مزایای قفل دیجیتال هتلی: 

همیشه بزرگ‌ترین دغدغه مسافران این بوده که پول، طلا و یا سایر اشیا قیمتی خود را چگونه به سفر ببرند تا نگران سرقت یا گم شدن آن‌ها نباشند. این مسئله سبب شده است که عده‌ای صرفا هتل های دارای گاوصندوق را انتخاب کنند و برای یافتن یک هتل مناسب محدود شود.
اما نباید این نکته را فراموش کرد که از دست دادن لباس‌ها، مدارک شناسایی و خریدهای شما با وجود قیمتی نبودن باز هم در صورت گم شدن آن‌ها در حین سفر می‌تواند ناراحت کننده، دردسرساز و یا هزینه‌بر باشد. پس صرفا وجود گاوصندوق نمی‌تواند این امنیت خاطر را ایجاد کند.

ایجاد امنیت و اطمینان خاطر با قفل دیجیتال هتلی 

امنیت سفر
امنیت سفر

حالا تصور کنید که با قفل دیجیتال هتلی کل اتاق‌های هتل شما تبدیل به یک گاوصندوق می‌شود. به طوری که همگی وسایل مسافران در مکانی امن قرار می‌گیرد و دیگر دغدغه‌های همیشگی داشتن کلیدهای سنتی را نیز نخواهند داشت.

حتی در زمانی که مسافر به خاطر نمی‌آورد که در اتاق را هنگام خروج بسته است یا نه، لازم نیست نگران باشد یا به هتل برگردد، کافیست به ریموت کنترل قفل دیجیتال موبایل خود رجوع کند و از باز یا بسته بودن در اتاقش مطلع شود و در صورت باز بودن در از راه دور آن را قفل نماید! تمام این مزایا در القای حس خوب اسکان در یک اتاق امن و یک هتل لوکس به مسافرین تاثیری به سزا دارد.

البته اگر این اتفاق برای مسافری زیاد رخ دهد و به هر علتی مدام فراموش می‌کند که در اتاق را قفل کرده یا نه، می‌تواند قفل دیجیتال اتاق خود را به نحوی تنظیم کند که در صورت باز ماندن احتمالی آن، خود قفل به صورت هوشمند و اتوماتیک عمل کند و قفل شود.

استفاده سریع و آسان از قفل های دیجیتال

امروزه قفل دیجیتال هتلی به شکل عجیبی سطح امنیت و آسایش خاطر مسافران را بالا برده است. چراکه این قفل‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در اتاق‌ها را به صورت رمز شخصی، اثر انگشت مسافران، یا کارت‌های RFID و یا به وسیله بلوتوث موبایل شخص مسافر باز می‌کنند. در حالت بلوتوثی به این صورت است که نرم افزار قفل دیجیتال را بر روی موبایل مسافر نصب می‌کنید و او می‌تواند از این طریق در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اتاق خود را باز و بسته نماید.

 یکی از مهم‌ترین وظایف صاحبین هتل‌ها القای حس خوب به مسافرین از هر منظر و راهی است. وقتی مسافران با خستگی به هتل بازمی گردند، همین که نیازی نباشد کیف و وسایل و خریدهای‌شان را بگردند تا کلید را پیدا کنند و خیلی سریع و راحت در اتاق خودشان را باز کنند، علاوه بر ایجاد حس امنیت سطح بالایی از خدمات هتلی به ایشان ارائه می‌شود و تاثیری طولانی مدت بر آنان می‌گذارد.

تنظیمات اختصاصی قفل دیجیتال هتلی

تجهیزات هتلی
تجهیزات هتلی

به عنوان نمونه اگر از قفل دیجیتال هتلی در هتل‌ها استفاده گردد می‌توان دسترسی به نقاط مختلف مثل رستوران و رخت‌شورخانه و … را برای کاربران به صورت اختصاصی تعریف نمود. هتل‌دار می‌تواند مشخص کند در ساعات معینی این دسترسی برای هر شخصی وجود داشته باشد. مثلا اگر شما در اتاق‌های ویژه هتل ساکن باشید، اجازه ورود به وی آی پی رستوران را هم دارید؛ اما اگر در اتاق‌های معمولی ساکن باشید، از ورود شما به بخش وی آی پی رستوران ممانعت به عمل می‌آید.

برای این کنترل عبور و مرور نیازی به استخدام چندین دربان نیست. قفل دیجیتال، کار هتلداران را ساده می‌کند و به صورت مودبانه و هوشمندانه‌ای همه عبور و مرورها را تحت کنترل خود درمی‌آورد. دسترسی مسافرین به کارت اتاق تنها تا مدت زمان حضور در هتل است و پس از تمام شدن مهلت اقامت دسترسی آنان قطع می‌گردد.

قفل دیجیتال شما را از آتش در امان نگه می‌دارد

از دیگر مزایای قفل کارتی می‌توان به وجود زنگ هشدار آتش سوزی بر روی این دستگیره‌ها اشاره کرد که در صورت وجود حریق صاحب ریموت را مطلع می‌کنند و در به صورت اتوماتیک باز می‌شود تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود.
این قفل‌ها به دلیل ساختار پیچیده امنیتی که در تولیدشان رعایت گردیده، به هیچ وجه امکان هک شدن ندارند. همچنین ضد شوک بودن قفل‏‌های دیجیتال ضریب امنیت را به بالاترین حد خود می‌رساند.

کاربرد قفل دیجیتال برای محل کار و منازل

قفل هوشمند و امنیت
قفل هوشمند و امنیت

خبر خوب این که شما می‌توانید از این قفل‌های هوشمند هتلی برای منزل یا محل کار خود نیز استفاده کنید و تمام این نگرانی‌ها را برای منزل یا محل کار خود به پایان برسانید.
این قفل‌های دیجیتال همچنین امکان ثبت و نمایش ساعت ورود و خروج را در حافظه خود دارند که در موارد امنیتی بسیار کارآمد است. اگر فرزند شما در خانه تنها است یا سالمندی دارید که دچار آلزایمر شده و یا اگر مدیر یک شرکت هستید می توانید ورود و خروج کارکنان خود را از روی این اطلاعات این قفل دیجیتال چک نمایید. شایان ذکر است که صفحه نمایشگر قفل های دیجیتال ضد خش می باشد.

 بزرگترین محاسن قفل دیجیتال هتلی این است در عین امنیت بالا، کارکردی بسیار آسان دارند استفاده از این قفل‏ها به قدری آسان است که تمامی سنین یعنی حتی کودکان و یا سالمندان نیز می توانند به راحتی از آن ها استفاده کنند.

فقط کافی است که بسته به سن و توان ذهنی هر کدام برایشان شیوه خاص استفاده از قفل از قبلی اثر انگشت، کارت RFID، بلوتوث یا رمز تعریف گردد. اگر به خاطر سپردن رمزهای متعدد اتاق، خانه و محل کار برای کاربر سخت باشد می‌تواند از دیگر راه‌ها از این قفل‌ها استفاده نماید.

حتی شما می‌توانید کارت منزل خود را مثلاً برای آب دادن گل‌ها به باغبان بدهید و تنها زمانی به او امکان دسترسی دهید که می‌خواهد با اطلاع قبلی شما به منزل وارد شود. قفل‌های دیجیتال در بسیاری از مواقع زندگی را ساده و زیبا می‌سازند.

 استفاده از این قفل‌ها در مدارس، بیمارستان‌ها، باشگاه‌های ورزشی، مراکز توانبخشی سالمندان و معلولین و هر جایی که امنیت از اهمیت برخوردار باشد، کاربرد دارد. 

در صورت گم شدن یا فراموشی رمز قفل دیجیتال چه باید کرد؟

اما اگر کارت ورود به اتاق یا خانه گم شد یا ترس لو رفتن رمز به وجود آمد تکلیف چیست؟ البته که جای نگرانی وجود ندارد؟ در این صورت و حالت‌های مشابه می‌توانید از طریق نرم افزاری که بر روی موبایل شما نصب شده است دسترسی کارت را ببندید، یا رمز را تغییر دهید تا در صورت یافتن آن توسط شخص غریبه امکان ورود و سوء استفاده وجود نداشته باشد.

انواع قفل دیجیتال

قفل دیجیتال
قفل دیجیتال

قفل دیجیتال هتلی انواع مختلف و قیمت‌های متفاوتی دارد، شما می‌توانید بسته به نیاز خود میزان امنیت آن را انتخاب کنید. سایزبندی و رنگ‏‌بندی مختلف این قفل ها نیز خیالتان را از بابت جلوه زیبای ورودی ساختمان یا اتاق آسوده خواهد کرد. شما می‌توانید بسته به بودجه خود، قفل دیجیتال را در اندازه و رنگ مناسب در و سایز دستگیره اختصاصی خریداری کنید.

با توجه به برشمردن مزایای بسیار برای قفل دیجیتال هتلی ممکن است به نظر برسد که نصب این قفل‌ها می‌بایست فرآیند پیچیده و طاقت فرسایی داشته باشد اما باید بگوییم که این قفل‌ها بسیار ساده و در کمتر از ۳۰ دقیقه بر روی هر دربی قابل نصب هستند.

خرید قفل دیجیتال یوکا