همزمان با پیشرفت های دیگر در زمینه تکنولوژی، قفل دیجیتال یا قفل هوشمند نیز مانند سایر تجهیزات دیجیتال وارد بازار قفل ها شد . و مشخصا به علت حذف کلیدهای پر دردسر و دست و پاگیر برای باز کردن درب ها، به سرعت طرفداران زیادی پیدا کرد .

علاوه بر جنبه لوکس بودن و راحتی، یکی از اهداف اصلی کاربرد این قفل ها، تامین امنیت بیشتر برای منازل مسکونی و محیط های اداری و تجاری است .

همان‌طور که این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که از گوشی موبایل و تکنولوژی‌های وابسته به آن استفاده نکند، تا چند سال دیگر هم قفل های دیجیتال مانند گوشی های موبایل یک ضرورت میشوند و نسل قفل های کلیدی کاملا منقرض می شوند و ما برای قفل درب ها هیچ انتخاب دیگری به جز قفل دیجیتال نخواهیم داشت .

اگر شما در حال حاضر تصمیم گرفته اید که قفل های منزل یا محل کار خودتان را عوض کنید و قفل دیجیتال نصب کنید بهتر است در اولین قدم با معروف ترین و با کیفیت ترین برندهای قفل دیجیتال آشنا شوید :

۱- قفل دیجیتال yucca  یوکا

اگر در حال حاضر به فکر جایگزینی قفل های کلیدی ناکارا و قدیمی با قفل های ایمن ، زیبا و مدرن دیجیتالی هستید قفل دیجیتال یوکا می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد . در قفل های دیجیتال برند یوکا برای دسترسی و باز کردن قفل ها از آخرین تکنولوژی های تشخیص هویت اثر انگشت و تشخیص چهره استفاده می شود که بدون هیچ خطایی کاربری آسانی هم دارند . همچنین تمامی قفل های این برند دارای سیستم ضد شوک، ضد سرقت و ضد حریق هستند .

قفل دیجیتال یوکا
قفل دیجیتال یوکا

قفل های برند یوکا دارای طراحی های خاص و منحصر به فردی هستند که در کنار امنیت و ایمنی می توانند خانه یا محل کار شما را زیبا و لوکس کنند .

در قفل های برند یوکا از سیستم رمز خیالی ( وارد کردن اعدادی تصادفی، که مانع حدس زدن رمز توسط افـراد غیر مجاز می شود) و همین طور ترکیب روش ها مانند اثر انگشت و رمز یا کارت و رمز برای افزایش امنیت استفاده می شود .

علاوه بر این قفل های برند یوکا می توانند به راحتی روی هر نوع دربی نصب شوند و در صورتی که منزل یا محل کار شما مجهز به سیستم هوشمند باشد به راحتی می توانید این قفل ها را به سیستم هوشمند متصل کنید .

قفل های دیجیتال یوکا بر خلاف سایر برندها که معمولا گارانتی ۱ ساله دارند دارای گارانتی دو ساله بی قید و شرط واقعی می باشد و علاوه بر آن این قفل ها به مدت نامحدود تحت پوشش خدمات پس از فروش یوکا در سراسر ایران هستند .

۲-قفل دیجیتال Schlage Sense

این قفل علاوه بر اینکه بسیاری از امکانات سایر قفل های هوشمند را داراست بهترین پیشنهاد برای دارندگان گوشی‌های اپل است  . علاوه بر این یک صفحه کلید هم به همراه خود دارد که می‌توانید با استفاده از آن و وارد کردن پین کد، قفل در را باز کنید.

از آنجایی که این قفل فقط با محصولات شرکت اپل سازگار است، Schlage Sence فقط مناسب کسانی است که از گوشی و تبلت‌های اپل استفاده می‌کنند. اما نکته جالب در مورد این قفل این است که شما به وسیله Siri نیز می‌توانید فرمان باز یا بسته شدن در را به این قفل بدهید

قفل دیجیتال Schlage Sense
قفل دیجیتال Schlage Sense

۳- قفل دیجیتال  Kwikset Kevo

قفل هوشمند Kevo با استفاده از تلفن همراه، افراد را شناسایی می کند. این قفل هوشمند، با گوشی های هوشمند آیفون سازگاری دارد و البته با برخی از گوشی های اندرویدی هم کار می کند. این قفل هوشمند با استفاده از بلوتوث و یک اپلیکیشن مخصوص که در آن همه کسانی که اجازه ورود به خانه را دارند ثبت شده است، شما را شناسایی می‌کند.

قفل دیجیتال Kwikset Kevo
قفل دیجیتال Kwikset Kevo

علاوه بر استفاده از قابلیت هوشمند این قفل، شما می‌توانید به وسیله یک کلید مکانیکی هم آن را باز کنید. بیشتر قفل های هوشمند کاربرانشان را مجبور می‌کنند تا با استفاده از اپلیکیشنی که بر روی گوشی نصب شده در را باز کنند که این کار خود دست کمی از بازکردن در با کلید مکانیکی ندارد، اما Kevo این امکان را ایجاد می‌کند تا به محض اینکه شناسایی شدید، فقط با لمس قفل، وارد خانه شوید.

۴- قفل دیجیتال سامسونگ SAMSUNG

شرکت سامسونگ جزو شرکت هایی است که در کنار تولید محصولات دیگر اقدام به تولید قفل های دیجیتال هم کرده است . قفل های برند سامسونگ با سایر وسایل هوشمند سامسونگ مانند دوربین ها و سنسورهای امنیتی قابل اتصال هستند و به این شکل می توانید از راه دور درب را باز و بسته کنید و ورودها و خروج ها را کنترل کنید . قفل های دیجیتال سامسونگ در انواع رمزی ، کارت و اثر انگشت در بازار موجود هستند . اما همان طور که در بالا هم گفتیم در مورد انتخاب بهترین و با کیفیت ترین قفل دیجیتال بهتر است به دنبال برندهایی باشید که به صورت تخصصی فقط قفل هوشمند تولید میکنند .

قفل دیجیتال سامسونگ
قفل دیجیتال سامسونگ

۵- قفل دیجیتال August

قفل دیجیتال August نیز می‌تواند با شناسایی شما یا در واقع تلفن همراه شما، در را به صورت اتوماتیک باز کند. در مرحله‌ی اول شما باید اپلیکیشن اختصاصی این قفل را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید و بعد از آن، هروقت که به در نزدیک شدید، در باز خواهد شد و هر وقت که قفل تشخیص دهد که شما از خانه خارج شده‌اید، در را قفل می‌کند.

قفل دیجیتال August
قفل دیجیتال August

اما از مهمترین معایب این قفل ها این است که این روزها وارادات آنها امکان پذیر نیست و شاید در کشورهای دیگر طرفداران زیادی دارند و مشتریان راضی هستند اما مناسب درب های ایران نیستند و معمولا سیستم ارتباط آنلاین آنها دچار مشکل می شود  .

 

پرفروش ترین قفل های دیجیتال

خرید قفل دیجیتال یوکا