توضیح زیبایی که اخیرا درباره قفل دیجیتال  به آن برخوردم؛ این تکنولوژی زاییده ازدواجی شگفت انگیز میان سادگی و پیچیدگی است. در این مقاله با ما باشید تا به سوالی که احتمالا برای شما هم پیش آمده پاسخ دهیم: چرا قفل دیجیتال یوکا؟

چرا قفل دیجیتال یوکا را انتخاب کنیم ؟

برای روشن شدن بیشتر این توصیف قفل دیجیتال، به دو عملکرد یک قفل اشاره می کنیم: یکی محدود کردن دسترسی دیگران به اتاق یا ساختمان و دیگری باز شدن با یک کلید که هر دو به سادگی انجام پذیر است ؛ اما سیستم داخلی پیچیده آن سبب می شود که قفل، کار خود را به درستی انجام دهد.

اگر ارتباط اجزای داخلی مانند پین ها، شیارها، سیلندر و … به درستی انجام نشود درب نیز باز نمی گردد . بنابراین سادگی و راحتی که در کار با قفل دیجیتال تجربه می کنید نتیجه همکاری مجموعه ای منظم و پیچیده در سیستم داخلی آن است.

نقش قفل دیجیتال در زندگی امروز

در حال حاضر ، قفل هوشمند به عنوان وسیله ای ضروری، در زندگی مردم به جایگاهی مناسب دست یافته و بخشی از این جایگاه خود را مرهون پیشرفت گوشی های هوشمند است. وقتی می توانید با گوشی خود درب منزل تان را باز نمایید چرا کلیدتان را با خود حمل کنید؟!

چرا قفل دیجیتال یوکا را جایگزین قفل های معمولی کنیم؟

قفل دیجیتال امکاناتی بسیار کاربردی در اختیار شما قرار می دهد که رفت و آمد را برای هر یک از اعضای خانواده راحت تر می کند. البته کاربرد دستگیره دیجیتال  تنها به مجتمع ها و منازل مسکونی محدود نمی شود و می توان آن را برای هر نوع درب چوبی، فلزی، شیشه ای و… و برای استفاده در هر مکانی انتخاب نمود.

با انتخاب یک قفل دیجیتال برای درب ورودی یا درب اتاق ها دیگر لازم نیست کلیدی به همراه داشته باشید؛ با رمزی که در ذهن خود به یاد می سپارید ، با اثر انگشت تان که تنها به شما تعلق دارد ( قفل اثر انگشت ) و در برخی مکان ها با کارتی که در اختیار دارید به راحتی و در کمترین زمان می توانید درب را باز نمایید.

پس به همراه داشتن یه دسته کلید می تواند علاوه بر سنگینی که در جیب یا کیفتان ایجاد می کند سبب نگرانی شما از گم شدنش نیز بشود یا آن را فراموش کنید. به این ترتیب با انتخاب یک قفل دیجیتالی و تعریف رمز یا اثر انگشت امنیت و راحتی را تجربه می کنید.

رمز ، اثر انگشت و کارت قفل دیجیتال

همانطور که اشاره شد رمز و اثر انگشت تنها راه حل نیستند و در برخی مکان ها مانند هتل ها نیز می توان از قفل کارتی استفاده نمود که اطلاعات ورود و خروج و مدت اقامت مهمان در کارتی که در اختیار وی قرار گرفته ثبت می شود. این امر با توجه به استفاده از اتوماسیون هتل داری ، مدیریت اتاق ها را نیز برای مسئول بخش پذیرش هتل راحت تر می سازد.

ریموت قفل دیجیتال

ریموت قفل دیجیتال نیز امکان دیگری است که می تواند برای برخی افراد که از توانایی جسمی محدودی برخوردارند پاسخی مناسب برای چرایی انتخاب قفل دیجیتال باشد .

با پیشرفت سریع تکنولوژی، امروزه شما می توانید با گوشی خود نه تنها قفل درب را بلکه همه اجزای خانه را کنترل کنید حتی از راه دور و زمانی که در منزل حضور ندارید. پیشنهاد می کنیم برای اطلاعات بیشتر مقاله نقش قفل دیجیتال در هوشمند سازی منازل را نیز مطالعه نمایید.

اگر تمایل دارید با مدل های متنوع قفل دیجیتال ارائه شده توسط شرکت نوآوران هوشمند بیشتر آشنا شوید از طریق پشتیبانی آنلاین یا شماره تماس های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید .

خرید قفل دیجیتال بدون دستگیره یوکا