تصوری که از آینده هتل ها دارید چیست؟ آیا هتل هایی که در آینده آن ها را برای اقامت بر می گزینید با ظاهر و امکانات امروزی آن در نظر دارید؟ در واقع هتل ها با سرعت نور در حال تغییر هستند و در آینده ای نه چندان دور شاهد هتل هایی مدرن تر ، مطابق با نیازهای مهمانان و همواره در انتظار نوآوری خواهیم بود.

نقش تکنولوژی در آینده هتل ها

هتل‌ها تلاش دارند تا نیازهای آتی مسافرین را پیش بینی کنند و اگر چه هیچ کس یک گوی شیشه‌ای برای پیش بینی ندارد اما برخی تغییرات تاثیرگذار می‌توانند به ما کمک کنند تا دیدگاهی هر چند اجمالی درباره آنچه روی خواهد داد به دست آوریم .

نقش تکنولوژی در اینده هتل ها در ادامه برخی از امکاناتی را که در آینده نزدیک در هتل ها ارائه می شود معرفی می کنیم:

با پیشرفت تکنولوژی می‌توان میزان روشنایی و تهویه هوا در اتاق‌های هتل را با استفاده از موبایل تنظیم نمود .

بسیاری از افراد بدون گوشی موبایل و حتی لپتاپ از خانه خارج نمی‌شوند و بیشتر از کارهای خود را با آن انجام می‌دهند بنابراین ایده استفاده از موبایل برای کنترل بسیاری از تجهیزات هتلی و استفاده از آن در طراحی اتاق‌های هتل، کار را برای مهمانان راحت می‌کند .

دیگر لازم نیست در هتل‌ها از تلفن استفاده کنید و برای انجام کاری توسط مسئول مربوطه درخواست دهید.

با اپلیکیشنی که در گوشی هوشمند خود نصب می کنید و یا به وسیله صفحه لمسی کنترلی که در اتاق هتل در اختیار شماست بسیاری از کارها را تنها با چند کلیک و در کمترین زمان انجام می دهید .

همانطور که اشاره شد علاوه بر اپلیکیشن‌هایی که کار با بسیاری از تجهیزات هتلی مانند قفل کارتی را برای شما راحت می‌کند می توان از تکنولوژی برای تنظیمات روشنایی نیز استفاده نمود .

در مقالات بعدی به دیگر تجهیزات و امکاناتی که در هتلهای مدرن برای راحتی مهمانان ارائه می شود اشاره می کنیم.

 

خرید قفل دیجیتال بدون دستگیره یوکا