[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” parallax_speed=”0.3″ video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_opacity=”0.5″ border_style=”solid”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” center_content=”no” last=”no” min_height=”” hover_type=”none” link=””][fusion_text]

امروزه با توجه به رشد روز افزون صنعت ساختمان ، افزایش میزان انرژی مصرفی ، نیاز به آسایش ، آرامش و امنیت که همواره دغدغه بشر بوده است و … هوشمند سازی محیط های مختلف مسکونی و اداری و تجاری از جایگاهی ضروری برخوردار شده است. نقش قفل دیجیتال در هوشمند سازی منازل چیست؟

در طول سالیان پیشرفت علم و فناوری راه حل های متعددی برای پیشبرد این مهم ارائه کرده است. اما این راه حل هایی که برای ارتقا سطح امنیت و آسایش یک مکان ، آن را به خانه ای هوشمند تبدیل می سازد کدامند؟

در خانه هوشمند ساکنین می توانند همچنان که در منزل حضور دارند و مهم تر از آن ، از راه دور تجهیزات الکترونیکی و مکانیکی منزل خود را کنترل نمایند و برنامه های مختلفی برای امنیت منزل خود پیاده نمایند.

تجهیزاتی که کارایی و بهره وری یک ساختمان را افزایش می دهد و محیطی مطبوع برای بشر فراهم می کند نقش اصلی در هوشمند سازی ایفا می کنند.

 هدف هوشمند سازی چیست؟

محموعه عملیاتی که در هوشمند سازی انجام می شود یک محیط را به فضایی لوکس ، با مصرف بهینه انرژی که در دنیای امروز به دغدغه اصلی بشر تبدیل شده است ، محیطی امن و مدرن تبدیل می سازد.

هر کجا که حضور داشته باشید در منزل ، محل کار یا حتی خارج از کشور ، خانه هوشمند خیال شما را از بابت تمام نکات امنیتی راحت می کند. با هوشمند سازی دیوار امنیتی خانواده خود را محکم تر بچینید.

اما این تجهیزاتی که در هوشمند سازی امنیت را برای شما فراهم می آورند کدامند:

نقش قفل دیجیتال در هوشمند سازی منازل

یکی از این تجهیزات بسیار کاربردی و موثر در هوشمند سازی قفل دیجیتال است که دسترسی به منزل از طریق درب ورودی را جز برای افراد مجاز و مورد تایید شما غیر ممکن می سازد و راحتی ، آسایش و امنیت را برای شما فراهم می آورد.

به راحتی درب منزلتان را ببندید و بروید؛ نیازی نیست آن را قفل نمایید. قفل دیجیتال خود درب را برای شما قفل می کند.

با اثر انگشت تان درب را باز نمایید و دیگر به کلیدتان نیاز نخواهید داشت.

به این ترتیب قفل دیجیتال یکی از تجهیزاتی است که امنیت را برای شما فراهم می آورد. برای آشنایی بیشتر با انواع قفل دیجیتال و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد با ما در تماس باشید و به صفحه قفل دیجیتال مراجعه نمایید.

yuccahq-telegram

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]