راحتی و امنیت اقامت در هتل نیز مانند منزل شخصی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که اکثر هتل های بزرگ و موفق همواره آن رو مد نظر داشته اند . و امروزه یکی از راه حل های پیش روی هتل داران تامین امنیت و راحتی مهمانان هتل با قفل کارتی است که می توان با ارتباط دادن آن با نرم افزارهای هتلداری امکانات بیشتری برای مهمانان و پرسنل هتل فراهم نمود .

راحت تر است یک کارت هوشمند در اختیار داشته باشید و بدون نیاز به مراجعه به پذیرش هتل رفت و آمد کنید یا هر بار برای ورود و خروج از اتاق خود کلید را نیز با خود حمل کرده و به پذیرش تحویل دهید ؟

احتمالا اخذ و تحویل کلید به مهمانان هنگام ورود و خروج برای پرسنل هتل هم کمی کسل کننده است که هنوز هم در برخی هتل ها همین شیوه قدیمی کاربرد دارد .

تامین امنیت و راحتی مهمانان هتل با قفل کارتی

با پیشرفت تکنولوژی صنعت هتلداری نیز بی نصیب نمانده و به مرور تغییرات اساسی و اصولی در آن رخ داده است . به دنبال آن مشتریان و هم پرسنل و مدیریت هتل ها نیز متوجه نتایج مثبت آن شده اند و هتل های مجهز به سیستم های امنیتی و پیشرفته بیشتر در اولویت قرار گرفته اند .

امنیت و آرامشی که از اقامت در محیطی امن حاصل می شود دغدغه بسیاری از افراد است ، همان آرامشی که یک فرد می تواند در منزل خود تجربه نماید .

اهمیت این موضوع سبب ساز پیشرفت های بزرگی در امر هتلداری بوده که به دنبال آن تجهیزات هتلی قابلی عرضه شده است . قفل دیجیتال کارتی در کنار دیگر تجهیزاتی که می تواند یک هتل را به اقامتگاهی امن و مدرن تبدیل سازد تجربه ای ماندگار برای فرد به جای می گذارد .

در این میان نرم افزارهای هتل داری نیز بسیار مورد توجه مدیریت هتل های بزرگ است که کنترل و مدیریت اتاق ها و مهمانان ، پذیرش و رزرواسیون را بسیار راحت تر از سیستم های قدیمی آن ساخته است .

نوآوران هوشمند نیز تجهیزات هتلی را نیز با کیفیتی بالا عرضه می کند که از جمله می توان به قفل کارتی ، مینی بار هتلی ، گاو صندوق دیجیتال و … اشاره نمود .

اگر شما هم تمایل دارید با این محصولات بیشتر آشنا شوید نگاهی به صفحه قفل کارتی بیاندازید و سوالات خود را در بخش پشتیبانی آنلاین و یا از طریق شماره تماس های مشخص شده بپرسید . همواره آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستیم .

خرید قفل دیجیتال بدون دستگیره یوکا