۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه
ارسال رایگان

اگر شما هم جزو این ۶ گروه هستید باید حتما قفل دیجیتال بخرید !

زمان مطالعه این مطلب : 4 دقیقه
اگر شما هم جزو این ۶ گروه هستید باید حتما قفل دیجیتال بخرید !

به نظر شما چه کسانی به قفل هوشمند نیاز دارند ؟ میلیونرها، عاشقان تکنولوژی و گجت ها ، والدین،پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها و …؟

اگر در حال حاضر فرصت خواندن این مقاله را ندارید می توانید فایل pdf آن را در ایمیل خودتان دریافت کنید و در فرصت مناسب آن را بخوانید

شاید شما هم با دیدن قفل های دیجیتال این سوال برای تان پیش آید که چرا زمانیکه قفل های کلیدی در حال حاضر روی درب خانه یا محل کار ما نصب هستند و کار خود را می کنند باید آنها را کنار بگذاریم و نسل جدید قفل ها یعنی قفل دیجیتال را نصب کنیم ؟

در جواب شما باید بگوییم که فقط چند گروه از افراد هستند که حتما باید قفل دیجیتال بخرند و اگر شما جزو این دسته از افراد و با این تیپ شخصیتی نیستید اصلا لازم نیست قفل دیجیتال بخرید و با همان قفل های کلیدی می توانید سرکنید  .

چه افرادی حتما باید قفل دیجیتال بخرند ؟

۱- اگر جزو دوست داران تکنولوژی و گجت ها هستید حتما باید قفل دیجیتال بخرید

قفل دیجیتال برای دوست داران تکنولوژی و گجت ها
قفل دیجیتال برای دوست داران تکنولوژی و گجت ها

بدون شک همه مایی که در عصر معاصر زندگی میکنیم ، هر روز صبح که چشم مان را باز می کنیم و از خواب بیدار میشویم با گشتی در اینترنت شاهد ارائه یک گجت جدید یا تکنولوژی هوشمند جدید به بازار هستیم .

در این بین افرادی هستند که فارغ از سن و سال خیلی علاقه به ورود تکنولوژی به زندگی شان ندارند ( البته باید بگوییم به زودی نسل این افراد منقرض می شود ، چون حضور تکنولوژی در زندگی این روزها چیزی نیست که بتوانیم از آن دوری کنیم و چه بخواهیم و چه نخواهیم جزوی از زندگی روزمره ما شده است . دقیقا مانند گوشی های هوشمند که تقریبا در هر جایی کنار ما هستند !)

دسته دوم افرادی هستند که به شدت به گجت ها و دنیای هوشمند علاقه دارند و از این مساله خوشحال هستند که در دوره ای به دنیا آمده اند و در دنیایی زندگی میکنند که همه کارها با سرعت بیشتر و راحت تر از گذشته انجام می شود و هر روز هم که چشم باز می کنند دوست دارند یک گجت جدید را در زندگی روزمره شان امتحان کنند .این افراد مشخصا نمی توانند با قفل های کلیدی میانه خوبی داشته باشند و در یک جا زندگی کنند!

به همین خاطر باید در اولین فرصت نسبت به تعویض قفل هایشان اقدام کنند . چون در غیر این صورت هر بار که به درب خانه یا محل کارشان می رسند و مجبور می شوند در کیف شان دنبال کلیدها بگردند و با کلید قفل درب را باز کنند برای آنها لحظاتی بسیار زجر آور است ، آن هم در دنیایی که تکنولوژی قفل های دیجیتال پا را از رمز عبور و کارت فراتر گذاشته اند و فقط با اثر انگشت و یا حتی تشخیص چهره می شود درب را باز کرد !!

پس اگر تیپ شخصیتی شما جزو افرادی است که همیشه دنبال بهترین ها و جدیدترین ها هستید به شما پیشنهاد می کنیم حتما برای خانه یا محل کارتان قفل دیجیتال بخرید .

از طرف دیگر اگر شما هم جزو افرادی هستید که بارها در کوچه و خیابان و خانه و سرکار به علت اینکه سرتان در گوشی تان بوده زمین خورده اید یا به هر وسیله ای که سر راهتان بوده اصابت کرده اید و وسایل مختلفی را شکانده اید پس حتما قفل دیجیتال بخرید چون با رسیدن به درب منزل بدون اینکه سرتان را از گوشی تان بردارید و دنبال کلیدها بگردید ، فقط با لمس یک دکمه روی گوشی تان می توانید درب خانه یا محل کار را باز کنید.

۲- اگر پدر و مادری هستید که نگران امنیت فرزندانتان هستید حتما قفل دیجیتال بخرید

قفل دیجیتال برای والدینی که نگران امنیت فرزندان شان هستند
قفل دیجیتال برای والدینی که نگران امنیت فرزندان شان هستند

این گروه از افرادی که حتما لازم است قفل هوشمند بخرند ، پدر و مادرهایی که هستند که بیرون از خانه کار می کنند و مشغله و دغدغه های زیادی دارند و قطعا دوست دارند در بین تمامی کارهای شخصی و شغلی خودشان بهترین پدر و مادر دنیا باشند و از فرزندان خودشان محافظت کنند .

این روزها همه ما انقدر در طول روز پر مشغله هستیم که گاهی حتی فراموش می کنیم فرزندمان چه ساعتی به خانه می رسد و قطعا پشت درب ماندن خصوصا برای کودکان کم سن یکی از اتفاقات خطرناک است . از طرفی حتی اگر به فرزندتان کلید خانه را بدهید و از او بخواهید در نبود شما خودش درب را باز کند و وارد خانه شود آیا مطمئن هستید که سارقین در کمین نشسته اند و در نبود شما قصد ورود به خانه را ندارند ؟

پس اگر نگران امنیت و راحتی فرزندانتان هستید حتما قفل دیجیتال بخرید، چون برای باز کردن این قفل ها نیاز به کلید نیست و اگر شما فراموش کردید که کلید را به فرزندتان بدهید و یا حتی او کلید را گم کرد به راحتی با گذاشتن انگشت روی سنسور قفل اثر انگشتی یا نزدیک کردن صورت به سنسور تشخیص چهره می تواند وارد خانه شود و از طرف دیگر هم مطمئن هستید که هیچ فرد غیر مجازی بدون اجازه شما و حضور شما نمی تواند وارد خانه شود؛ حتی می توانید از طریق نرم افزار روی گوشی همراهتان ورود و خروج فرزندتان را چک کنید .

نمونه قفل های دیجیتال مخصوص پدر و مادرهای نگران امنیت فرزندان

۳- اگر پدر بزرگ و مادر بزرگ هستید حتما قفل دیجیتال بخرید

قفل دیجیتال برای پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها
قفل دیجیتال برای پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها

شاید کمی عجیب به نظر بیاید و همه ما فکر کنیم که نسل پدربزرگ ها و مادر بزرگ ها علاقه زیادی به استفاده از تکنولوژی ندارند اما نگاهی به اطراف تان بیاندازید . تقریبا همه پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها سرشان در گوشی و تلگرام و اینستاگرام و … است و اتفاقا از ما بیشتر به استفاده از تکنولوژی علاقه دارند .

پس اگر پدر بزرگ و مادر بزرگی هستید که دوست ندارید از نسل جدید عقب بیافتید و دوست دارید پا به پای آنها از تکنولوژی و راحتی آن استفاده کنید پس حتما قفل دیجیتال بخرید. اتفاقا قفل دیجیتال دقیقا برای شما ساخته شده است و دیگر نیازی نیست حتی لحظه ای پشت درب منتظر پیدا کردن کلید بمانید و پا درد و زانو دردتان بیشتر شود.

استفاده از قفل دیجیتال راحت تر از چیزی است که فکرش را هم بکنید. فقط کافی است انگشت اشاره تان را روی جایگاه مخصوص اثر انگشت بگذارید. همین . درب برای شما باز می شود و به راحتی وارد خانه تان می شوید .

۴- اگر به دنبال آرامش هستید و به کلاس های یوگا می روید حتما قفل دیجیتال بخرید

قفل دیجیتال برای افزایش آرامش
قفل دیجیتال برای افزایش آرامش

گمشده این روزهای همه ما کمی آرامش ذهنی و فکری است که به خاطر آن به هر دری می زنیم تا شاید کمی در طول روز به این آرامش برسیم . اما مشخصا یکی از راه های منطقی رسیدن به آرامش خیال  و نداشتن دغدغه و نگرانی این است که تا جایی که امکان دارد هر عاملی که باعث پریشانی فکر ما و ایجاد استرس و نگرانی میشود را حذف کنیم .

گاهی این عوامل کاملا بیرونی و غیر قابل تغییر از طرف ما هستند و مجبور هستیم که با آنها کنار بیاییم. اما بسیاری از این عوامل را هم خودمان به دست خودمان می توانیم حذف شان کنیم.

مثلا دغدغه و نگرانی باز ماندن درب ها وقتی که عازم سفر هستیم و یک دفعه بین راه حس می کنیم که فراموش کردیم درب را قفل کنیم یا نگرانی بابت سرقت و ورود افراد غیر مجاز به خانه یا محل کارمان که این روزها دغدغه دائمی ما در طی روز و زندگی در شهرهای نا امن است جزو استرس ها و نگرانی هایی هستند که به راحتی با نصب یک قفل ایمن تر و مطمئن تر می توانیم حذف‌شان کنیم و در آرامش خیال به کارمان در طول روز بپردازیم یا به سفر برویم .

پس اگر شما هم جزو افرادی هستید که به آرامش ذهن و روح تان اهمیت می دهید پیشنهاد ما این است که حتما قفل دیجیتال نصب کنید

۵- اگر پر مشغله و فراموش کار هستید حتما قفل دیجیتال بخرید

قفل دیجیتال برای افراد پر مشغله
قفل دیجیتال برای افراد پر مشغله

اگر شما هم جزو افرادی هستید که از صبح تا شب در حال دویدن و انجام کارهای مختلف هستید و بارها تجربه جا ماندن کلید پشت درب خانه یا گم کردن کلیدهای خانه یا محل کارتان را داشته اید حتما به شما پیشنهاد میکنیم که به تعویض قفل های کلید و جایگزینی آنها با قفل دیجیتال فکر کنید.

چون در غیر این صورت یا ساعت ها مجبور هستید به خاطر مشغله و فراموش کاری در برف و باران پشت درب بمانید تا کسی از راه برسد و درب را برای شما باز کند یا اینکه بالاخره خانه شما به خاطر اینکه برای خرید بیرون آمده اید و غذا روی گاز و کلید هم پشت درب جا مانده دچار آتش سوزی میشود و یا به خاطر گم کردن کلید و افتادن دست سارقین کل سرمایه و خانه و زندگی خودتان را از دست می دهید .

پس اگر شما جزو افرادی نیستید که ساعت های روز و شب را در حال لم دادن روی کاناپه سپری می کنید و به فکر موفقیت و ثروتمند شدن هستید و هر روز هم به کارها و مشغله تان اضافه میشود حتما باید قفل دیجیتال بخرید.

۶- اگر همیشه دوست دارید با کلاس و شیک باشید ، حتما قفل دیجیتال بخرید

قفل دیجیتال برای افراد با کلاس و شیک
قفل دیجیتال برای افراد با کلاس و شیک

این افراد را می توان حتی با یکبار دیدن از ظاهرشان هم شناخت، چون افرادی با این تیپ شخصیتی علاوه بر اینکه لوکس بودن مکان زندگی و کارشان برایشان مهم است دوست دارند همیشه ظاهر خودشان هم باکلاس و شیک باشد.

به هر حال این ضرب المثل قدیمی که می گوید “عقل آدم ها در چشم شان است ” این روزها هم صادق است و چه بخواهیم و نخواهیم در ذهن افراد دیگر از نظر ظاهری مورد قضاوت قرار میگیریم و این قضاوت می تواند نوع لباس مان باشد تا نوع مبلمان شرکت مان و یا قفل درب خانه مان و… و چه بهتر اینکه در ذهن شان فردی خوش سلیقه و شیک به نظر برسیم .

اگر شما هم جزو افرادی هستید که شیک و لوکس بودن خودتان و همین طور خانه و محل کارتان و به طور کلی هر چیزی که متعلق به شماست برای تان مهم است حتما نگاهی به این قفل ها بیاندازید تا تفاوت ظاهر لوکس قفل دیجیتال با قفل های معمولی را به خوبی متوجه شوید.

نمونه قفل های دیجیتال مخصوص افراد با کلاس که به لوکس بودن محیط زندگی شان اهمیت می دهند