قفل دیجیتال و هوشمند به طور گسترده در بسیاری از هتل ها استفاده می شود . اما با پیشرفت جامعه، نیاز اصلی هتل ها و مهمانان، ترویج و گسترش این تکنولوژی هوشمند است.

از این رو کارایی قفل درب های هوشمند ذکر شده توسط تولید کنندگان به میزان چشم گیری بهبود یافته است. اما تفاوت بین قفل درب آنلاین و قفل درب آفلاین چیست ؟ با ما باشید تا در این مقاله ضمن ارائه اطلاعات مفید و کابردی ، مشخصات قفل های دیجیتال آنلاین و آفلاین را با یکدیگر مقایسه نماییم .

مقایسه مشخصات قفل های دیجیتال آنلاین و آفلاین

مشخصات قفل آنلاین قفل آفلاین
استفاده ی مهمان بسیار راحت ، اعضایی که کارت عضویت دارند می توانند به طور مستقیم و بدون ثبت نام توسط میز پذیرش وارد اتاق شوند راحت نیست، چنین عملکردی ندارد
امنیت امن تر، زنگ هشدار برای درب هایی که به مدت کوتاهی باز مانده اند امنیت کمتر ، چنین عملکردی ندارد
هماهنگی با سیستم کنترلی اتاق مهمان هتل ادغام کامل با سیستم، اطلاع از حضور و هویت افراد حاضر در اتاق یکپارچه نیست ، چنین عملکردی ندارد
مدیریت و عملیات داخلی بسیار راحت ، تنظیمات جهت راه اندازی قفل درب ، تنظیم ساعت ، گزارش خرابی کارت ، بازکردن قفل درب به صورت کنترل از راه دور و … که همگی به طور مستقیم توسط کامپیوتر کنترل می شود، عدم نیاز به انجام عملیات راحت نیست ، تمامی عملیات باید به روی قفل انجام شود.
قابلیت نگهداری هشدار سریع به هنگام بروز نقص ، هزینه ی نگهداری پایین ، نگهداری آسان ، عدم نیاز به تعویض باتری عدم هشدار به هنگام بروز نقص ، هزینه ی نگهداری بالا ، عدم نگهداری آسان ، تعویض باتری به طور منظم

 

در این جدول برخی مشخصات قفل های دیجیتال آنلاین و قفل های آفلاین را با یکدیگر مقایسه کردیم .

با توجه به طبقه بندی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • قفل درب شبکه های بی سیم ( با استفاده از فن آوری حسگر بی سیم Sub-GHz جهت دستیابی به ارتباطات آنی و تبادل اطلاعات بین قفل درب های الکترونیکی هتل و کامپیوترهای مدیریتی) . فرکانس ارتباطی بکار رفته در این دسته از قفل ها ۵۲۵-۴۷۰ مگاهرتز است .
  • قفل درب شبکه های سیمی ( با استفاده از ارتباطات TCP / IP + 485 bus ، سوئیچ های سرویس و مدیریت ارتباطات آنی بین کامپیوتر و مبادله کننده اطلاعات)

امروزه شرکت هایی هستند که ارائه دهنده ی قفل درب های هوشمند می باشند. هنگام انتخاب این دسته از محصولات هوشمند بهتر است با شرکت های معتبر ارائه دهنده ی این محصولات تماس حاصل فرمایید.

انتخاب شرکت معتبر و تخصصی در زمینه ی محصولات هوشمند از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که این شرکت ها تضمین کننده ی کیفیت و ایمنی محصول می باشند .

نسل جدید قفل درب آنلاین بی سیم تولید شده توانایی اندازه گیری سنسورهای انعطاف پذیر را از راه بسیار دور داراست .
قفل های درب الکترونیکی بی سیم با برد طولانی شرکت نوآوران هوشمند ، وضعیت فعلی بازار قفل کارتی بی سیم Zig Bee را تحت تأثیر قرار داده است. شرکت سازنده ی این محصولات جدید، فن آوری ارتباطات شبکه Sub-GHz را جهت جایگزینی با تکنولوژی Zig Bee به تصویب رساند و این تکنولوژی جدید را به هتل ها، مدارس ، دفاتر ، بیمارستان ها و مجموعه ای از ساختمان های مدرن ارائه داده است.
کنترل از راه دور بزرگترین ویژگی نسل جدید قفل های درب هوشمند بی سیم است . در تست محصول ، تأثیر قفل درب بی سیم شرکت سازنده در نزدیکی شرکت به شرح زیر نشان داده شده است :

online and offline digital door lock yuccahq.com

در محدوده ی شعاع ۵۲۶ متری ، سیستم کنترل به راحتی می تواند از هر ناحیه ای قفل درب را باز کرده و هر دستگاه رابط می تواند بین ۶ تا ۱۲ قفل اصلی را کنترل کند که این خود مستلزم ساخت و ساز  در مقیاس بزرگ است .

خرید قفل دیجیتال یوکا

اگر قصد خرید انواع قفل دیچیتال را دارید، میتوانید بااستفاده از راهنمایی کارشناسان فنی ما در نوآوران هوشمند بهترین مدل را باتوجه به نیاز کاربریتان انتخاب و تهیه کنید. کارشناسان ما در نمایندگی یوکا به شما کمک میکنند تا در تمام مراحل خرید، فروش و نصب بهسادگی عمل کنید و درنهایت تجربه خوبی از استفاده از گجتها دیجیتال داشته باشید.

خرید سیف باکس یوکا