با وجود ارائه امکانات بسیار مورد توجه بشر مانند راحتی و ایمنی ، قفل دیجیتال ویژگی هایی فراتر از تامین امنیت را برای شما فراهم کرده است؛ سازندگان انواع قفل دیجیتال تلاش بسیاری در طراحی زیبا و جذاب این محصولات نموده اند. شما نیز می توانید همزمان با امنیتی که قفل الکترونیکی برای شما مهیا می سازد چشم انداز ورودی منزل خود را به طراحی منحصربفرد قفل دیجیتال بسپارید.

طراحی منحصربفرد قفل دیجیتال

نه تنها در مجتمع های مسکونی بلکه در اداره ها ، هتل ها ، سالن های کنفرانس و … که زیبایی ورودی نیز در کنار امنیت و راحتی آن مطرح است قفل های الکترونیکی بسیار پر کاربرد هستند.

در مدل های مختلف دستگیره دیجیتال از آخرین تکنولوژی روز دنیا مانند اثر انگشت و کارت های هوشمند استفاده شده است که با هر یک و بدون نیاز به کلید می توانید به راحتی و فوری درب را باز نمایید و سادگی را با سبک زندگی خود تلفیق دهید.

با انواع متنوع قفل دیجیتال و تکنولوژی به کار رفته در آن که انقلابی در قفل درب مکان های مختلف با کاربری و میزان اهمیت متفاوت بوجود آمد مجموعه ای از امکانات امنیتی و بسیار کاربردی ارائه شده است که در دنیای مدرن امروز بسیار مورد نیاز بشر می باشد.

آنچه قفل دیجیتال برای شما فراهم می آورد:

دیگر نیازی نیست به هنگام خروج ، درب را قفل نمایید.

نگران جا گذاشتن کلیدتان نخواهید بود.

با جابجایی کیف خود کلیدتان را فراموش نخواهید کرد.

لازم نیست برای همه اعضای خانواده کلیدهای یدکی تهیه نمایید.

نگران بروز آتش سوزی ، سرقت یا تلاش برای ورود غیر مجاز به منزلتان نخواهید بود و قفل دیجیتال به شما هشدار می دهد.

و با اطمینان بیشتری به سفر خواهید رفت.

آنچه مطرح شد تنها بخشی از ویژگی های کاربردی قفل دیجیتال بود که امنیت ، آسایش و راحتی را برای خانواده شما ، خود و پرسنل تان در محل کار ، مهمانان شما در هتل ، مشتری هایتان در باشگاه های ورزشی و استخر ها فراهم می آورد.

کافیست برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با هر یک از انواع متنوع قفل دیجیتال با یوکا در تماس باشید ، به صفحه محصولات مراجعه نمایید و با توجه به نیاز و سلیقه خود قفل مورد نظرتان را تهیه نمایید.

تماس با مشاورین یوکا