قفل دیجیتال با ظاهری زیبا و امکاناتی متنوع، یکی از ملزومات محیط های مختلف به حساب می آید که امروزه جایگزین دستگیره های مکانیکی شده؛ همان دستگیره هایی که برای باز کردن آن به کلید نیاز داریم.

پیشرفته ترین ، بهترین و لوکس ترین مکان ها که از جمله ی آن می توان به هتل ها اشاره نمود با خرید قفل کارتی هتلی که نوعی قفل دیجیتالی است مشتریان و پرسنل خود را به تجربه ای خوشایند مهمان کرده اند و خاطره ای خوش از اقامت در هتل برای مهمانان به جای گذاشته اند .

مدل های متنوع قفل دیجیتال

امکانات متنوع قفل دیجیتال سبب شده تا این قفل ها در انواع مختلفی دسته بندی شوند : قفل کارتی ، قفل اثر انگشت ، قفل رمزی و …

چرا هتل داران خرید قفل کارتی هتلی را به قفل های معمولی ترجیح می دهند؟

قفل های مکانیکی مرسوم در بازار که به زودی جای خود را به قفل دیجیتال می دهند عیوب زیادی دارند . درب مجهز به قفل معمولی به راحتی با ترفندهایی که امروزه همه می توانند آن را پیاده کنند باز می شود بنابراین تضمینی برای تامین امنیت منزل یا محیط کار به وسیله این قفل ها نیست .
حال با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی، انواع قفل دیجیتال مانند قفل کارتی به جایگاه مناسبی در بازار دست یافته که هتل داران نیز خرید قفل کارتی هتلی را در اولویت کارهای خود قرار داده اند.

استقبال بسیاری از هتل های معروف و به نام از برندهای معتبر قفل کارتی چون یوکا گواه آن است که این دستگیره های دیجیتال به زودی بازار قفل درب را در اختیار گرفته و راحتی و آسانی را نه تنها برای هتل ها بلکه برای همه محیط های مسکونی، اداری و تجاری فراهم می کند .

با خرید قفل کارتی هتلی می توانید در کنار تامین امنیت ، در رفت و آمد مهمانان هتل خود نیز سهولت ایجاد کنید . ب علاوه نصب قفل کارتی برای هر یک از اتاق های هتل ، راحتی و اطمینان خاطر کارکنان و پرسنل را نیز به دنبال خواهد داشت که در نهایت گامی در راستای ارائه خدماتی برتر و جلب رضایت مندی مشتریان شما خواهد بود .

قفل کارتی یکی از تجهیزات هتلی موجود در بازار است که برای تامین امنیت هتل ها و سایر مکان هایی که لازم است تردد افراد کنترل شود بهترین انتخاب شما خواهد بود .

راحتی کار با یک دستگیره دیجیتال را با خرید قفل کارتی هتلی یوکا تجربه نمایید . همان طور که می دانید یکی از نکات مهم و موثر در انتخاب هر محصول خدماتی است که پس از خرید آن ارائه می شود . شرکت نوآوران هوشمند نیز با ارائه قفل کارتی برند یوکا با بهترین کیفیت و پشتیبانی محصولات خود ، سابقه ای درخشان در عرضه انواع قفل دیجیتال دارد .

خرید قفل دیجیتال بدون دستگیره یوکا