چشمی درب دیجیتال دوربین مدار بسته ای است که امکان مشاهده پشت درب محل کار یا زندگی را برای شما فراهم می کند. چشمی درب دیجیتال را می توان همانند چشمی های معمولی روی انواع درب نصب نمود اما آنچه تفاوت خواهد داشت امکانات کنترلی و مدیریتی این نوع چشمی هاست که در بهبود سطح امنیت منزل یا محیط کار شما بسیار موثر است. در این مقاله به بررسی امکانات چشمی درب دیجیتال می پردازیم.

توجه داشته باشید علاوه بر چشمی درب دیجیتال ابزارهای دیگری نیز در حفظ امنیت شما در محل کار و منزل نقش دارند که از جمله می توان به قفل دیجیتال ، سیف باکس و … اشاره نمود.

آنچه لازم است درباره امکانات چشمی درب دیجیتال بدانیم

همانطور که اشاره شد چشمی درب دیجیتال مانند دوربین مدار بسته ای است که بازدید از فضای بیرونی را برای شما فراهم می کند، ضمن اینکه می تواند از محیط خارجی تصاویر و ویدیو ضبط نماید و امکاناتی فراتر از چشمی های معمولی در اختیار شما قرار دهد.

چشمی درب دیجیتال تصاویری بزرگ ، واضح و روشن از فضای بیرون به شما می دهد، همچنین می توانید بعدا نیز به این تصاویر و ویدیوها دسترسی داشته باشید و در صورت بروز مشکل رفت و آمدهای مقابل منزل یا محل کارتان را بررسی نمایید.

امکان چرخش دوربین چشمی درب دیجیتال

البته قابلیت های این چشمی ها با توجه امکان چرخش به اطراف برای ضبط تصاویر و ویدیوها بسیار کاربردی تر خواهد بود و می توانید تصاویر موجود در حافظه چشمی درب دیجیتال را نیز روی موبایل یا تلویزیون مشاهده نمایید.

امکاناتی که یک چشمی درب دیجیتال به شما ارائه می دهد در راستای حفظ امنیت شما و محل زندگی یا کارتان می باشد که امروزه بسیار مورد توجه است؛ به خصوص در زمان هایی که کودکی خردسال یا فرد سالمندی در منزل شما حضور داشته باشد به کمک چشمی درب دیجیتال می تواند به راحتی فرد پشت درب را بشناسد.

نمایشگر داخلی

از دیگر امکانات چشمی درب دیجیتال نمایشگر داخلی آن است که می توانید فضای بیرونی را در ابعاد بزرگتری نسبت به دید در چشمی و در زمان مورد نظر خود مشاهده کنید.

امکان دید در شب چشمی درب دیجیتال

به وقت شب و تاریکی هم در مورد رفت و آمدهایی که از مقابل منزل تان انجام می شود نگرانی نخواهید داشت زیرا امکان دید در شب نیز در چشمی درب دیجیتال فراهم شده است.

سنسورهای حرارتی و حرکت 

امکان اتصال به وای فای از دیگر امکانات چشمی درب دیجیتال است که شما را از مراجعه افراد به منزلتان مطلع می سازد. همچنین سنسورهای حساس حرارتی و حرکتی تعبیه شده در چشمی دیجیتال نیز در ارائه گزارشی کامل از ترددهایی که از مقابل منزلتان انجام می شود بسیار کاربردی خواهند بود.

در این مقاله به معرفی برخی امکانات چشمی درب دیجیتال پرداختیم که می توانید برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید و یا از بخش پشتیبانی آنلاین در گوشه پایین سمت راست صفحه نیز سوالات خود را بپرسید.

خرید قفل دیجیتال بدون دستگیره یوکا