این روزها در کنار نام هر وسیله ای که می شناسیم یک واژه “هوشمند” قرار گرفته است و همین وسایل و لوازم هوشمند دنیای ما و سبک زندگی ما را به کل تغییر داده اند و در بسیاری از موارد منجر به آسایش و سرعت بیشتر، که لازمه زندگی در عصر معاصر است، شده اند.

قفل ها هم از این روند هوشمند سازی عقب نمانده اند و  قفل دیجیتال یا قفل های هوشمند متولد شدند و زندگی ما را راحت تر و سریع تر و لوکس تر از قبل کردند.

زمان زیادی باقی نمانده است که با قفل های کلیدی برای همیشه خداحافظی کنیم و از این قفل ها فقط در حد دکور و برای به یادآوری خاطرات قدیمی در خانه های خودمان استفاده کنیم.

با قفل دیجیتال منظم شویم
با قفل دیجیتال منظم شویم

نصب قفل دیجیتال چه ارتباطی به نظم بیشتر ما دارد؟

نمی دانم برای شما چند بار تا به حال پیش آمده که پشت درب خانه یا محل کار بمانید ، برای من که بارها پیش آمده و هر بار هم گرفتار دردسرهای عجیب و غریب هم شدم  و بارها و بارها از جلسات کاری مهم جا ماندم، سر قرارهای دوستانه ام دیر رسیدم، دیرتر از همه پدر و مادرها به مدرسه دخترم رسیدم و با چشم های اشک آلود دخترم مواجه شدم …

پشت درب خانه ماندن بعد از یک روز سخت کاری

یکبار که خسته از سرکار با دست پر از خرید به خانه برگشته بودم  و با هزار زحمت کل وسایل کیفم را زیر و رو کردم که کلیدها را پیدا کنم و درب را باز کنم متوجه شدم که کلا کلیدها را صبح فراموش کردم بردارم ! و خبر بدتر اینکه هیچ کدام از اعضای خانواده هم خانه نبودند. خلاصه تنها کاری که میتوانستم بکنم این بود که در راه پله ها بشینم و منتظر آمدن یکی از اعضای خانواده باشم!!

پشت درب خانه ماندن و زمان از دست رفته

من از اون دسته آدم هایی هستم که در طول روز باید به جای دو تا دست ۶ تا دست داشته باشم و همیشه آرزو می کنم که به جای ۲۴ ساعت در شبانه روز کاش مثلا ۲۵ ساعت وقت داشتم و فکر میکنم اینجوری به همه کارهای بیشتری برسم. به همین خاطر انواع کتاب مدیریت زمان و برنامه ریزی خواندم و به هر راهکاری فکر میکنم که بتوانم زمانم را بیشتر مدیریت کنم.

قفل دیجیتال و سرعت در انجام کارها
قفل دیجیتال و سرعت در انجام کارها

شاید برای شما هم جالب باشد، یکی از موضوعاتی که بین تمامی راه کارهای صرفه جویی در زمان و راحتی بیشتر به آن فکر کردم همین باز کردن درب ها با کلید بود.

تا به حال شما هم به این موضوع فکر کرده اید که در طول روز ما چند بار مجبوریم از سد قفل های کلیدی در خانه یا محل کارمان عبور کنیم؟ ۵ بار؟ ۱۰ بار؟ یا شاید هم بیشت.

با یک تخمین حدودی اگر هر کدام از این ترددها بین ۲ تا ۳ دقیقه از ما زمان بگیرند، تازه در بهترین شرایط که کلیدها را پیدا کنیم و جا نگذاشته باشیم، چیزی حدود ۳۰ دقیقه تا ۴۵ دقیقه از وقت ما را در طول روز هدر می رود.

شاید در نگاه اول این زمان ناچیز به نظر برسد اما برای آدم های پر مشغله همین زمان ها هم می تواند کلی در روز کاری آنها تاثیر گذار باشد. با پیدا کردن راهکاری برای خلاص شدن از کلیدها، هم می توانیم در طول روز در وقت مان صرفه جویی کنیم و هم آرامش ذهنی داشته باشیم.

قفل دیجیتال و عدم نگرانی از فراموش کردن کلیدها
قفل دیجیتال و عدم نگرانی از فراموش کردن کلیدها

پشت درب خانه ماندن در روز میهمانی

چشم‌تان روز بد نبیند، شاید یکی از بدترین اتفاقاتی که برای من در زمانی که هنوز از قفل کلیدی استفاده میکردم  افتاد این بود که در یک روزی که شب میهمانی مهمی داشتم و با عجله برای خرید به بیرون خانه رفتم کلید پشت درب خانه جا ماند!

تا وقتی که رفتم خرید کردم و برگشتم متوجه این موضوع نشدم. ولی وقتی از خرید برگشتم و خواستم درب را باز کنم تازه متوجه شدم چه اتفاقی افتاده است! نه تنها مشکل فراموش کردن کلید بود که حتی اگر کلید هم پیدا می کردم، چون کلید پشت درب مانده بود به هیچ وجه نمی توانستم درب را باز کنم.

تنها راه چاره این بود که کلید ساز بیاورم و کل مغزی قفل را عوض کنم. علاوه بر اینکه یک هزینه زیادی پرداخت کردم، تمام غذاها سوخت و بدون شام ماندیم و وقتی میهمان ها سر رسیدند من هنوز پشت در بودم و کلید ساز مشغول کار که درب را باز کند!

خلاصه اینکه به جای یک روز خوب و به یادماندنی، به خاطر فراموشی و حواس پرتی من و از طرف دیگر حضور قفل کلیدی پر دردسر، یک روز پر استرس و بد را پشت سر گذاشتم.

قفل دیجیتال
قفل دیجیتال

روزهای منظم زندگی من با قفل دیجیتال

همیشه در زمان هایی که پشت درب خانه یا محل کار می ماندم و تو راه پله ها می نشستم تا بلکه کسی بیاید و درب را باز کند، شاید به تنها چیزی که فکر میکردم این بود که یعنی ممکن است یک روزی بیاید که از راه دور و با لمس فقط یک دکمه روی موبایل یا ریموت درب ها باز شوند و دیگر نیازی به این کلیدهای دست و پاگیر نباشه؟!

و بالاخره آن روز هم آمد و نه تنها فقط با یک اشاره و لمس یک دکمه روی گوشی موبایل یا ریموت کنترل قفل دیجیتالی میشود درب آپارتمان را باز کرد، که حتی با گذاشتن اثر انگشت مان روی سنسور قفل دیجیتال اثر انگشتی می توانیم به راحتی درب را باز کنیم، بدون اینکه نیاز به کلید داشته باشیم.

یا حتی تکنولوژی پا را از این هم فراتر گذاشته و در قفل دیجیتال تشخیص چهره با نزدیک شدن ما به درب و تشخیص چهره ما توسط قفل دیجیتال باهوش، به راحتی می توانیم وارد خانه یا محل کار شویم.

اما از روزی که من قفل دیجیتال خریدم،  روزهای زندگیم منظم تر شده چون نه پشت درب می مانم و ساعت ها مجبور میشوم منتظر یکی از اعضای خانواده در راه پله ها منتظر بمانم و از کارهای مهمم عقب می افتم، نه به خاطر جا ماندن کلید پشت درب خانه از جلسه های کاری ام جا می مانم و هم اینکه ساعات بیشتری در طول روز وقت دارم چون بدون هیچ اتلاف وقتی برای گشتن و پیدا کردن کلیدها فقط با اثرانگشت، درب خانه و محل کارم را باز میکنم و به راحتی وارد آپارتمان میشوم .

 

خرید قفل دیجیتال یوکا

اگر قصد خرید قفل دیجیتال دارید، میتوانید بااستفاده از راهنمایی کارشناسان فنی ما در نوآوران هوشمند بهترین مدل را باتوجه به نیاز کاربریتان انتخاب و تهیه کنید. کارشناسان ما در نمایندگی یوکا به شما کمک میکنند تا در تمام مراحل خرید، فروش و نصب بهسادگی عمل کنید و درنهایت تجربه خوبی از استفاده از گجتهای دیجیتال داشته باشید.

خرید سیف باکس یوکا