حتی در جوامع امن نیز یکی مشکلات اساسی سرقت از منازل است . مهم تر آن که اکثر این دزدی ها در مواقعی رخ می دهد که فردی در خانه حضور دارد. به این ترتیب سیستم های امنیتی نه تنها اشیای گران بهای شما را حفظ می کنند بلکه جان خانواده و نزدیکان شما را نیز ایمن نگه می دارند.

با ما باشید تا به نکاتی برای انتخاب بهترین محصولات امنیتی مانند قفل دیجیتال بپردازیم.

امن ترین راه حل پیش روی شما انتخاب یک پک امنیتی کامل است تا خیال تان از امنیت منزل تان، خانواده و اشیای گران بهایی که در منزل دارید راحت باشد.

اما پیاده سازی یک سیستم امنیتی کامل ممکن است هزینه بالایی داشته باشد . با این حال می توانید سیستم امنیتی منزل خود را راه اندازی کنید و امنیت را برقرار سازید.

در ادامه مواردی که لازم است برای ایمنی بیشتر منزل تان پیاده کنید و نکاتی برای انتخاب بهترین محصولات امنیتی را بررسی می کنیم.

بهترین محصولات امنیتی : قفل دیجیتال

با پیشرفت تکنولوژی و توجه آن به ایمنی که یکی از مهم ترین دغدغه های بشر به حساب می آید نگرانی ها تا حدی برطرف شده و خانواده ها می توانند با نصب تجهیزاتی که برای تامین امنیت ارائه شده با اطمینان خاطر به سفر بروند یا در خانه تنها بمانند . بهرحال راه های ورود سارقین و افراد غیر مجاز با وجود این تجهیزات محدود تر شده است.

قفل دیجیتال یکی از این محصولات امنیتی موجود در بازار است که با قابلیت های گسترده ای که در اختیار شما قرار می دهد می توانید به راحتی برای سفرهای طولانی مدت خود برنامه ریزی نمایید و بی آنکه اتفاق ناگواری در مدت عدم حضورتان در منزل افتاده باشد به خانه بازگردید.

قفل دیجیتال با توجه به امکاناتی که ارائه می دهد قفل اثر انگشت، قفل رمزی، قفل کارتی نامیده می شود . در برخی مدل ها همه این امکانات با هم ارائه شده که شما می توانید از ترکیبی از رمز، اثر انگشت یا کارت برای باز کردن درب استفاده نمایید. ضمن اینکه دیگر به کلید مکانیکی احتیاج ندارید جز در مواقع ضروری که لازم است قفل دیجیتال را با کلید باز کنید.

منبع تغذیه قفل دیجیتال

منبع تغذیه قفل دیجیتال تعدادی باطری قلمی است که معمولا تا یک سال برق مورد نیاز قفل را تامین می کند و پیش از اتمام شارژ باطری هشدار می دهد.

اگر در این مدت متوجه هشدار قفل شدید باطری ها را تعویض نمایید . در صورت خاموش شدن قفل، لازم است آن را با کلید باز کنید. جز در این مواقع دیگر به کلید نیازی نیست و تنها با اثر انگشت، رمز یا کارت در کمترین زمان می توانید درب را باز نمایید.

از میان بهترین محصولات امنیتی وسیله ی دیگری که برای ایمنی بیشتر در برابر سارقین در اختیار شما است چشمی دیجیتال می باشد که در ادامه توضیحاتی در مورد این سیستم امنیتی نیز ارائه می دهیم.

بهترین محصصولات امنیتی: چشمی دیجیتال درب

سارقین معمولا ابتدا در می زنند تا مطمئن شوند کسی در خانه حضور دارد یا خیر. در این مواقع فردی که در می زند را از حضورتان در منزل مطلع سازید البته لازم نیست حتما درب را باز نمایید. چشمی دیجیتال در این مواقع به کمک شما می آید .

لازم نیست چشم خود را اذیت کنید و مانند چشمی‌های قدیمی سرتان را به درب بچسبانید تا افرادی که آن طرف درب هستند را بیابید.

با نمایشگر چشمی دیجیتال به راحتی می توانید در ابعادی بزرگتر فضای بیرونی منزل تان را رصد کنید. این چشمی ها به سنسورهای حرکتی و حرارتی مجهز هستند و تردد افراد را ثبت می کنند.

حتی در مواقعی که در منزل حضور ندارید نیز می توانید از رفت و آمدهای مقابل منزل تان مطلع شوید. چشمی دیجیتال اطلاعات را از طریق وای فای به شما ارسال می کند و سنسورهای دید در شب این چشمی ها در شب نیز تصاویر را ثبت می کنند.

بنابراین یک چشمی دیجیتال در کنار قفل دیجیتال که توصیه می شود با توجه به قابلیت های امنیتی بیشتر قفل اثر انگشت باشد می تواند امنیت شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از محصولات امنیتی ارائه شده در نوآوران هوشمند یه صفحه آن مراجعه نمایید یا با ما تماس بگیرید. همواره آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستیم.

همچنین در بخش پشتیبانی آنلاین نیز می توانید سوالات خود را بپرسید و سریعا پاسخ خود را دریافت نمایید .