در این مقاله به بررسی برخی راه کارهای افزایش امنیت در هتل می پردازیم. اگر شما هم قصد سفر و اقامت در یک هتل دارید با ما همراه شوید.

از جمله اطلاعات یک هتل که در اینترنت در اختیار شما قرار می گیرد مکان جغرافیایی ، قیمت ، تجهیزات هتلی و … هستند اما مسئله مهمی که لازم است بیشتر در مورد آن بدانید امنیت هتل می باشد که با اطمینان خاطر در یک هتل اقامت گزینید و سفر خوشی را سپری کنید.

راه کارهای افزایش امنیت در هتل

با پیشرفت تکنولوژی در اکثر هتل های معتبر به جز فضای داخل اتاق مهمان بقیه مکان ها با دوربین مدار بسته رصد می شود.

هنگام خروج از هتل توجه داشته باشید که وسایل مهم و مدارک خود را در گاوصندوق اتاق تان قرار دهید و اگر در اتاق گاوصندوق مهیا نشده باشد آن را به واحد امانت داری هتل تحویل دهید.

استفاده از قفل کارتی هتلی سبب شده تا ضمن افزایش امنیت شما به جز کارمندان هتل فرد دیگری به اتاق تان دسترسی نداشته باشد. می توانید هنگام خروج از هتل کارت قفل الکترونیکی اتاق تان را به پذیرش هتل تحویل دهید به این ترتیب نگران گم شدن کارت اتاق تان نخواهید بود.

فراموش نکنید مسئولین هتل برای ورود به هر یک از اتاق ها کلید مخصوص خود را دارند و هیچگاه از شما درخواست کلید یا کارت نمی کنند. بنابراین پرسنلی که لازم است وارد اتاق شما شوند با هماهنگی هتل و با کلید خود وارد می شوند.

چنانچه گاوصندوق اتاق تان رمزی است پس از قفل کردن آن یک بار تمام دکمه ها را فشار دهید؛ به این ترتیب دیگر افراد حرفه ای هم قادر نخواهند بود از روی اثر انگشت تان درب گاو صندوق را باز نمایند.

از دیگر راه کارهای افزایش امنیت در هتل که لازم است به آن توجه شود بسته بودن پنجره های اتاق هتل است. در صورتی که اتاق شما به بالکن متصل است دقت کنید پنجره های اتاق را ببندید.

برای آشنایی بیشتر با تجهیزات هتلی از جمله قفل کارتی هتلی ، یخچال مینی بار هتلی ، گاو صندوق دیجیتال و … و استعلام قیمت هر یک با در تماس باشید.

تماس با مشاورین یوکا