بهترین مارک قفل دیجیتال

بسیاری از افراد به دنبال خرید بهترین مارک قفل دیجیتال بازار هستند،  زیرا به امنیت، زیبایی و راحت بودن قفل درب خانه یا محل کارشان اهمیت می‌دهند. آن‌ها از حمل کلیدهای خود متنفر هستند و حتی از شنیدن صدای تحریک‌کننده کلیدها در داخل جیب‌شان نیز خسته شده‌اند؛ آن‌ها به خوبی می‌دانند که راه‌حل نهایی استفاده از قفل درب ضد سرقت اثر انگشتی است.

حال که به این نتیجه مهم رسیده‌اند، قصد دارند تا روی خرید این قفل‌های هوشمند سرمایه‌گذاری کنند. اما باید بگوییم:

 «در زمان انتخاب قفل دیجیتال آنچه که می‌تواند بسیار مهم باشد، پیدا کردن بهترین مارک قفل دیجیتال است.» به همین جهت ما در این مقاله بهترین برند قفل دیجیتالی بازار را معرفی می‌کنیم؛ با ما همراه باشید.

بهترین مارک قفل دیجیتال را بشناسیم

قفل هوشمند
قفل هوشمند

بعد از کلی بررسی بازار فروش انواع قفل هوشمند، توانستیم بهترین برند موجود از نظر تکنولوژی، طراحی و خدمات را به شما معرفی کنیم. این برند یوکـا (Yuccah) نام دارد و توسط شرکت نوآوران هوشمند که نماینده انحصاری همین برند از کره‌جنوبی است و از سال ۱۳۸۳ مشغول به فعالیت می‌باشد، به بازار عرضه شده است. اما آن‌چه یوکا را به محبوب‌ترین برند در نزد خریداران تبدیل کرده است، ارائه محصولات باکیفیت و خدمات پس از فروش فوق‌ العاده که در راستای نیازهای کاربران می‌باشد استوار است. اما بیابید در مورد اینکه چرا یوکا بهترین مارک بازار است بیشتر صحبت کنیم.

تکنولوژی

برخورداری از جدیدترین فناوری‌های روز در ساخت قفل دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع وجود تکنولوژی‌های جدید به هدف ساخت قفل‌های باکیفیت، ایمن و عملکردی منجر شده است. اینکه کاربر بتواند در حین استفاده راحت از قفل، امنیت فضای زندگی و کاری خود را افزایش دهد. کاربردی بودن قفل نیز دقیقاً به نحوه استفاده و رابطه کاربری آن مرتبط می‌باشد که یک ویژگی مهم در انتخاب بهترین مارک قفل دیجیتال است.

از این رو، قفل‌های دیجیتال یوکا در همه مدل‌ها از بهترین متریال ساخته شده‌اند تا بتوانند برای مدت زیادی قابل استفاده باشند. تکنولوژی استفاده در این قفل‌ها، شما را کاملاً نسبت به قفل معمولی و کلید بی‌نیاز می‌کند. شما به راحتی می‌توانید تنها از طریق گوشی همراه و آن هم از راه دور، وضعیت قفل درب خانه و یا محیط کار خود را کنترل کرده و نظارت کامل بر عبور و مرور افراد داشته باشید. همچنین تکنولوژی ساخت قفل‌های دیجیتال یوکا به معنای در آغوش گرفتن امنیت است؛ سیستم ساخت این قفل‌ها به گونه‌ای است حداکثر میزان امنیت را برای محیط زندگی و کاری شما به ارمغان می‌آورد، به طوری که تنها راه باز کردنش، شکستن درب است! قفل‌های دیجیتال یوکا در مدل‌های مختلف دارای فناوری‌هایی زیر هستند:

تکنولوژی قفل هوشمند
تکنولوژی قفل هوشمند

• الگوریتم فوق پیشرفته تشخیص چهره
• قابلیت باز شدن توسط کف دست
• ورود دو مرحله‌ای، صفحه نمایش لمسی
• قابلیت باز شدن از طریق تلفن همراه
• قابلیت باز شدن از طریق کد
• قابلیت باز شدن با تشخیص چهره
• قابلیت باز شدن با کارت
• سنسور تشخیص آتش‌سوزی
• سیستم ضد‌سرقت
• قابلیت باز شدن با اثر انگشت
• قابلیت باز شدن از طریق پترن (الگو)
• خروج اضطراری
• ساده بودن تنظیمات برای استفاده همه افراد در همه سنین

طراحی

طراحی قفل هوشمند
طراحی قفل هوشمند

سبک طراحی قفل دیجیتال از نظر زیبایی و ارگونومیک بودن بسیار مهم بوده و عاملی تعیین‌کننده در انتخاب بهترین مارک قفل دیجیتال است. ظاهر زیبا می‌تواند به شکیل بودن نمای ورودی خانه یا فضای اداری شما بیفزاید، این مورد می‌تواند کاراکتر خاصی را فضا ببخشد. حتی برای مالکان که قصد فروش خانه خود را دارند، درب ورودی از نظر زیبایی و رنگ (قفل‌های برند یوکا دارای ترکیب رنگی مشکی و طلایی هستند) می‌تواند در جلب نظر مشتری بسیار مهم باشد.

زمانی که مشتری برای خرید ملک قصد وارد شدن به فضا را دارد، با اولین نگاه به درب و دیدن قفل دیجیتال بسیار ترغیب می‌شود. بنابراین شما نصف مسیر فروش ملک را طی کرده‌اید! ارگونومیک بودن به این معنا است که سبک طراحی قفل کاملاً مطابق با راحتی کاربر بوده است، به طوری که کاربر به هیچ عنوان در زمان استفاده احساس ناراحتی و فقدان نخواهد کرد. ارگونومی رابطه بین ویژگی‌های روانی و جسمی انسان با ابزارها و وسائل پیرامونش است. قفل‌های دیجیتال یوکا به همین شیوه توسط بهترین طراحان و کارشناسان کره‌ای طراحی شده است که از یک سو بر زیبایی تمرکز دارد و از سویی دیگر بر ارگونومی!

خدمات

پشتیبانی قفل هوشمند یوکا
پشتیبانی قفل هوشمند یوکا

محصولات یوکا در هر مدلی که باشند دارای گارانتی دو ساله بی قید و شرط هستند، به این معنا که در طی این زمان هرگونه مشکلی برای قفل‌های ایجاد شود، بدون هیچ قید و شرطی قطعات تعویض و یا به طورکلی محصول از شما پس گرفته می‌شود و مدل جدید به شما تحویل داده می‌شود. گارانتی برای بسیاری از برندهای دیگر شامل تنها یک سال می‌باشد. همچنین قفل‌های هوشمند یوکا در سرتاسر کشور به مدت نامحدود شامل خدمات پس از فروش می‌شوند.

ارزش خرید

میزان ارزش خرید قفل دیجیتال دقیقاً در راستای کیفیت و قیمت آن قرار دارد. بسیار دیده شده است که افراد به دلیل قیمت پایین اقدام به خرید محصولات بی‌کیفیت و اغلب ناشناخته کرده‌اند، آنها فکر می‌کنند توانسته‌اند پول بیشتری ذخیره کنند! اما کاملاً در اشتباه قرار دارند؛ خرید قفل دیجیتال نامرغوب فرقی با استفاده از قفل معمولی کلیددار ندارد، زیرا نه تنها امنیت خانه را تأمین نمی‌کند بلکه ممکن است دچار انواع خرابی‌ها شود.

در این مواقع شما مجبور به خرید قفل دیگری خواهید بود. اما این شیوه خرید، چطور می‌تواند یک سرمایه‌گذاری بلند‌مدت به حساب آید؟ شما باید به میزان ارزش خرید برند فکر کنید؛ اینکه باید بتوانید به سراغ بهترین مارک قفل دیجیتال در بازار بروید و فارغ از قیمت، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. ارزش خرید شامل برند، کشور سازنده، تکنولوژی‌های به کاررفته، گارانتی و خدمات مشتری بستگی دارد. از این رو، یوکا توانسته تمام شرایط یک برند ایده‌آل برای کلیه مشتریان را برآورده سازد. حتی شما می‌توانید برای مشاهده تک تک مدل‌های قفل دیجیتال یوکا به شوروم این شرکت آماده و گرفتن مشاوره از کارشناسان یوکا، برحسب نیاز اقدام خریداری محصول مورد نظر خود کنید.

مزایای استفاده از قفل درب دیجیتال

انتخاب بهترین مارک قفل دیجیتال دقیقاً در راستای فواید آن به شرح زیر قرار دارد:

مزایای قفل هوشمند
مزایای قفل هوشمند
 • امنیت بالا: قفل درب دیجیتالی کاملاً ایمن است، از این رو برای وارد شدن به فضا نیاز به شکستن درب است!

 • افزایش راحتی: نیازی به حمل یه دسته کلید و نگرانی از گم شدن و جا گذاشتن کلیدها ندارید، حتی نیاز به استفاده از نرده حفاظ نیز نخواهد بود. تکنولوژی، نحوه استفاده از این قفل‌ها را بسیار آسان کرده است.

 • کاربرپسند: استفاده از اثر انگشت، وارد کردن کد رمزدار یا استفاده از کارت راهه‌ای مناسب برای باز و بسته کردن درب به ویژه برای کودکان، افراد مسن و معلولان است.

 • کنترل دسترسی آسان: لازم نیست شما به هر یک از اعضای خانواده، آشنایان و همکاران خود یک کلید بدهید، افرادی می‌توانند با کد دسترسی موقت و یا هر نوع فناوری دیگر به راحتی به محیط وارد و خارج شوند.

 • ظاهر زیبا: قفل‌های دیجیتال به لطف سطوح براق و یکدست‌شان، جذابیت و لوکس بودن را به نمای ورودی محیط زندگی و یا کاری شما منتقل می‌کنند.

انواع قفل دیجیتال

انواع قفل دیجیتال
انواع قفل دیجیتال

به طورکلی، قفل‌های دیجتال به دو نوع کلی الکترونیکی و مکانیکی تقسیم می‌شوند. قفل الکترونیکی به منبع تغذیه (برق) نیاز دارد، ولی قفل مکانیکی با منبع برق کار نمی‌کند. اما می‌توان انواع قفل دیجیتال را به موارد زیر نیز تقسیم کرد:

قفل دیجیتال بسته به نوع دسترسی:

• صفحه کلید الکترونیکی: وارد کردن کد جهت دسترسی به فضا
• بیومتریک: به عنوان مثال تشخیص اثر انگشت یا تشخیص چهره
• کارت‌های هوشمند: استفاده بیشتر در هتل‌ها و ساختمان‌های اداری

قفل دیجیتال بسته به نوع دستگیره:

• Pull And Push (کشیدن و فشار دادن)
• با دستگیره
• بدون دستگیره
• مخصوص شیشه سکوریت

قفل دیجیتال روی چه نوع درب‌هایی قابل نصب است؟

سته به مدل انتخاب شده، قفل‌های دیجیتالی را می‌توان در انواع درب‌ها با متریال‌های مختلف به شرح زیر استفاده کرد:

• درب‌های UPVC
• درب‌های چوبی و چوبی
• درب‌های آلومینیومی و شیشه‌ای
• درب‌های بیرونی ساختمان

اهمیت خرید بهترین مارک قفل دیجیتال

قفل اثر انگشتی لاکچری
قفل اثر انگشتی لاکچری

نمی‌توان وسیله‌ای مطمئن‌تر از یک قفل دیجیتال جهت حفظ امنیت محیط‌های مسکونی یا تجاری تهیه کرد. با این قفل‌ها دیگر نیازی به نگرانی در مورد جا گذاشتن یا گم شدن کلیدهای خود نیست. آنها بیشترین راحتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند و از این رو به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت شناخته می‌شوند. اما همان‌طور که در بالا بیان شد، هیچ چیز به اندازه خرید بهترین برند نمی‌تواند تمام مزایای قفل‌های دیجیتال را نمایان سازد.

 برند یوکا، پیشرو در فروش جدیدترین و بروزترین قفل‌های دیجیتال هوشمند در سرتاسر کشور است و طیف گسترده‌ای از مدل‌های مختلف این قفل‌ها (مدل Nova Pro، مدل Lyra، قفل هتلی Mars، مدل Lyra، مدل ژولیت و موارد دیگر) را بر حسب نیاز مشتریان در اختیار آنها قرار می‌دهد. شما باید بدانید، بهترین قفل‌های دیجیتال بازار ایران را از یوکا دریافت می‌کنید.

خرید قفل دیجیتال یوکا