آیا به دنبال پیشرفته‌ترین نوع امنیت برای گاو صندوق خود هستید؟ در این مقاله توضیح می‌دهیم که چرا گاو صندوق اثر انگشتی بیومتریک دقیقاً همان چیزی است که به دنبالش هستید. پس بدون اتلاف وقت بریم ببینیم گاو صندوق اثرانگشتی چیست؟ با یوکا همراه باشید.

گاو صندوق اثر انگشتی چیست؟

گاوصندوق اثر انگشت بیومتریک با روش خاصی برای قفل و دسترسی کار می‌کند. شما احتمالاً در گذشته از گاو صندوق استفاده کرده‌اید. استفاده از آن اغلب به ترکیبی برای ورود یا باز کردن قفل از طریق کلید نیاز دارد. نوع دسترسی می‌تواند کلیددار یا سنتی باشند (مانند شماره گیری چرخشی). در حالی که این گزینه‌ها امنیت زیادی را فراهم می‌کنند اما روش دیگری وجود دارد که بالاترین امنیت و راحتی را فراهم می‌کند.

گاو صندوق اثر انگشتی با اسکن اثر انگشت منحصر به فرد هر کاربر کار می‌کند. قفل با خواندن ورودی اثر انگشت باز می‌شود. به این صورت که اسکنر روی گاو صندوق اثر انگشت کاربر را تشخیص می‌دهد و سپس امکان دسترسی او به داخل گاو صندوق را صادر  می‌کند. دسترسی به گاو صندوق فقط با بیومتریک فردی مطابقت دارد و این باعث می‌شود این نوع گاوصندوق به طرز باورنکردنی ایمن باشد.

نحوه انتخاب سیف باکس مناسب

اهمیت خرید گاو صندوق اثر انگشتی

در سال‌های اخیر امنیت در خانه و محل کار فوق العاده مهم شده است. میزان جرم و جنایت در حال افزایش است! در طی یک سال، تنها ۵ درصد از موارد سرقتی به یک نتیجه واضح رسیدند. در پایان سال ۲۰۱۸، این رقم فقط به یک درصد کاهش یافت. این بدان معنا است که به ازای هر ۱۰۰ مورد سرقت، فقط یک خانواده یا کسب و کار شاهد بازگرداندن وسایل‌شان بوده‌اند.

هر ساله ۵۵۰۰۰۰ خانه مورد سرقت قرار می‌گیرد و نیمی از ادارات در طول زمان فعالیت خود حداقل یکبار تجربه سرقت را دیده‌اند. ایمن نگه داشتن اشیاء با ارزش، به ویژه در دنیای امروز، یک ضرورت مطلق است. برای اینکه بتوانید حداکثر ایمنی را در خانه یا محل کار خود فراهم کنید، گاو صندوق اثرانگشتی بهترین انتخاب ممکن است و می‌تواند آمار دزدی را به اندازه قابل توجهی کاهش دهد.

همچنین بخوانید:

مزایای گاو صندوق اثر انگشتی

مزیت اصلی گاو صندوق‌های اثر انگشتی بیومتریک، دسترسی کاملاً منحصربه فرد آنها است. با این حال، فواید دیگری نیز برای استفاده از این گاو صندوق‌ها وجود دارند که به شرح زیر هستند:

  • با استفاده از یک گاو صندوق اثر انگشتی، نگران فراموش کردن کلید یا کد عبور نخواهید بود. این گاو صندوق تنظیم شده است تا با لمس انگشت باز شود. درحقیقت، برای ذهنی فراموشکار ایده‌آل است.
  • این نوع گاو صندوق از پیشرفته‌ترین گزینه برای کاربردهای تخصصی است. به عنوان مثال، گاو صندوق اثرانگشتی یکی از ایمن‌ترین نمونه‌های محافظتی است که می‌توانید برای اشیاء باارزش خود خریداری کنید.
  • اگر صندوق امانات شما در یک محیط پر سرعت و مملوء از افراد مانند کسب و کار قرار گرفته باشد، ممکن است دیدن کد عبور توسط افراد بسیار آسان باشد. گاو صندوق‌های اثر انگشتی از این امر محافظت می‌کنند. نمی‌توانید کد را وارد کنید یا آن را تماشا کنید. برای دسترسی به گاوصندوق نیاز به اثر انگشت است.
  • گاو صندوق‌های اثرانگشتی اغلب جزء اقلام لوکس محسوب می‌شود، این بدان معنا است که شما نه تنها از یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های امنیتی برخوردار هستید، بلکه گاو صندوق شما اغلب با سایر ویژگی‌های مدرنی از جمله بهترین متریال برای امنیت و طراحی لوکس و زیبا ارائه می‌شود.
  • اگر ترجیح می‌دهید که گاو صندوق شما تمام این ویژگی‌ها را در بر داشته باشد، این می‌تواند از سایر روش‌های امنیتی نیز استفاده کند. برخی از گاو صندوق‌های اثر انگشتی از کلیدها یا کدهای عبور برای اقدامات ایمنی بیشتری استفاده می‌کنند. یعنی هم دارای قابلیت اثر انگشتی هستند و هم کلیدخور!

مزایای گاو صندوق اثر انگشتی

ویژگی‌های گاو صندوق اثر انگشتی

یک گاو صندوق اثر انگشتی بیومتریک، از بسیاری جهات مانند هر گاو صندوق دیگری کار می‌کند. این نوع از گاو صندوق، اشیا با ارزش را از طریق انواع روش‌های امنیتی قفل شده نگه می‌دارد. این روش ‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • پوشش فلزی درجه بالا و با دوام
  • قفل الکتریکی پیشرفته
  • وزن زیاد برای تحرک دشوار

گاو صندوق‌های اثر انگشتی دارای اندازه‌های مختلفی هستند، به این معنی که می‌توان آن‌ها را براساس نیازهای خود در مکان‌های مختلف استفاده کرد. می‌توانید گاو صندوق‌های بیومتریک بزرگ را برای کسب و کار خود خریداری کنید که در فضای اداری قرار می‌گیرد. می‌توانید یک گاو صندوق اثرانگشتی را برای خانه خود خریداری کنید، یکی به اندازه کافی کوچک که در داخل کمد یا پشت مجموعه‌ای از کتاب‌ها برایامنیت بیشتر پنهان شود!

هر کاری که تصمیم دارید را می‌توانید با گاو صندوق خود انجام دهید. همۀ گاو صندوق‌های اثر انگشتی یک چیز مشترک دارند:

باز کردن آن‌ها فقط از طریق دسترسی مجاز به اثر انگشت امکان پذیر است.

گزینه‌های زیادی برای گاو صندوق اثر انگشتی در دسترس هستند. می‌توانید گزینه‌های مختلفی متناسب با نیازهای خود پیدا کنید. برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • گاو صندوق‌های اثر انگشتی با بودجه معقولانه
  • گاو صندوق‌های بیومتریک مناسب برای مشاغل
  • گاو صندوق‌های ترکیبی و کلید دارای امنیت بیومتریک اضافی
  • گاو صندوق‌های لوکس با طراحی منحصر به فرد
  • گاو صندوق‌های دیواری
  • گاو صندوق‌های بیومتریک مقاوم در برابر آتش
  • گاو صندوق‌های قفسه‌ای با دسترسی اثر انگشتی

کلام آخر

گاو صندوق‌ها از اسناد و اشیا اساسی در برابر سرقت محافظت می‌کنند و آن‌ها سارقان را در مسیر خود متوقف می‌نمایند. با این حال، همۀ گاو صندوق‌ها برابر نمی‌باشند زیرا برخی از آن‌ها امنیت بهتری نسبت به دیگران دارند.

گاو صندوق اثر انگشتی واحدهایی با آخرین فنآوری هستند که پیشرفته‌ترین امنیت را ارائه می‌دهند. اگر به دنبال بهترین راه محافظت از خانه یا محل کار خود هستید، پس لازم نیست که بیشتر از این به دنبال گاو صندوق مورد نظر خود باشید. چرا که مدل‌های اثرانگشتی شرکت نوآوران هوشمند در نوع خود بهترین گاوصندوق‌های بیومتریک بازار هستند.