در لیست علاقه مندی های شما هم یک سریال است که هر روز سر ساعتی خاص باید به منزل باز گردید و به تماشای آن بنشینید؟ اما اگر به خانه باز گردید و کلیدتان را در کیف خود نیابید و کسی هم در منزل نباشد تا درب را برای شما باز کند چطور؟ با ما باشید تا در این مقاله به بررسی مزیت قفل دیجیتال نسبت به قفل معمولی بپردازیم.

مزیت قفل دیجیتال نسبت به قفل معمولی

انواع قفل دیجیتال دارای ویژگی های بسیار کارآمدی هستند از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • درب خانه را راحت و سریع باز می کنید.
  • از امنیت بالای منزلتان مطمئن خواهید بود.
  • عملکرد هوشمند قفل دیجیتال شما را به وجد می آورد.
  • تکنولوژی نو را به منزل خود برده اید.

تا کنون جملاتی مانند «کلید شما در دست شماست» یا «کلید شما کد شماست و کد شما در ذهن شما» را شنیده اید؟

این عبارات کلید الکترونیکی را برایتان توصیف می کنند.

با ما باشید تا با مزیت های قفل هوشمند بیشتر آشنا شویم:

در واقع مهم ترین مزیت قفل دیجیتال امنیت بسیار بالایی است که برای شما و خانواده تان فراهم می کند. علاوه بر آن راحتی کار با این قفل ها به زودی شما را جذب خود خواهد کرد. دیگر لازم نیست کلیدتان را با خود حمل کنید یا نگران گم شدن آن باشید.

می توانید برای باز کردن درب از رمز استفاده کنید تعدادی رمز ۴ تا ۱۲ رقمی کار را برای شما آسان کرده و بدون کلید و تنها با وارد کردن چند عدد وارد منزلتان می شوید.

اما اگر حافظه شما در به خاطر سپردن این رمز کمی شما را نگران کرده باز هم به قفل هوشمند اعتماد کنید. اثر انگشت شما و کارت گزینه های دیگری هستند که درب منزلتان را برای شما باز می کنند.

اگر فرزند شما همیشه کلید خود را گم کرده و معمولا مدتی را پشت درب می ماند تا شما به خانه باز گردید می توانید با قفل الکترونیکی این مشکل را نیز حل کنید.

دیگر مزیت قفل دیجیتال نسبت به قفل معمولی آن است که به هنگام بیرون رفتن نیازی نیست درب را قفل کنید؛ با بسته شدن درب دستگاه به صورت خودکار قفل نیز می شود البته در برای افراد داخل منزل همچنان باز است و به راحتی می توانند از منزل خارج شوند.

یکی از گزینه های باز کردن درب مجهز به قفل هوشمند کارت است که ما توانید با معرفی کارت مترو خود به دستگاه ، از آن استفاده نمایید. بنابراین نیازی نیست کارت اضافه ای به همراه داشته باشید.

اگر درب منزل تان از هر یک از انواع چوبی ، شیشه ای ، فلزی و … باشد قفل دیجیتال به راحتی بر روی آن نصب می شود و فرقی نمی کند در به سمت راست باز شود یا چپ.

با وجود قفل هوشمند دیگر به دزدگیر احتیاج ندارید

اگر سارقی قصد ورود به منزل شما داشته باشد و رمزهای احتمالی را امتحان کند با ورود مکرر رمز اشتباهی دستگاه متوجه تلاش غیر مجاز شده و هشدار می دهد.

یک مزیت دیگر قفل دیجیتال نسبت به قفل ها و دستگیره های معمولی امکان برنامه ریزی سریع آن است و به راحتی می توانید در دسترسی افراد تغییر ایجاد کنید. این ویژگی در محیط های کاری ، مدارس و … بسیار پر کاربرد است مثلا می توان دسترسی کارمندان قدیمی را غیر فعال کرد.

برای آشنایی بیشتر با هر یک از انواع قفل الکترونیکی و استعلام قیمت قفل دیجیتال با ما در تماس باشید.

تماس با مشاورین یوکا