از جمله مهمترین موارد در زندگی انسان امنیت است و تجهیزات امنیتی پیشرفته، مانند قفل دیجیتال در اماکن مهم، می‌توانند احساس اطمینان از سطح امنیت را به کاربران ببخشند. بهترین قفل درب دیجیتال راه حل‌های امنیتی ارائه می‌دهد که می‌توانند به‌سادگی از ورود افراد غریبه به محل زندگی و کار جلوگیری کنند.

بهترین قفل‌های دیجیتال به امکاناتی مانند حسگر اثر انگشت مجهز است که با اسکن انگشتان شما این اطمینان را به کاربران می‌بخشند که کسی بدون تأیید مالک نمی‌تواند به مناطق محدود دسترسی پیدا کند.

اهمیت قفل درب دیجیتال

قفل‌های درب دیجیتال دارای طراحی‌ شگفت انگیز، با حداقل انسداد هستند. این محصولات با توجه به حرفه ای بودن و همچنین جذابیت بصری درنظر کاربران ساخته شده‌اند و راهی عالی برای محافظت از خانه یا محل کار شما ارائه می‌دهند.

طراحی این محصولات با رویکرد سهولت در استفاده و تجربه کاربری آسان شکل گرفته است. همچنین، این دسته از قفل‌های دیجیتال چندین ویژگی امنیتی مهم دارند که ه کاربران اجازه داده است تا دسترسی به خانه خود را کنترل و مدیریت کنند.

موارد زیر بخشی از امکانات قفل دیجیتال را تشکیل می‌دهند:

  • قفل‌های دیجیتال معمولا یک دستگیره فشاری و کششی آسان دارند که عملکرد کار با آن‌ها را آسان می‌کنند.
  • این محصولات روش‌های مختلفی برای باز کردن قفل مانند استفاده از رمز عبور، کارت‌های هوشمند یا اثر انگشت را ارائه می‌دهد. کار با قفل دیجیتال و استفاده از آن بسیار راحت است و همین فاکتور آن را به یکی از بهترین گزینه‌های افزایش امنیت در خانه و محل کار تبدیل کرده است.
  • قفل‌های دیجیتال پیشنهاد می‌کنند که در صورت سوء عملکرد، آن‌ها را نادیده بگیرید.
  • اکثر قفل‌های دیجیتال می‌توانند تا ۱۰۰ اثر انگشت را در یک فضای کسب و کار کوچک پشتیبانی کنند. علاوه بر این، قفل‌های دیجیتال می‌توانند تعدادی پین و کارت را در حافظه خود نگه دارند.
  • برخی از آن‌ها دارای ویژگی‌های تشخیص آتش و حتی ویژگی‌های قفل خودکار هستند.
  • قفل‌های دیجیتال از صفحه کلیدهای صفحه لمسی و سایر ویژگی‌های جالب دیگر مانند قابلیت استقبال و همچنین پشتیبانی از هشدار هجوم یا آلارم برخوردار هستند.

خرید بهترین قفل درب دیجیتال

عوامل مهم در خرید بهترین قفل درب دیجیتال

امنیت جزو مهم‌ترین فاکتورهایی است که باید قبل از خرید توجه کنید. اگر دوست دارید بهترین قفل درب دیجیتال را انتخاب کنید، باید شما سیستمی را تهیه کنید که آنقدر قدرتمند باشد تا بتواند امنیت ساختمان شما را در هر شرایطی تضمین کند.

به‌غیر از امنیت، عوامل دیگری هم هستند که بر انتخاب شما تاثیر خواهند گذاشت. اکنون صدها مدل قفل دیجیتال در بازار موجود هستند، اما شما باید قفلی را انتخاب کنید که درعین امنیت بالا، ضدهک و ضد ضربه هم باشد.

عوامل زیر از دیگر فاکتورهایی هستند که باید قبل از خرید قفل دیجیتال مدنظر قرار دهید:

۱- ویژگی‌های امنیتی

طراحی و ویژگی‌های امنیتی، از مهم ترین فاکتورهایی هستند که باید زمان انتخاب قفل درب دیجیتال مدنظر شما قرار بگیرند. سعی کنید قفلی بخرید که با جدیدترین الگوریم‌های امنیتی به‌روز شده باشد تا بتواند به بهبود وضع امنیتی منزل یا محل کارتان کمک کند.

انتخاب قفلی که از ویژگی‌های پیشرفته امنیتی برخوردار باشد، می‌تواند امنیت دارایی‌های شما را تضمین کند. این دسته از قفل‌ها عمدتا در هتل‌ها و دفاتر کسب‌وکار استفاده می‌شوند.

۲- دوام و ماندگاری

ماندگاری بالا یکی دیگر از مهم‌ترین فاکتورهای خرید بهترین قفل درب دیجیتال محسوب می‌شود. سرمایه گذاری در امنیت می‌تواند آینده‌نگری مطمئنی باشد و شما باید اطمینان پیدا کنید که هزینه‌ای که کرده‎‌اید ارزش آن را داشته است.

توجه داشته باشید که قفل انتخابی باید دربرابر سایش هوا، گرد و غبار، رطوبت و گرما مقاوم باشد. اطمینان حاصل کنید که قفل هم در برابر گرما، آب و خورشید مقاوم بوده و هم از مواد بادوامی‌ ساخته شده باشد.

راهنمای خرید بهترین قفل درب دیجیتال

۳- روش‌های دسترسی

سه روش اصلی برای دسترسی یا باز کردن قفل دیجیتال وجود دارد. انگشت، RFID و صفحه لمسی، روش‌های اصلی ورود در قفل‌های دیجیتال مدرن هستند.

قفل‌های دارای اثر انگشت، از باقی موارد مشابه ایمن‌تر هستند، چون هیچ کس به غیر از افراد مجاز نمی‌تواند به منطقه‌ای که توسط قفل محافظت شده است، وارد شود. البته ناگفته نماند که سیستم‌های اثر انگشت اغلب کند کار می‌کنند و گاهی اوقات قبل از باز کردن قفل‌ها، به چندین تلاش نیاز دارند.

استفاده از گذرواژه مستلزم این است که باید هربار برای ورود به منطقه محدود رمز ورود را وارد کنید. در عین حال، هرکسی که رمز عبور را بداند، می‌تواند وارد ساختمان شود.

با این حال، قفل‌های دیجیتالی که از رمز عبور استفاده می‌کنند، بسیار کوچک تر هستند و برای نصب به فضای کمی احتیاج دارند.

۴- طرح و رنگ

قفل درب خانه شما بخشی از خانه شما خواهد بود، درواقع باید اطمینان پیدا کنید که رنگ و طرح انتخابی قفلتان با طرح خانه شما متناسب باشد. قفلی انتخاب کنید که زیبایی خانه شما را افزایش دهد.

ممکن است هنگام انتخاب بهترین قفل درب دیجیتال مجبور شوید فضای داخلی و همچنین طراحی بیرونی خانه خود را هم در نظر بگیرید. مطمئن شوید که قفل‌ دیجیتالی شیکی خریداری می‌کنید.

۵- قیمت قفل درب دیجیتال

قیمت از دیگر فاکتورهای تعیین کننده در انتخاب، خرید و نصب قفل دیجیتال است. سعی کنید قبل از تصمیم نهایی، قیمت‌های ارائه شده را با قیمت‌های بازار بسنجید.

درعین حال مطمئن شوید که به‌هیچ وجه روی دوام و ایمنی قفل کوتاه نمی‌آیید. قفلی را انتخاب کنید که ارزش داشته باشد و درعین‌حال ایمن، بادوام و باصرفه است.

۶- ضمانتنامه و گارانتی

گارانتی ضمانتی را برای دوام محصول ارائه می‌دهد. محدوده بیشتر گارانتی‌ها بین ۱ تا ۵ سال است. هرچه سال گارانتی بالاتر باشد، بهتر خواهد بود. قفلی را انتخاب کنید که با کیفیت و مقرون به صرفه باشد. این مسئله به شما اطمینان می‌دهد که در صورت نقص، شرکت قادر به تعویض قفل خواهد بود.

کلام آخر

قفل‌های دیجیتال مدرن، از طراحی‌های زیبایی برخوردار‌اند. آن‌ها ویژگی‌های امنیتی پیشرفته و زیبایی بیشتری نسبت به قفل‌های دیگر دارند. در حالی که بهترین قفل را انتخاب می‌کنید، باید تعدادی از ملاحظات دیگر را نیز در نظر بگیرید. بهترین قفل درب دیجیتال را انتخاب کنید که کار با آن آسان، ایمن، بادوام و دارای سال‌ها ضمانت باشد.

قفل‌های دیجیتالی مختلف موجود در بازار را بررسی کنید و مقرون به صرفه‌ترین قفل را انتخاب کنید که این باید شامل مهم ترین ویژگی‌ها باشد. مهم ترین چیز، اطمینان از قفل شدن ایمن و ایمن درب شما است. شما باید بهترین قفل را انتخاب کنید که مطابق با نیازهایتان باشد.

انتخاب بهترین قفل درب دیجیتال

این مقاله را از دست ندهید:

منبع: www.singaporedigitallock.com

ما در نوآوران هوشمند تلاش کرده‌ایم تا براساس نیاز کاربران ایرانی، بهترین برندها و آخرین تکنولوژی روز دنیا در زمینه گجت‌های امنیت هوشمند را ارائه و با خدمات پس‌ازفروش در سرتاسر کشور، خیال کاربران را از بابت پشتیبانی ۲۴ ساعته راحت کنیم. اگر دوست دارید از فناوری امنیت هوشمند مبتنی بر سیستم‌ای اسکن بیومتریک استفاده کنید، یوکا یکی از بهترین گزینه‌های پیش‌روی شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان ما در نمایندگی‌های یوکا تماس بگیرید.

تماس با مشاورین یوکا