امروزه پیدا کردن قفل دیجیتال در منازل و ساختمان های تجاری دیگر تعجب آور نیست . بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند یا حداقل می دانند قفل دیجیتال چگونه کار می کند . قفل های پیچیده تر به عنوان وسیله ای برای حفظ ایمنی محل سکونت یا کار افراد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند . چرا قفل دیجیتال نصب کنیم ؟ با ما باشید تا به این سوال پاسخ دهیم .

چرا قفل دیجیتال نصب کنیم ؟

قفل دیجیتال هم امنیت خانه شما را افزایش می دهد و هم زیبایی آن را دو چندان می کند . به علاوه قفل دیجیتال در سازمان های مختلفی برای حفاظت از دارایی آن ها و پرسنل شان استفاده می گردد . چرا شما قفل دیجیتال را برای امنیت و آرامش خاطر افراد خانواده یا پرسنل تان در محل کار انتخاب نمی کنید ؟

قفل دیجیتال چگونه کار می کند ؟

دستگیره دیجیتال از یک کد برای باز کردن قفل درب استفاده می کند . با توجه به مدل قفل دیجیتال می توانید به کمک صفحه کلید ، کارت های الکترونیکی یا حتی اثر انگشت درب را باز نمایید .  برخی قفل های دیجیتال نیز به گونه ای برنامه ریزی شده اند که بتوانید از راه دور به مهمانان خود اجازه دسترسی بدهید تا بتوانند وارد منزل تان شوند در حالیکه خودتان در منزل حضور ندارید .

قابلیت های قفل دیجیتال چیست ؟

احتمالا تا کنون متوجه شده باشید که به راستی یک قفل دیجیتال می تواند تاثیر قابل توجهی در بهبود سطح امنیت منزل تان داشته باشد و پاسخ سوال : چرا قفل دیجیتال نصب کنیم ؟ را دریافته اید . قفل های امنیتی دیجیتالی متعددی با پیچیدگی و ایمنی متفاوت در بازار عرضه شده که می توانید از میان آن ها گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید .

قفل دیجیتال رمزی

در برخی مدل ها مانند انواع قفل رمزی دیجیتالی عرضه شده توسط ما ، نوآوران هوشمند ، می توانید با یک کد ۴ تا ۱۲ رقمی قفل را باز نمایید . قفل رمزی گزینه مناسبی برای افرادی است که تمایلی ندارند کلیدهای خود را به طور کامل کنار بگذارند و شاید خانواده آن ها نیز با سیستم های جدید قفل دیجیتال به خوبی ارتباط برقرار نمی کنند .

به خاطر داشته باشید که لازم نیست تمام منزل خود را به قفل هوشمند مجهز کنید ؛ می توانید برای بخش هایی که به حفاظت بیشتری نیاز دارد مانند درب های ورودی قفل دیجیتالی تهیه نمایید . یا اتاق هایی که اشیای گران بها در آن ها نگهداری می کنید یا مدارک مهم .

قفل دیجیتال کارتی

برای باز کردن برخی قفل های پیشرفته تر مانند قفل کارتی از کد استفاده نمی شود بلکه برای آن ها یک کارت الکترونیکی در نظر گرفته شده است . این کارت ها که به سیستم RFID مجهز هستند برای استفاده شخصی یا اشتراکی کاربرد دارند .

قفل دیجیتال اثر انگشت

راحتی و امنیت بیشتر شما را انواع قفل اثر انگشت مانند قفل دیجیتال لئو پرو فراهم می کند . سیستم بیومتریک در قفل های دیجیتالی اثر انگشتی کار را آسان کرده و می توانید اثر انگشت همه اعضای خانواده را ثبت کرده و دیگر از کارت ، کد و کلید استفاده نکنید و در کمترین زمان درب را باز نمایید ؛ البته تنها افرادی که اثر انگشت آن ها ثبت شده باشد زیرا این قفل ها از امنیت بالایی برخوردارند .

بهترین قفل دیجیتال را انتخاب نمایید

تاکنون دلایلی که باید قفل دیجیتال نصب کنیم ارائه شد . برای انتخاب بهترین قفل دیجیتال اولین نکته ای که لازم است بدان توجه شود این است که می خواهید قفل دیجیتال را برای چه مکان هایی نصب نمایید . با توجه به جنس درب و اندازه آن می توانید بهترین قفل دیجیتال را انتخاب نمایید . معمولا قفل های موجود قابل نصب بر روی انواع درب ها می باشد .

قفل دیجیتال در ساختمان های مسکونی و تجاری برای کنترل دسترسی به مکان های مشترک نیز بسیار محبوب است . در نظر داشته باشید قفل دیجیتال نه تنها امنیت بیشتری برای محیط های مختلفی که در آن استفاده شده است فراهم می کند محدود کردن دسترسی افراد را نیز به راحتی امکان پذیر می سازد .

تاکنون تصمیم نگرفته اید کلیدها را کنار بگذارید ؟ در این مقاله به معرفی قفل دیجیتال پرداختیم و دلایلی که باید قفل دیجیتال نصب کنیم را بررسی کردیم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از قفل های دیجیتال ارائه شده به صفحه آن مراجعه نمایید و یا با ما در تماس باشید .

در بخش پشتیبانی آنلاین در گوشه سمت راست همین صفحه نیز آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستیم .

خرید قفل دیجیتال بدون دستگیره یوکا