شرکت نوآوران هوشمند با هدف ارائه خدمات و کالاهایی با کیفیت بالا و متناسب با نیاز مشتریان ، به خدمات پس از فروش قفل دیجیتال نیز اهمیت ویژه ای داده و همواره رضایت مندی و اطمینان خاطر مشتریان را در نظر دارد .

خدمات پس از فروش قفل دیجیتال

به منظور رفاه حال مشتریان مجموعه ی کاملی از خدمات مرتبط با یک محصول در نظر گرفته شده که می توان از جمله به کارشناسی پیش از فروش و پیش از نصب قفل دیجیتال و دیگر محصولات ، نصب انواع قفل الکترونیکی ، قفل کارتی و تجهیزات هتلی ، سیستم حضور و غیاب و آموزش ها و تعمیرات لازم نیز اشاره نمود .

هم اکنون در سراسر کشور ، خدمات پس از فروش محصولات شرکت نوآوران هوشمند نمایندگی اختصاری یوکا در ایران ، عرضه می گردد .

کارشناسی پیش از فروش قفل دیجیتال

تمام تلاش تیم فنی و فروش شرکت نوآوران هوشمند در جهت ارائه خدماتی رضایت بخش و مورد پسند مشتریان است تا تجربه ای خوشایند از خرید قفل دیجیتال و دیگر محصولات ما برای شما به دنبال داشته باشد .

همواره می کوشیم با ارائه اطلاعات و مشاوره های صحیح در انتخاب قفل دیجیتال ، شما بتوانید بهترین و آسان ترین مراحل خرید و نصب قفل دیجیتال را تجربه نمایید .

کارشناسی پیش از نصب قفل دیجیتال

درب مورد نظر پیش از نصب قفل دیجیتال ، توسط کارشناسان ما بررسی شده و تمامی نکات لازم به شما ارائه می شود تا در کمترین زمان نصب قفل بر اساس اصول فنی استاندارد و به روز  انجام گردد .

آموزش کار با قفل دیجیتال

تمامی نکات مربوط به کار با قفل دیجیتال توسط کارشناس فنی شرکت نوآوران هوشمند به شما آموزش داده می شود و به راحتی می توانید از تمامی قابلیت های قفل دیجیتال انتخابی خود بهره مند شوید .

تعمیرات قفل دیجیتال

در مدت زمان گارانتی قفل دیجیتال و پس از آن نیز می توانید در صورت بروز مشکل ، تعمیرات قفل دیجیتال خود را به واحد فنی ما بسپارید و برای یافتن سوالات خود با کارشناسان ما در تماس باشید و پاسخ تمامی پرسش هایتان را دریافت نمایید .

خرید قفل دیجیتال بدون دستگیره یوکا