گفته می شود رقابت ، مادر فناوری است. برخی هتل ها که در رقابت با هتل های دیگر هستند ، با به کارگیری فناوری های نوآورانه ، گام های بلندی را در راستای متمایز سازی تجربه مهمانان خود برداشته اند. بنابر گزارشات منتشر شده ، رضایت مهمانان از هتل های آمریکای شمالی بسیار بالا است. چرا؟ با استفاده از فناوری های پیشرفته در هتل و توجه کردن به وسایل و تجربیاتی که به رضایت آنی مهمانان منجر می شود ، هتل ها از نیازها و خواسته های مشتریان خود نهایت استفاده را می برند؛ چنین هتل هایی به راز موفقیت پی برده اند. رضایت مشتری ، وفاداری و سوددهی به طور مستقیم تحت تاثیر استفاده از فناوری ها و شبکه های تعاملی هستند که مشتری را در اولویت قرار می دهند.

ورود بدون کلید با قفل کارتی هتلی

تامین امنیت همواره دغدغه هتل داران و مهمانان شان بوده است؛ به ویژه زمانی که حرف کلیدها و کارت کلیدها به میان می آید. بسیاری هتل ها اکنون به سیستم ورود بدون کلید روی آورده اند. این سیستم ها موجبات راحتی و امنیت بالاتر را فراهم می آورند.

استفاده از فناوری های پیشرفته در هتل از جمله قفل کارتی هتلی سبب راحتی بیشتر مهمانان شده است. مهمانان برای ورود به اتاق دیگر به کلید احتیاج نخواهند داشت و امنیت آن ها با دقت بیشتری فراهم می شود.

یکی از رایج ترین شکایات مهمانان در عرصه مهمان پذیری ناشی از مزاحمت های کارکنان خانه داری است و صاحبان هتل تاثیری که کارکنان بخش نظافت می توانند بر تجربه کلی مهمانان داشته باشند را به دقت بررسی می کنند. برخی هتل ها از پروسه های سخت گیرانه ای استفاده می کنند، برای مثال کارمند هتل ابتدا باید در بزند و پس از ۱۰ ثانیه وارد شود؛ در برخی هتل ها درب آویزهایی وجود دارد که به کارکنان هشدار می دهد مهمانان در اتاق هستند. هتل ۱۰۰۰ واقع در سیاتل رویکردی نوآورانه اتخاذ کرده است. در هر کدام از اتاق ها یک حس گر مادون قرمز وجود دارد که گرمای بدن را تشخیص می دهد. اگر حس گر حضور مهمان را نشان دهد، کارمند هتل محل را ترک می کند و ساعتی بعد باز می گردد؛ به این ترتیب ، هرگز برای مهمانان مزاحمتی ایجاد نمی شود.

برای آشنایی بیشتر با هر یک از انواع تجهیزات هتلی با ما در تماس باشید.

تماس با مشاورین یوکا