پیشرفت تکنولوژی بر ابزارهای در دسترس بشر برای تامین امنیت تاثیرات قابلی داشته است به طوری که امروزه تجهیزاتی مانند چشمی درب دیجیتال یا چشمی مانیتور دار می تواند نقشی مهمی در حفظ امنیت منزل شما ایفا کند . در این مقاله به تاثیر چشمی درب دیجیتال در حفظ امنیت منزل شما می پردازیم .

زمان مطالعه : 

تاثیر چشمی درب دیجیتال در حفظ امنیت

تاثیر چشمی درب دیجیتال در حفظ امنیت هر ساختمان با بررسی قابلیت های آن بیشتر بر شما روشن می شود ؛ امکان تصویر برداری و فیلم برداری چشمی دیجیتال سبب شده تا بتوانید در هر زمان به صورت آنلاین یا آفلاین به ورودی منزل خود و افرادی که چه در مقابل آن توقف می کنند و یا حتی از آن جا می گذرند اشراف کامل داشت.

چشمی درب دیجیتال در هر ساعت شبانه روز تصاویر واضحی با کیفیت مناسب ضبط می کند و با اتصال به وای فای این تصاویر را علاوه بر ذخیره در حافظه خود برای شما نیز ارسال می کند.

در منزل باشید و یا در سفر ، فرقی نمی کند می توانید با اتصال به اینترنت در جریان محیط بیرونی منزل خود قرار بگیرید.

تکنولوژی چشمی دیجیتال به گونه ای است که با دو بار فشردن زنگ درب منزل ، چشمی با گوشی شما تماس گرفته و می توانید تصویر مراجعه کننده به منزل تان را مشاهده کنید و با وی ارتباط برقرار نمایید .

چشمی دیجیتال به سیستم هشدار دهنده ای مجهز شده که می تواند راهنمای صوتی یا هشداری برای مراجعه کننده پخش کند.

چنانچه فردی قصد ورود غیر مجاز به منزل تان داشته باشد از طریق پیامی که خودکار پخش می شود و یا تصاویری که از وی روی گوشی خود مشاهده می کنید و خودتان به وی هشدار می دهید متوجه حضور شما شده و از ورود به منزل تان منصرف می شود؛ حتی اگر در خانه نباشید .

ارتباط آنی چشمی درب دیجیتال با صاحب خانه

همانطور که اشاره شد با وجود چشمی دیجیتال ، چنانچه فردی به خانه شما مراجعه کند و در منزل حضور نداشته باشید تا درب را برای وی باز کنید ، حتی ممکن است در خانه باشید و نخواهید درب را باز کنید ، چشمی به صورت آنلاین به گوشی شما وصل شده و می توانید با مراجعه کننده خود صحبت کنید .

ضبط پیام مراجعه کننده در حافظه چشمی درب دیجیتال

علاوه بر امکان ارتباط آنی و آنلاین شما با مراجعه کننده ، در چشمی دیجیتال حافظه ای تعبیه شده که پیام مراجعه کننده را ضبط کرده و می توانید در صورت نیاز بعدا نیز آن را گوش کنید .

سنسورهای حرکتی چشمی دیجیتال

در چشمی دیجیتال علاوه بر اینکه با فشردن زنگ، چشمی به گوشی شما وصل شده و می توانید تصویر فرد مقابل درب منزل‌تان را ببینید یا با وی صحبت کنید قابلیت دیگری نیز با هدف حفظ امنیت ارائه شده که خیال شما را از امنیت خود و خانواده در منزل تان راحت می کند؛ سنسورهای حرکتی و حرارتی چشمی دیجیتال با حساسیت بالا متوجه هر حرکت از مقابل درب شده و تصویر آن را به شما می فرستند.

حتی اگر فرد مراجعه کننده زنگ نزند هم چشمی حضورش را تشخیص داده و با ارسال تصویر وی شما را مطلع می سازد.

این آموزش را حتما ببینید:

 

همچنان با تاثیر چشمی درب دیجیتال در حفظ امنیت و بررسی قابلیت های آن با ما باشید .

پیام های از پیش ضبط شده چشمی دیجیتال

از دیگر امکانات امنیتی چشمی درب دیجیتال پیام های از پیش ضبط شده آن است که برقراری ارتباط با مراجعه کننده را پیش از تماس با شما فراهم کرده است .

باطری چشمی دیجیتالی

تامین انرژی مورد نیاز چشمی دیجیتالی با دو باطری قلمی قابل شارژ انجام می شود که دیگر نیازی به برق مستقیم و منبع تغذیه دیگری نیست .

با حافظه چشمی دیجیتالی همه تصاویر و ویدیوهای ضبط شده ذخیره می شود

حافظه ۳۲ گیگابایتی چشمی درب دیجیتال امکان ذخیره تصاویر ضبط شده را فراهم می کند . علاوه بر آن که می توانید به صورت آنلاین این تصاویر را مشاهده نمایید در صورت نیاز به فایل ذخیره شده آن نیز دسترسی خواهید داشت .

دید وسیع چشمی دیجیتال با چرخش ۱۲۰ درجه ای

چشمی دیجیتال با قابلیت چرخش ۱۲۰ درجه ای می تواند بر بخش گسترده تری از ورودی منزل تان نظارت داشته و امنیت بیشتری برای شما فراهم سازد .

ویژگی های امنیتی چشمی درب دیجیتال شما را شگفت زده می کند . نصب یک چشمی دیجیتال بر روی درب منزل تان در کنار دیگر تجهیزات امنیتی دیجیتال مانند یک قفل دیجیتال تامین و حفظ امنیت را بیش از پیش راحت تر و مطمئن کرده است .

با وجود قفل دیجیتالی از هر گونه ورود غیر مجاز از آن درب به منزل تان جلوگیری می شود ؛ حال استفاده از یک چشمی دیجیتالی در کنار این قفل امنیت حداکثری شما را فراهم می کند.

علاوه بر این تجهیزات که امروزه به یکی از ابزارهای امنیتی ضروری تبدیل شده است برخی توصیه های کم هزینه ، ساده و بسیار کاربردی نیز در دیگر مقاله های نوآوران هوشمند ارائه شده است که با رعایت آن ها می توانید با خاطری آسوده به سفر یا محل کارتان بروید و نگران ورود غیر مجاز به منزل تان یا هر گونه آسیب به اعضای خانواده و وسایل منزل تان نباشید.

برای آشنایی بیشتر با هر یک از مدل های چشمی درب دیجیتال و قفل دیجیتال با ما در تماس باشید و یا سوالات خود را از بخش پشتیبانی آنلاین بپرسید . همواره آماده پاسخ گویی به سوالات شما در مورد هر یک از محصولات ارائه شده هستیم .

در این مقاله تاثیر چشمی درب دیجیتال در حفظ امنیت هر ساختمان مورد نظر شما بررسی شد . ما را در جریان نظرات و پیشنهادات ارزشمند و همینطور ترفندهای امنیتی خود قرار دهید تا بتوانیم با ارائه مطالبی مفید تر در بهبود سطح امنیت و کاهش آسیب های ناشی از عدم وجود ایمنی نقشی موثر ایفا نماییم .