کسب و کار ما نقش مهمی در تعیین اینکه ما چه کسی هستیم و دیگران ما را چگونه درک می‌بینند، بازی می‌کنند. در حالی که ممکن است امنیت برای بعضی از شرکت‌ها اولویت بالایی داشته باشد، برخی دیگر به دنبال نظارت و کنترل بیشتری برای محیط اداری خود هستند. بسیاری از ادارات و شرکت‌ها برای محافظت از داده‌های خود، وقت، هزینه و تلاش زیادی را صرف امنیت سایبری در سطحی بالا می‌کنند، اما از سرمایه‌گذاری در خرید قفل الکترونیکی غفلت می‌ورزند!

انتخاب قفل الکترونیکی شرکتی، دقیقاً به معنای ترکیب فنآوری و امنیت است که ما معتقدیم بیشترین آرامش خاطر را برای صاحب مشاغل یا مدیران به همراه دارد. در این مقاله ما تمرکز خود را به این نکته معطوف کردیم که چرا خرید قفل الکترونیکی برای ادارات و شرکت‌ها از نان شب هم واجب‌تر است؛ با قفل دیجیتال یوکا همراه باشید.

راهنمای خرید قفل الکترونیکی برای ادارات و شرکت‌ها

راهنمای خرید قفل الکترونیکی برای ادارات و شرکت‌ها

همان‌طور که  دو انسان هیچگاه دقیقاً شبیه یه یکدیگر نیستند، هر محل کارهم یک اکوسیستم منحصر به فرد، متفاوت و پیچیده‌ای دارد. یک شرکت می‌تواند کوچک، خانوادگی یا کسب و کاری بزرگ باشد، اما آنچه مهم است این می‌باشد که: «اداره یک تجارت و شرکت نیاز به تلاش همه جانبه دارد.» هنگام ارزیابی در خرید قفل الکترونیکی برای ادارات و شرکت‌ها، نخست لازم است به پرسش‌های زیر پاسخ دهید:

  • چه نوع قفل دیجیتالی برای محیط کاری من مناسب است؟
  • چه کسانی نیاز به دسترسی به داخل محیط کار دارند؟
  • آیا سطوح متفاوت دسترسی برای افراد مختلف مورد نیاز است؟
  • چه کسی مدیریت دسترسی به امکانات را کنترل می‌کند؟
  • آیا تنها نیاز به یک قفل الکترونیکی برای درب ورودی است، یا برای هر فضایی در شرکت باید قفلی مجزا تهیه کرد؟
  • کدام قفل دیجیتال قابلیت نظارت و کنترل بالایی دارد؟
  • کدام قفل هوشمند از امنیت بالایی برخوردار است؟
  • قیمت خرید قفل الکترونیکی چقدر است؟

قفل‌های درب الکترونیکی می‌توانند از راه دور و بدون هیچ گونه تماس بدنی، باز شوند. فنآوری شگفت‌انگیزی در پشت قفل‌های دیجیتالی نهفته است، به این معنی که در اکثر موارد، با استفاده از یک برنامه آنلاین یا تلفن همراه، می‌توان همه جنبه‌های دسترسی افراد به هر فضایی در شرکت را به سرعت و به راحتی کنترل کرد.

این امر به صاحبان مشاغل و مدیران دفتر، امکانات بی‌نظیری می‌دهد تا مشخص کنند چه کسانی، چه موقع و با چه وسیله‌ای نیاز به دریافت دسترسی دارند. در بیشتر موارد، ویژگی‌های نرم‌ افزاری قفل‌های الکترونیکی به شما امکان می‌دهند:

  • رمزهای عبور دائمی را اختصاص داده و تغییر دهید.
  • رمزهای عبور موقت را برای زمان‌های مشخص با فواصل منظم اختصاص دهید.
  • «کلید مجازی» را به هر کاربر با استفاده از برنامه مربوطه اختصاص دهید.
  • از راه دور با استفاده از موبایل، درب را قفل یا باز کنید.
  • از رفت و آمد کارمندان، گزارش روزانه یا ماهانه دریافت کنید.
  • هربار که یک درب به طور ناخواسته (سرقت) باز یا بسته شود، هشدار امنیتی دریافت کنید.

بهترین مورد درباره خرید قفل الکترونیکی برای ادارت و شرکت‌ها این است که شما مجبور نیستید برای نظارت وارد هر فضایی از شرکت خود شوید، شما می‌توانید به راحتی از طریق موبایل یا لپ تاپ، تمام محیط کاری خود را نظارت کنید.

از لحاظ تئوری، شما می‌توانید به مسافرت بروید و اطمینان داشته باشید محیط کاری‌تان در ایمنی بالایی قرار دارد. قفل‌های الکترونیکی وظیفه تقویت درب ورودی را دارند و می‌توانند حداکثر راحتی را در اختیار کاربران قرار دهند.

خرید قفل الکترونیکی برای ادارات و شرکت‌های کوچک

خرید قفل الکترونیکی برای ادارات و شرکت‌های کوچک

متعادل کردن نیازهای شرکت با زندگی خانوادگی و شخصی اغلب یک آرزو است تا واقعیت! برای کسب و کار کوچک، قابلیت‌های موجود در قفل‌های الکترونیکی راهی مناسب برای از بین بردن حداقل یک مشکل اساسی در محیط کاری است.

شاید کسب و کار شما مربوط به خدمات طراحی سایت باشد؛ به این ترتیب ممکن است برنامه نویس شرکت در روزهای زوج به شرکت بیاید، یا مسئول آی‌تی در روزهای فرد!

برای چنین وضعیتی باید برای هر فردی یک کلید مکانیکی بسازید، اما اگر یک قفل دیجیتالی داشته باشید، می‌توانید دسترسی راحت برای هر کدام از از کارمندان ایجاد کنید.

کسب و کارهای کوچک یا استارتاپ، آنها اغلب شرایط کارشان به صورت «زمان آزاد» است، ساعت ورود و خروج و روزهای حضور یافته در شرکت برای این کارها معمولاً معنایی ندارد، ولی آیا به این معنا است که باید بی‌خیال نظارت و امنیت باشیم؟ جواب خیر است! برای ادارات و شرکت‌های کوچک که نیروهای کاری و وظایف تجاری کمتری دارند، بهتری قفل دیجیتال می‌تواند شامل قفل‌های صفحه کلید رمزدار باشد.

خرید قفل الکترونیکی برای ادارات و شرکت‌های متوسط

با رشد کسب و کار، مقدار سرمایه و تعداد کارمندان‌تان افزایش می‌یابد. با وجود تعداد زیادی از افراد که در شرکت رفت و آمد می‌کنند، امنیت اکنون مسئله‌ای مهمتر است.

داشتن مجموعه‌ای از کلیدها دیگر گزینه‌ای منطقی نیست؛ با این وجود هنوز ممکن است شما برای یک سیستم دسترسیِ ورودی کاملاً اتوماتیک و پیچیده آماده نباشید. علاوه بر این، این فرصت خوبی است که به اصطلاح کلاه امنیتی به سَر کنید و از قفل‌های دیجیتالی نهایت استفاده را ببرید.

یک شرکت متوسط (نه بزرگ و نه کوچک) ​​به تعادل کامل بین انعطا‌‌ف‌ پذیری و پاسخ‌گویی نیاز دارد. هرچه تعداد افراد بیشتری داشته باشید، احتمالاً نیاز به نظارت و کنترل بیشتر و در عین حال راحت خواهید داشت.

از طرف دیگر، اگر کسب و کار شما طوری است که وسائل یا داده‌های بسیار حساس و با ارزشی دارید، ممکن است نیازهای امنیتی در سطح بالاتری باشند. بهترین قفل الکترونیکی برای کسب و کارهای متوسط، قفل صفحه کلید رمزدار، قفل اثرانگشتی یا قفل کلید کارتی است.

خرید قفل الکترونیکی برای ادارات و شرکت‌های بزرگ

مشاغل بزرگ هر روز با صدها نفر کارمند سر و کار دارند. در بیشتر موارد، طیف گسترده‌ای از کاربران، مشتریان و متقاضیان نیز وجود خواهد داشت. نیازهای بی‌نظیر هر قسمت از اکوسیستم کاری شما نیاز به یک راه‌حل پیشرفته دارد که باعث شود کاروتجارت شما با آرامش کامل و با امنیت بالا انجام شود.

در اینجا دوباره، محدوده غیرقابل توصیف قفل‌های الکترونیکی با قابلیت بیومتریک اعم از اثر انگشت، عنبیه چشم، تشخیص از طریق کف دست و چهره و قفل کلید کارتی نمایان می‌شود.

نکاتی که باید در قفل الکترونیکی برای ادارات و شرکت‌ها در نظر گرفت

نکاتی که باید در قفل الکترونیکی برای ادارات و شرکت‌ها در نظر گرفت

هنگام خرید قفل دیجیتالی، ابتدا چه چیزی را در نظر خواهید گرفت؟ اندازه؟ شکل و ظاهر؟ فنآوری؟ قیمت؟ همه این ویژگی‌ها می‌توانند انتخاب شما را راحت‌تر کنند. اما در زمان خرید، لازم است موارد زیر را لحاظ کنید:

  • روش ورود و نحوه دسترسی (صفحه کلید، کارت هوشمند یا اثرانگشت)
  • شکل و ظاهر
  • سطح امنیت (خوب، عالی، ایده‌آل)
  • قیمت و تعیین مقدار بودجه
  • ویژگی‌های مربوط به تکنولوژی‌های اضافی (داشتن بلوتوث، کار با وای‌فای)
  • داشتن قابلیت دوگانه (قفل هم دیجیتال هست و هم قابلیت کلیدخور دارد)
  • برند و کشور سازنده
  • خدمات و گارانتی مشتری
  • تعمیرو نگهداری (خدمات پس از فروش)

کلام آخر

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، صرف نظر از اندازه شرکت، قفل‌های الکترونیکی ویژگی‌هایی دارند که متناسب با هرگونه نیازهای شما خواهند بود.

با چنین فنآوری باورنکردنی، هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید از سهولت، انعطاف پذیری و کنترل فضای کاری خود لذت ببرید. برای انتخاب این قفل‌ها، تنظیم مقدار بودجه پرداختی از اهمیت بالایی برخودار است.

به یاد داشته باشید، برای افزایش راحتی و امنیت محیط کاری، به دنبال قفل‌های با کیفیت بازار باشید و روی ویژگی‌های امنیتی و راحتی مورد نیاز خود و کارمندان‌تان تمرکز کنید.

برای این موضوع، بهتر است به سراغ «قفل‌های الکترونیکی برند یوکا» باشید، زیرا هر آنچه یک کسب و کار خواهان آن است را در بالاترین کیفیت و خدمات ارائه می‌دهد.

با یوکا دیده شوید: