دارد. برای جلوگیری از خطرهای احتمالی و بالا بردن میزان امنیت، سنسور اثر انگشت در قفل اثر انگشت به کار می‌رود. در این صورت هیچ فردی به غیر از فرد شناسایی شده امکان ورود به منزل را ندارد.
در نمونه‌ای دیگر از قفل هوشمند مانند بسیاری از موبایل‌ها تشخیص چهره به عنوان سنسور قفل در نظر گرفته شده است. وقتی موبایل که به عنوان یک وسیله شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ باید از امنیت بالایی برخوردار باشد، قطعاً محیط کار، گاو صندوق، منزل مسکونی و… نیاز به امنیت قابل توجهی دارند.

طراحی مدرن و زیبای قفل هوشمند

قفل هوشمند

قفل هوشمند یوکا قادر است این امنیت را به شکل راحت و بی وقفه در بیست و چهار ساعت شبانه روز برای تمامی سازمان و افرادی که به ما اعتماد کرده‌اند، فراهم نماید. ضمن اینکه امتیازات ویژه به مشتریان خود اعطاء می‌نماید. تمامی این خدمات در سایه اعتماد شما مشتریان عزیز رقم خواهد خورد.

بسیاری از دوستان در هنگام استفاده از قفل هوشمند به شکل کارتی یادآور می‌شوند که این نمونه قفل‌ها(قفل کارتی) ما را مستلزم به همراه داشتن یک کارت می‌کند. توجه داشته باشید قفل کارتی بیشتر برای افراد ناتوان مانند کودکان که قادر به رمز گشایی از قفل نیستند، مناسب است. هر چند که وزن کارت بسیار سبک‌تر از کلیدهای مکانیکی بوده و به راحتی قابل حمل است. این کارت می‌تواند بخشی از کیف پول شما را به خود اختصاص دهد. ضمن اینکه ارزشی به مراتب بیشتر از یک کارت بانکی دارد.
سیستم ضد شوک در قفل هوشمند به کار گرفته شده واین موضوع کار سارقان را عملاً مختل کرده است. در گذشته سارقان حرفه‌ای در زمینه اختلال کارکرد قفل دیجیتال فعالیت داشتند. این اختلال با ایجاد شوک به قفل انجام می‌شد. به همین خاطر قفل هوشمند یوکا قابلیت ضد شوک را برای مشتریان عزیز در نظر گرفته است.
سیستم مکمل دیگری نیز برای بالا بردن امنیت در قفل هوشمند یوکا استفاده شده و آن مربوط به زمانی که فرد از یک کارت دیگر در نمونه قفل کارتی برای بازگشایی استفاده کند یا رمز ورودی اشتباه باشد. در این صورت زنگ هشدار به صدا در خواهد آمد.

نحوه کار با قفل هوشمند

نحوه کار با قفل هوشمند
قفل هوشمند

 

 پاسخ به سوالات متداول شما مشتریان عزیز در مورد قفل هوشمند 

بسیاری از مشتریان عزیز درباره محصولات شرکت نوآوران هوشمند پرسش های مشترکی بیان کرده‌اند.

به عنوان مثال اینکه محصولات تولیدی شرکت نوآوران هوشمند مربوط به چه کشوری می‌باشد؟
تجهیزات و محصولات شرکت نوآوران هوشمند تولید برندهای معتبر کشور اتریش و کره می‌باشد. البته نمونه محصولات ساخت تایوان و چین نیز در این شرکت موجود است.
قفل اتومات در قفل هوشمند چگونه عمل می‌کند؟
این موضوع به یکی از قابلیت‌های مهم و کارکردی قفل دیجیتال مربوط می‌شود. اگر به هر دلیلی درب منزل شما باز مانده یا به خوبی قفل نشده باشد، سیستم هوشمند به کار رفته در قفل اقدام به قفل اتومات درب می‌کند. احتمالاً با پاسخ‌گویی به این پرسش متوجه معنای هوشمند در نام گذاری این قفل‌ها خواهید شد.

انواع قفل هوشمند و تفاوت در طراحی

آیا می توان قفل هوشمند یوکا را به سیستم هوشمند در محیط کار یا منزل متصل نمود؟
بله. در محیط اداری یا منازل مسکونی هوشمند می‌توان به راحتی این اتصال را به حالت وایرلس انجام داد. با این اتفاق کنترل همه جانبه‌ای بر روی تمام منزل در نبود خود خواهید داشت.

چشمی درب قفل هوشمند

چشمی دیجیتال

شرکت قفل هوشمند یوکا از شما دعوت می‌نماید که از محصولات دیگر این شرکت نیز بهره‌مند گردید. چشمی از تجهیزاتی است که امتیازهای زیادی را در اختیار شما دوستان عزیز قرار می دهد.
چشمی دیجیتال یک چشمی ساده نیست. این چشمی قابلیت ضبط تصاویر را داشته و اگر فردی به مدت طولانی پشت در منزل شما منتظر بماند، توسط این چشمی از فرد عکس گرفته شده و در صورت وصل شدن شما به اینترنت ارسال می گردد.
دید پهناور و گسترده‌ای دارد. ضمن اینکه امکان دید در شب را نیز برای شما فراهم خواهد کرد.
مجهز به گذاشتن پیغام تصویری در صورت نبود شما در منزل می باشد.
مجهز به میکروفون، حسگر هوشمند حرکتی و حرارتی، ثبت ساعت و تاریخ، نمایشگر داخلی و باطری قابل شارژ می‌باشد.امکان تصویربرداری و تغییر صدا نیز از دیگر توانایی‌های مربوط به چشمی درب قفل هوشمند می‌باشد.

قفل هتلی چه امتیازی برای هتل‌ها دارد؟

قفل هتلی
قفل هتلی

قفل هتلی مانند قفل استخری اختصاص به مکان خاصی دارد. قفل کارتی یک نمونه قفل هتلی رایج است. این قفل‌ها برای راحتی مسافران مورد توجه هستند.
قفل هتلی مجهز و هوشمند
در صورتی که قفل هوشمند کارتی گم شود، امکان غیر فعال سازی کارت گم شده وجود دارد. در واقع در چنین شرایطی امنیت مسافر به خطر نخواهد افتاد.
استفاده از کارت برای مسافران به مراتب ساده‌تر و راحت‌تر از حمل کردن یک دسته کلید می‌باشد.
با این قفل‌ها می‌توان از زمان حضور، تخلیه اتاق و پایان مدت رزرو اتاق مسافر آگاهی پیدا کرد.
مدیر هتل در مواقع ضروری از یک کارت مخصوص برای باز کردن درب اتاق مسافر استفاده می‌کند.

نمونه ای از فیچرهای در نظر گرفته شده در قفل هوشمند

دارای یک نمایشگر الکترونیکی بوده که از آن برای کد دهی استفاده می‌گردد.
سیستم بیومتریک موجود در آن به عنوان حسگر اثر انگشت در نمونه قفل اثر انگشتی کاربرد دارد.
از قفل کارتی هوشمند نیز در مکان‌هایی همچون اداره و هتل بیشتر استفاده می‌شود.

قفل هوشمند استخری

قفل کمدی
قفل کمدی

این قفل نیز به عنوان یک قفل هوشمند در اشکال متفاوتی نظیر کارت، جاسوئیچی و دستبند تولید می‌گردد. برای قفل کردن کمدهای شخصی در مکان‌های نظیر اداره، استخر و باشگاه به کار می‌رود.

 

مچ‌بند قفل کارتی
مچ‌بند

تاثیر قفل هوشمند بر زندگی سالمندان

قفل هوشمند تاثیر مثبتی بر روند زندگی سالمندان و افراد ناتوان داشته است. تجربه نشان داده که ورود سیستم های هوشمند به زندگی سالمندان، امید به زندگی را در آن ها بالا برده است.
قفل هوشمند کار را برای سالمندانی که دچار مشکل آلزایمر یا فراموشی هستند، ساده تر کرده است. این گونه افراد می توانند از نمونه قفل های هوشمند مجهز به سنسور اثر انگشت با تشخیص چهره استفاده کنند.

به همین خاطر از قفل اثر انگشت به مراتب بیشتر برای این گروه سنی استفاده می‌شود. توجه داشته باشید که سالمندان بیش از هر گروه سنی نیازمند توجه و گاهاً مراقبت هستند. به خصوص اینکه در حال حاضر حدود ۲۲ درصد جمعیت جهان را افراد سالمند تشکیل می‌دهند.
به طور کلی قفل هوشمند تدابیر امنیتی لازم برای برقراری آرامش در زندگی شما مشتریان عزیز را سر لوحه کار خود قرار داده و همواره در پی ارائه خدمات صادقانه به شما می‌باشد. ضمن اینکه از مشاوره و راهنمایی‌های پی‌در پی‌شما در انتخاب اصلح دریغ نکرده است.

اپلیکیشن قفل هوشمند یوکا

اپلیکیشن قفل هوشمند
اپلیکیشن

اپلیکیشن قفل هوشمند یوکا قابلیت نصب بر روی گوشی های مختلف را دارد و به همین منظور نیز طراحی شده است. با این اپلیکیشن ها می توان به یک کنترل از راه دور بر رفت و آمد، تردد افراد از طریق چشمی و … دست یافت. این اپلیکیشن‌ها با اتصال به اینترنت کارکرد خود را نشان می‌دهند. اگر با وسیله هوشمند دیگری نیز در منزل اتصال داشته باشند، امنیت همه جانبه‌ای در محیط منزل برقرار خواهند کرد. فراموش نکنید کلیه سیستم‌های هوشمند در محیط منزل قابلیت اتصال به هم را دارند.

خرید قفل دیجیتال یوکا