در دنیایی که همیشه در حال تغییر است، پیشرفت‌هایی در زمینه فناوری می‌توانند به نفع ما یا ضررمان باشند و این مورد مطمئناً در مورد گاوصندوق الکترونیکی همیشه در جنبه مثبت قرار دارد. اگر دوست دارید اطلاعاتی بیشتر در این مورد داشته باشید، با صفحه درستی هدایت شدید. ما در این نوشته از وبسایت یوکا، قصد داریم تا در مورد مزایای گاوصندوق الکتریکی با شما صحبت کنیم.

گاوصندوق الکترونیکی چیست؟

به جای چرخاندن شماره‌گیر ترکیبی یا استفاده از کلید، می‌توانید گاوصندوق الکترونیکی را تنها با قابلیت‌های دیجیتالی باز کنید. گاوصندوق دیجیتالی پیشرفته‌تر و امن‌تر است. دسترسی این مدل از گاو صندوق به دو روش رمز عبور و حسگر بیومتریک است.

جدا از رمز عبور، استفاده از حسگر بیومتریک، هم احساس امنیت خوبی به کاربران می‌بخشد و هم بسیار ساده و سریع است. درواقع در این نوع از دسترسی، رمز عبور در سرانگشتان شما و شناسه بیومتریکتان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که انگشتتان را روی سنسور روی قفل قرار دهید تا درب گاوصندوق با شناسایی اثرانگشتتان، باز شود.

این مقاله را از دست ندهید:

گاوصندوق الکترونیکی

مزایای گاوصندوق الکترونیکی

استفاده از گاوصندوق دیجیتالی فواید زیادی دارد که به شرح زیر هستند:

راحتی در استفاده

اگر مهم‌ترین فاکتور شما درانتخاب گاو صندوق، مصون ماندن از حوادث آتش‌سوزی یا سرقت است، گاوصندوق الکترونیکی بهترین گزینه محسوب می‌شود. استفاده از این محصول بسیار آسان است و کاربران تنها باید رمز را به خاطر بسپارند و یا حتی از آن راحت‌تر، فقط باید اثر انگشت خود را جلوی اسکنر قرار دهند.

گاوصندوق الکترونیکی قابلیت‌های دیگری مانند فن‌آوری اتصال و همگام‌سازی با گوشی همراه، کنترل و نظارت روی باز و بسته شدن درب، هشدار در صورت باز شدن و موارد دیگر را برای کاربران فراهم می‌کند. شما می‌توانید با قابلیت‌های کاربرپسند این گاو صندوق‌ها، نحوه باز و بسته شدن آن را مدیریت کنید و از امنیت آن مطمئن باشید.

این مقاله را از دست ندهید:

جنس قابل اطمینان

گاوصندوق‌های الکترونیکی کمتر فرسوده می‌شوند و بیشتر از قفل‌های سنتی دوام می‌آورند. آنها همچنین طی سال‌های اخیر بسیار پیشرفت کرده‌اند و به همان اندازه قفل‌های ایمن مکانیکی سنتی قابل اعتماد هستند.

اگر می‌خواهید بدانید قفل گاوصندوق شما چقدر خوب است، درجه UL را بررسی کنید. این رتبه بندی ثابت می‌کند که قفل از نظر عملکرد و قابلیت اطمینان آزمایش شده است.

مزایای گاوصندوق الکترونیکی

امنیت بالا

وقتی صحبت از ویژگی‌های امنیتی اضافی می‌شود، قفل‌های الکترونیکی در صنعت امروز سلطنت می‌کنند! شما می‌توانید تعدادی از بررسی‌های امنیتی ثانویه مفید که قابلیت اطمینان هستند و ایمنی را افزایش می‌دهند را با نیازهای خود تنظیم کنید:

  • کنترل‌های دوگانه: این ویژگی برای عملکرد بهینه دارای ورودی ترکیبی جداگانه است. برای مثال، یک عملکرد رمز عبور است و دیگری اثر انگشت است. این ترکیب می‌تواند دارای قابلیت کلید خور و دیجیتالی باشد.
  • حالت توکن دوگانه: این ویژگی شرایط محافظت از وسائل داخل گاوصندوق را دو برابر می‌کند.
  • گزینه‌های تأخیر زمان: می‌توانید گاوصندوق خود را طوری تنظیم کنید که فقط پس از یک دوره تأخیر کوتاه باز شود که این قابلیت از تلاش برای سرقت جلوگیری می‌کند.
  • حالت هشدار: اعلام صدا و آلارم می‌تواند در مواقعی که امکان دسترسی غیر مجاز وجود دارد، به عنوان حالت هشدار استفاده شود.
  • تنظیمات دوره زمانی: گاوصندوق الکترونیکی می‌تواند طوری برنامه ریزی شود که فقط در ساعات خاصی مانند زمان فعالیت روزانه فرد قابل استفاده باشد.
  • غیر فعال کردن بعد از هر بار اشتباه: این ویژگی پس از تعداد مشخصی از وارد کردن کد اشتباه، به طور خودکار قفل گاوصندوق را غیرفعال می‌کند.
  • کدهای یکبار مصرف: در برخی از مدل‌ها، گاوصندوق می‌تواند کدی موقتی یا یکبار مصرف برای باز کردن قفل گاوصندوق ارائه دهد.
این مقاله را از دست ندهید:

قیمت گاوصندوق الکترونیکی

زمان بررسی مزایای گاوصندوق الکترونیکی باید قیمت را در نظر بگیرید. هزینه برای بسیاری از افرادی که به دنبال خرید گاوصندوق هستند، یک فاکتور تعیین کننده است.

اگرچه ممکن است یک برند دارای چند گاوصندوق استاندارد با قفل‌های الکترونیکی باشد اما بررسی کیفیت و تطابق آن با قیمت مهم است. در هر صورت، هزینه خرید گاوصندوق دیجیتالی بالاست. قیمت یک گاوصندوق با قفل الکترونیکی بسته به برند، مدل، ویژگی‌ها، متریال ساخت و گارانتی متفاوت خواهد بود.

توجه داشته باشید که اگر اجناسی که قرار است از آن‌ها محافطت کنید زیاد نیست و بودجه محدودتری هم دارید، انتخاب سیف باکس الکترونیک به‌جای گاوصندوق الکترونیک هم می‌تواند کمک کننده باشد.

راهنمای خرید گاوصندوق الکترونیکی

تعویض باتری‌های گاوصندوق الکترونیکی

باتری گاوصندوق‌های دیجیتال مانند دیگر ابزارهای الکترونیک باید هرچند وقت یک‌بار تعویض شوند. با این حال مطمئن باشید که قفل الکترونیکی حتی در صورت از تمام شدن باتری، تمام تنظیمات شما را حفظ می‌کند. به علاوه، گاوصندوق در صورت کم شدن شارژ باتری نوعی هشدار قبلی را به شما ارائه می‌دهد.

این مقاله را از دست ندهید:

کلام آخر

مزایای گاوصندوق الکترونیکی نسبت به گاوصندوق مکانیکی به قدری بیشتر است که می‌توان به جرات گفت مدل‌های معمولی کم‌کم از استفاده کنار گذاشته خواهند شد. پس اگر می‌خواهید حداکثر امنیت را برای فضای مسکونی، اداری و تجاری فراهم کنید، خرید یک گاوصندوق الکترونیکی بهترین انتخاب ممکن خواهد بود.

ما در نوآوران هوشمند تلاش کرده‌ایم تا به‌روز‌ترین محصولات امنیتی الکترونیک را از برندهای معتبر و مطمئن، به مشتریان خود ارائه کنیم. با خرید از یوکا این مزیت را خواهید داشت که از خدمات پس از فروش طولانی‌مدت و گارانتی دوساله بهره‌مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان فروش ما در یوکا، از طریق راه‌های زیر ارتباط بگیرید.

تماس با مشاورین ما