اگر با ویژگی های یک قفل الکترونیکی با کیفیت آشنا نیستید در این مقاله با ما باشید تا برخی از ویژگی ها و کاربرد مدل های متنوع قفل الکترونیکی را بررسی نماییم.

کاربرد مدل های متنوع قفل الکترونیکی چیست؟

ممکن است شما هم از آن دسته افرادی باشید که همیشه نگرانید در مواقعی که در آشپزخانه مشغول کار هستید فرزند خردسال شما درب را باز نماید.

این درب می تواند درب ورودی منزل شما باشد و کودکتان با باز نمودن آن وارد خیابان شود یا درب هر یک از اتاق هایی که ممکن است بچه شما با ورود به آن به وسایلی دست بزند که به وی آسیب وارد شود و خطراتی به دنبال داشته باشد؛ با وجود این نگرانی یک کاربرد مدل های متنوع قفل الکترونیکی مطرح می شود.

در برخی مدل های قفل دیجیتال امکانی با نام قفل کودک ارائه شده است که می توانید درب مجهز به قفل الکترونیکی را از داخل ببندید و کودک با دستگیره درب به تنهایی نمی تواند آن را باز نماید.

دیگر کاربرد مدل های متنوع قفل الکترونیکی که سبب شده این دسته قفل ها را به شما پیشنهاد بدهیم ریموت عرضه شده در مدل های مختلف قفل هوشمند است.

این امکان بیشتر مورد توجه خانواده ها و محیط های کاری است که فردی با توانایی جسمانی ضعیف تر حضور دارد، این فرد معلول است و امکان جابجایی ندارد یا به دلیل کهولت سن باز کردن درب برای وی امری دشوار است. حال تصور کنید بدون آن که لازم باشد جابجا شوید بتوانید با یک ریموت درب را باز نمایید.

البته ریموت تنها برای افراد سالخورده یا معلول ارائه نشده است و افراد دیگر هم می توانند از این ابزار کاربردی بهره ببرند مثلا هنگامی که مشغول تماشایی فیلم مورد علاقه خود هستید یا برای انجام کاری پشت لپتاپ خود نشسته اید و نمی خواهید با به صدا در آمدن زنگ از جای خود بلند شوید؛ در این حالت ریموت قفل دیجیتال می تواند دستیار شما برای باز کردن درب باشد.

در این مقاله تنها دو کاربرد مدل های متنوع قفل الکترونیکی را بررسی نمودیم: قفل کودک و ریموت کنترل.

می توانید برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با مدل های متنوع قفل دیجیتالی که این امکانات را در اختیار شما قرار می دهد با یوکا در تماس باشید.

تماس با مشاورین یوکا