شاید برای شما هم مثل من بارها اتفاق افتاده باشد که با عجله از خانه یا محل کار خود خارج شده اید و کلا فراموش کرده اید که کلید را از پشت در بردارید و بعد از ساعت ها خسته و کوفته از بیرون برگشته اید و همین که دنبال کلید در جیب یا کیف تان می گردید و یک دفعه یادتان می افتد که صبح موقع خارج شدن کلید را جا گذاشته اید. آن هم پشت درب! و این یعنی بدترین خبر در اوج خستگی و بعد از یک روز شلوغ.

 

 

جا ماندن کلید پشت درب
جا ماندن کلید پشت درب

 

دردسرهای جا ماندن کلید پشت درب

مشخصا جا ماندن کلید همیشه دردسرهای خودش را دارد. مثلا ممکن است شما زمانی به خانه برسید که هیچ کسی در منزل نباشد و مجبور باشید ساعت ها پشت درب بمانید تا یکی از اعضای خانواده برسند و درب را باز کنند.

اما بدترین نوع جا ماندن کلید، جاماندن آن پشت درب است، چون حالا که کلید پشت درب خانه جا مانده حتی نمی توانید منتظر باشید که یکی از اعضای خانواده برسد و از کلید او برای باز کردن درب استفاده کنید چون وقتی کلید پشت درب باشد به هیچ عنوان با هیچ کلیدی باز نمیشود .

خرید قفل های دیجیتال و الکترونیکی هوشمند یوکا-نوآوران هوشمند

جهت مشاهده تمامی محصولات دستگیره های دیجیتال یوکا کلیک کنید

ماجراهای من بعد از جا ماندن کلید پشت درب خانه

ماجراهای من و جا ماندن کلید پشت درب
ماجراهای من و جا ماندن کلید پشت درب

من هم مثل شما بارها گرفتار این موضوع شده ام و همیشه دنبال راه حلی می گشتم. چون یکبار برای جا ماندن کلید پشت درب و ساعت ها کلنجار رفتن برای باز کردن و کمک گرفتن از دو تا کلید ساز و عوض کردن مغزی قفل در و خلاصه کلی هزینه های اضافی، یک جلسه مهم کاری را هم از دست دادم .

بار دوم به خاطر جا ماندن کلید پشت درب در حالتی که برای خرید به سوپر رفته بودم و غذا هم روی گاز بود کم مانده بود کل خانه دچار آتش سوزی شود و خلاصه هر بار بعد از جا ماندن کلید پشت درب دچار دردسرهای عجیب و غریبی شدم .

چه کار کنیم که کلید پشت درب جا نماند ؟

شاید تا چند سال پیش هیچ راهکار دیگری به جز این نبود که تمام سعی خود را بکنیم که کلیدمان را فراموش نکنیم! که این هم معمولا غیر ممکن بود. در دنیایی با این همه مشغله هیچ فردی نمیتواند تضمین کند که هیچ زمانی دچار فراموشی نشود و کلید را جا نگذارد.

وقتی کلید پشت درب جا می ماند
وقتی کلید پشت درب جا می ماند

اما این روزها قطعا راهکار بهتری هست که با استفاده از آن هیچ گاه گرفتار دردسرهای جا ماندن کلید پشت درب نمی شویم .

جهت مشاهده پر فروش ترین محصولات قفل های دیجیتال هوشمند یوکا کلیک کنید

راهکار ساده است : به جای اینکه از قفل های پردردسر کلیدی برای امنیت خانه و محل کارمان استفاده کنیم، از قفل هایی استفاده کنیم که برای باز شدن نیاز به کلید ندارند!

چه نوع قفل هایی بدون کلید باز می شوند ؟

این روزها با به بازار آمدن انواع قفل دیجیتال دیگر برای باز کردن درب ها نیازی به استفاده از کلید نداریم.

قفل دیجیتالی
قفل دیجیتالی

قفل دیجیتالی دست ما را باز می گذارد تا از راه های مختلفی برای باز کردن درب خانه یا محل کارمان استفاده کنیم.

مثلا قفل دیجیتالی اثر انگشتی از جمله قفل های پر طرفدار این روزهاست که فقط با گذاشتن انگشت روی سنسور قفل، درب برای ورود شما باز میشود و دیگر مشخصا نه نگران جا ماندن کلید پشت درب خانه هستید و نه حتی نیاز دارید با رسیدن پشت درب خانه جیب و کیف خودتان را زیرو رو کنید که کلیدهای تان را پیدا کنید و مجبور باشید دسته کلیدهای سنگین را با خودتان جا به جا کنید .

قفل درب اثر انگشتی
قفل درب اثر انگشتی

از انواع دیگر قفل دیجیتالی می توان به قفل کارتی ، قفل رمزی و قفل تشخیص چهره نام برد که تمامی این قفل ها برای ورود نیازی به کلید ندارند. مثلا در قفل تشخیص چهره که یکی از مدل قفل های دیجیتال هیجان برانگیز است، با نزدیک شدن شما به پشت درب منزل یا محل کار درب برای شما باز میشود!

جهت مشاهده محصولات قفل های دیجیتال هوشمند یوکا کلیک کنید

یا در قفل های رمزی فقط شما نیاز دارید رمز خود را در حافظه تان نگه دارید تا در هر زمانی با وارد کردن رمز ، قفل هوشمند به شما مجوز ورود بدهد.

و حتی قفل های جدید تر این قابلیت را دارند که شما از طریق نرم افزاری که روی گوشی تان نصب می کنید به محض رسیدن پشت درب خانه از طریق گوشی موبایل تان درب را باز کنید .

پیشنهاد ما برای اینکه دیگر هیچ وقت پشت درب نمانید

اگر شما هم از دردسرهای کلید خسته شده اید و جزو افرادی هستید که زمان های زیادی کلید خودتان را فراموش می کنید و یا در این روزها احساس  بدی دارید که برای باز کردن درب خانه یا محل کارتان همچنان از کلید استفاده می کنید، می توانید به عنوان یک راهکار موثر و مدرن به خرید و استفاده از قفل های دیجیتال و هوشمند فکر کنید .

قفل دیجیتالی
قفل دیجیتالی

به نظر شما قیمت قفل دیجیتال خیلی بالاست و شما از پس این هزینه بر نمی آیید ؟

آیا فکر می کنید قفل های دیجیتال علاوه بر آوردن راحتی و سرعت در زندگی روزمره و خلاص شدن شما در استفاده از کلیدهای پر دردسر می توانند نقش های بیشتری هم داشته باشند ، و مثلا در اعلام حریق و افزایش امنیت هم نقش داشته باشد ؟

برای پیدا کردن پاسخ مناسب به این نوع سوال ها ، ما شما را دعوت می کنیم که :

۱- ابتدا به صفحه محصولات قفل دیجیتالی بروید و با جدیدترین قفل های دیجیتال آشنا شوید و از دیدن ظاهر زیبا و لوکس آنها لذت ببرید

دیدن انواع قفل های دیجیتالی

۲- از طریق چندین راه تماس متنوع که ما برای راحتی بیشتر شما در نظر گرفته ایم با ما تماس بگیرید و درخواست خودتان را برای مشاوره با کارشناسان ما ثبت کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم و به تمامی سوالات و ابهامات ذهنی شما در مورد قفل دیجیتال و نحوه استفاده از آن پاسخ بدهیم

۳- در صورت تمایل برای دریافت لیست قیمت قفل های دیجیتال هم می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و شماره موبایل یا آدرس ایمیل تان را ثبت کنید تا لیست قیمت ها را در ایمیل یا تلگرام تان دریافت کنید .

 

لیست قیمت قفل های دیجیتال را می خواهم

دیگر هیچکدام مان، هیچ وقت پشت درب نمی مانیم !

خرید سیف باکس یوکا