روش‌های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید از طریق آن‌ها امنیت خانه‌تان را حفظ کنید که اصلی‌ترین روش آن استفاده از قفل‌های هوشمند است. به همین‌دلیل استفاده از قفل دیجیتال به‌طور قطعی جایگزین نمونه‌های سنتی شده است و کمتر کسی از قفل‌های معمولی برای خانه خود استفاده می‌کند. در کنار قفل‌های هوشمند، لوازم امنیتی دیگر مثل چشمی دیجیتال نیز کاربرد زیادی در حفاظت از خانه دارد.

معمولاً افرادی که شب‌ها به خانه مراجعه می‌کنند، ابتدا از طریق چشمی معمولی درب رصد می‌شوند. اما اگر شما مقداری دیر بجنبید، نمی‌توانید فردی را که پشت درب بوده است، ببینید. امروزه استفاده از چشمی‌های دیجیتال کار را آسان کرده است و شما می‌توانید به‌راحتی فیلم ضبط شده فردی را که پشت در بوده، ببینید. البته باید چشمی را از مرکز فروش چشمی درب دیجیتال معتبر تهیه کنید تا بتوانید به کارایی صحیح آن اعتماد کنید.

قابلیت‌های چشمی دیجیتال درب

چشمی یک حفره بسیار کوچک بر روی درب است که یک لنز زاویه باز بر روی آن تعبیه شده و شما بدون بازکردن درب به‌راحتی می‌توانید فرد پشت درب را ببینید.

در چشمی‌های دیجیتال یک صفحه نمایش نیز وجود دارد که امکان دیدن پشت در را بدون نگاه به چشمی برای شما فراهم می‌کند. البته این چشمی‌ها قابلیت اتصال به گوشی موبایل شما را نیز دارند که از این طریق بتوانید فضا پشت درب را مشاهده کنید و حتی لازم نیست برای دیدن آن، به سمت درب بروید‌.

برای اینکه چشمی بتواند کارایی مناسبی از خود نشان دهد، حتماً باید از مرکز فروش چشمی درب دیجیتال تهیه شود. پس لازم است که دقت کنید تا از خرید نمونه‌های کار‌کرده یا تقلبی بپرهیزید.

چشمی دیجیتال چگونه کار می‌کند؟

شما برای خرید چشمی‌های دیجیتال محدودیت شکل و اندازه و قیمت نخواهید داشت؛ اما کارایی بیشتر این محصولات مشابه است، مگر در برخی موارد جزئی! چشمی‌های دیجیتال پس از نصب شدن بر روی درب همانند سوراخ معمولی چشمی به نظر می‌رسند و کسی نمی‌تواند متوجه آن شود.

برای مشاهده پشت درب، شما باید دکمه روشن و خاموش چشمی را فشار دهید. البته در برخی از این محصولات می‌توانید از مکث و بزرگ‌نمایی تصویر نیز استفاده کنید؛ مخصوصاً زمانی‌که در فاصله دور از در باشید و بخواهید جزئیات چهره وی را دقیق‌تر بررسی کنید.

اکثر چشمی‌های دیجیتال جدید از عملکرد خاصی برخوردارند که تصویر را در کارت حافظه ضبط می‌کنند و شما می‌توانید بعداً تصویر آن را کنترل کنید. کارت حافظه این چشمی‌ها قابل انتقال است و شما می‌توانید فایل‌ها را در دستگاه‌های الکترونیکی دیگر ذخیره کنید تا در مواقع لزوم از آن استفاده کنید.

معمولاً در هنگام تهیه چشمی از مرکز فروش چشمی درب دیجیتال، تمام این ویژگی‌ها برای شما آموزش داده می‌شود.

تنظیمات موجود در چشمی دیجیتال

شما برای موقعیت‌هایی مثل تاریکی شب که نور کافی وجود ندارد، می‌توانید حالت شب چشمی را فعال کنید تا افزایش روشنایی میدان دید چشمی به‌طور خودکار انجام شود.

پنل تنظیمات مجهز موجود در چشمی درب دیجیتال امکان انجام شخصی‌سازی و تنظیم تاریخ و زمان را فراهم می‌کند. شما از طریق این پنل می‌توانید تمام همگام‌سازی‌های لازم چشمی را با شرایط خودتان انجام دهید.

یک ویژگی خاص دیگر چشمی درب دیجیتال، مجهز بودن آن به سنسور کوبنده است. در‌واقع، به محض اینکه کسی درب را بزند، ضبط چشمی بهصورت خودکار فعال می‌شود و تصویر شخص در حافظه چشمی ذخیره می‌شود. در این شرایط شما می‌توانید شخص پشت درب را بشناسید و درباره باز یا بسته‌کردن درب تصمیم بگیرید.

در حالت کلی می‌توان گفت که کارکرد‌های متنوع چشمی‌های دیجیتال امکانات بسیار زیادی را برای کاربران خود فراهم می‌کند.

هنگام خرید چشمی دیجیتال به چه عواملی باید توجه کرد؟

زمانی‌که شما برای خرید چشمی به مرکز فروش چشمی دیجیتال مراجعه می‌کنید، ابتدا باید نیاز خودتان از خرید چشمی را مشخص کنید و بر اساس آن موارد مهمی را در نظر بگیرید.

یکی از مهم‌ترین مسائل در هنگام خرید چشمی درب، میزان دوام و ماندگاری محصول است؛ بنابراین دقت کنید تا بدنه چشمی از فلز برنج، فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم ساخته شده باشد.

دقت کنید تا چشمی خریداری شده با ضخامت درب مد‌نظرتان در تناسب باشد؛ در‌نتیجه، قبل از خرید میزان ضخامت درب را به فروشندگان مرکز فروش چشمی دیجیتال اطلاع دهید.

میزان زاویه دید چشمی در هنگام انتخاب آن باید مد‌نظر قرار بگیرد؛ چرا‌که از این طریق میدان دید پشت درب مشخص می‌شود. به دلیل اهمیت امنیت و هوشمند‌ بودن چشمی، کیفیت تصاویر تهیه شده از پشت درب نیز بسیار مهم است. دقت داشته باشید تا چشمی خریداری شده به راحتی نصب شود؛ چرا‌که ممکن است در آینده بخواهید آن را جابه‌جا کنید‌.

 

نقش چشمی درب دیجیتال در افزایش امنیت خانه

معمولاً در خانه‌های آپارتمانی مهم‌ترین محل برای حفظ امنیت خانه، درب ورودی است؛ چرا‌که افراد غریبه ابتدا درب را کنترل می‌کنند تا راه ورود به خانه را بیابند. وجود چشمی دیجیتال به صاحبان خانه این امکان را میدهد تا فضا پشت درب را با کیفیت بسیار عالی مشاهده کنند.

در‌نتیجه، هیچکس نمی‌تواند به‌سادگی وارد خانه شود و حتی در‌صورت ورود نیز به‌دلیل ضبط تصویر آن، میتوان سارق را شناسایی کرد. به همین‌دلیل نقشه چشمی درب دیجیتال در افزایش امنیت خانه قابل چشم‌پوشی نیست.

مرکز فروش چشمی درب دیجیتال یوکا

پس از آشنایی کامل با چشمی دیجیتال و قابلیت‌های آن، بهتر است با مرکز فروش معتبر این محصول نیز آشنا شوید. اهمیت برند این محصولات در کارایی صحیح آن‌ها بسیار زیاد است. محصولات حفاظتی یوکا کیفیت بسیار زیادی دارند و قیمت‌های این برند کاملاً تضمینی است. همچنین ۲ سال گارانتی تعویض بی‌قید و شرط قطعات چشمی نیز برای محصولات این برند در نظر گرفته شده است.

شما با محصولات این برند به راحتی می‌توانید تصویر فرد پشت در را از فاصله‌های دور کنترل کنید و خیال‌تان از امنیت خانه به دلیل ضبط تصاویر راحت باشد. حتی با انجام تنظیمات شخصی‌سازی می‌توانید تصاویر ضبط شده را به موبایل‌تان ارسال کنید و همچنین از این محصول به مدت طولانی استفاده کنید.

دوام و ماندگاری محصولات یوکا بسیار زیاد است و همچنین خرید آن‌ها کاملاً مقرون به‌صرفه است. مرکز فروش چشمی درب دیجیتال یوکا چندین سال است که در این زمینه فعالیت می‌کند و رضایت مشتریان از این برند را در پی دارد.

خرید قفل دیجیتال یوکا