سلف سرویس هتل با سیستم مدیریت هوشمند : عملکرد آسان و ایمنی بالا

تصور کنید وارد هتل می شوید و دیگر با پیشخوان و اپراتوری برای پذیرش مواجه نمی شوید . دیگر لازم نباشد شخصی در بخش پذیرش هتل وضعیت اتاق ها رو کنترل نماید . خودتان مستقیما کارت اتاق تان رو بر می دارید و قفل دیجیتال آن را باز می کنید و وارد می شوید.

برای خروج از هتل نیز با پذیرش کاری ندارید ؛ کارت اتاقتان را در سیستم مخصوص آن قرار می دهید و می روید . این عملیات چگونه انجام می شود؟

اگر این تکنولوژی برای شما هم جالب است و می خواهید درباره آن بیشتر بدانید با این مقاله با ما باشید تا سلف سرویس هوشمند هتل را به شما معرفی نماییم.

مزایای سیستم سلف سرویس هوشمند هتل

کار با سیستم سلف سرویس هوشمند هتل بسیار راحت است و افراد می توانند به آسانی عملیات مورد نظر را با آن پیش ببرند . این سیستم نه تنها فرآیند ارائه خدمات به مشتریان را تسهیل می بخشد بلکه سبب صرفه جویی در هزینه های هتل و بهبود کیفیت سرویس های هتل نیز می گردد.

روند رو به رشد سیستم سلف سرویس هوشمند هتل

امروزه تعداد زیادی سیستم مدیریت هتل در بازار وجود دارد و تعداد آن ها نیز رو به افزایش است و همه آن ها به عنوان سیستمی کارآمد ، مقرون به صرفه ، با کاربری آسان و قدرتمند معرفی می شوند . آن چه در کنار این ویژگی ها بسیار مورد توجه است فراهم ساختن تجربه ای خوشایند و در خور برای مهمانان هتل می باشد.

از نسل های اولیه این تکنولوژی تا کنون ، سیستم سرویس دهی هوشمند هتل در ارائه خدمات به مهمانان دائما پیشرفت هایی داشته و افراد می توانند تمامی امور مربوط به اقامت خود در هتل را از طریق آن انجام دهند.

با سلف سرویس هوشمند هتل چه کارهایی قابل انجام است؟

در سلف سرویس هوشمند هتل تمامی کارهای مربوط به پذیرش هتل و تحویل اتاق قابل انجام است ضمن این که این سیستم به تکنولوژی روز دنیا مجهز است و عملیات از طریق صفحه ی لمسی ، صفحه کلید ، انکدر کارت و … انجام می شود.

از طریق سلف سرویس هوشمند هتل می توان امکانات اتاق مورد نظر خود را مشخص نمود و با توجه به امکاناتی که در مدت اقامت در هتل قصد استفاده از آن را داریم صورت حساب محاسبه شده و پرداخت نیز از طریق همان سیستم قابل انجام است.

قابلیت دیگر این دستگاه ها چند زبانه بودن شان است و برای هتل هایی که پذیرای مهمانان خارجی هستند بسیار کاربردی خواهد بود.

در این مقاله برخی قابلیت های سیستم سلف سرویس هوشمند هتل را بررسی نمودیم که در آینده بیشتر با تجهیزات هتلی مورد استفاده در فرایند هوشمند سازی هتل ها آشنا می شویم.

یکی از امکانات در دسترس برای بسیاری از هتل ها ، ساختمان های مسکونی ، اداری و تجاری قفل دیجیتال است که می توان با توجه به کاربری محیط از قابلیت های رمز ، اثر انگشت و کارت و همچنین ریموت برای باز کردن درب استفاده نمود . ضمن اینکه امروزه تاثیر مستقیم این قفل ها در بهبود امنیت ساختمان بر کسی پوشیده نیست.

برای آشنایی بیشتر با این قفل ها به صفحه قفل دیجیتال مراجعه نمایید ؛ می توانید برای اطلاعات تکمیلی درباره انواع قفل دیجیتال مانند قفل کارتی ، تجهیزات هتلی و دیگر محصولات ارائه شده توسط نوآوران هوشمند با ما در تماس باشید و یا سوالات خود را از طریق پشتیبانی آنلاین سایت بپرسید.

خرید قفل دیجیتال بدون دستگیره یوکا