قفل دیجیتال درب و قفل هوشمند در سراسر جهان رواج دارد.

متوقف شدن ، پیدا کردن کلید درست و انداختن آن در قفل درب، کار دشواری نیست، اما وقتی برای ورود یا خارج شدن از یک فضا عجله دارید، راحت و خوشایند نیست.
به این ترتیب، تعداد بیشتری از افراد قفل هوشمند دیجیتال درب را قبول می‌کنند. ما به شما نشان خواهیم داد که چرا تقاضا برای این دستگاه‌ها بالا می‌رود:

راحتی

راحتی قفل هوشمند
راحتی قفل هوشمند

ما نمی توانیم به اندازه کافی تکرار کنیم که قفل های هوشمند دیجیتال درب، راحت هستند. این کار با لمس یک دکمه ، ضربه یک کارت یا از طریق تلفن‌های هوشمند زمان لازم برای دسترسی به خانه‌ها را کاهش می‌دهد.

سایر حالت‌های دسترسی ، شامل پین کدها ، کلیدهای بلوتوث، کارت‌های RFID و بیومتریک است. این‌ها باعث جلوگیری از هدر رفتن زمانی‌که در دسته کلید خود دنبال کلید مناسب می‌گردید، می‌شود. حتی در صورت گم شدن کلیدتان، نیاز به تعویض قفل و جایگزینی با یک قفل جدید را نیز از بین می‌برد.

زیبایی شناسی

قفل دیجیتال هوشمند
قفل دیجیتال هوشمند

قفل‌های دیجیتال درب نه تنها راحت هستند، بلکه حس شیک و مدرن را به شما ارائه می‌دهند. این قفل‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هر دکوراسیونی را با زیبایی شناسی جهانی، متناسب می‌کند. اگر تم مینیمالیستی دارید یا یک چشم انداز آینده نگرانه از آینده برای منزل خود دارید، قفل های درب هوشمند دیجیتالی برای نیاز شما کامل متناسب و کافی هستند.

پک کامل با ویژگی‌های خاص

قفل‌های درب دیجیتال هوشمند با پک کامل‌اند و ویژگی‌هایی دارند که قفل‌های سنتی ارائه نمی‌دهند. عملکرد و وظایف بسیاری برای اطمینان از امن بودن خانه شما دارند و به شما امکان این را می‌دنهد که وقایع خانه را حتی از راه دور رصد و مدیریت کنید.
برخی از این ویژگی‌ها شامل آلارم‌های حریق و دستکاری برای امنیت شما می‌باشد. به طور مشابه، قفل خودکار و مشاهده دسترسی‌های غیر مجاز به شما آرامش بیشتری می‌بخشد. سرانجام، کارکردهایی مانند دسترسی به زمان حساس و مهم مهمانان و بازدید کنندگان از راه دور راحتی بیشتری را فراهم می‌کند. این کارها از طریق یک برنامه تلفن همراه انجام می‌شود و کنترل کامل خانه خود را در هر زمان و هر مکان را به شما می‌دهد.

عصر هوشمند

این روزها تقریبا همه چیز هوشمند است! چه راهی بهتر از اطمینان از امنیت این مکمل‌ها در خانه شما با قفل درب هوشمند یا دیجیتال وجود دارد؟ از تلویزیون گرفته تا حمام ، قفل‌های درب نیز از هوشمند شدن، نباید از قلم بیافتند.

امروز وقت آن است که بدون کلید بروید!

قفل هوشمند
قفل هوشمند

برای راحت‌تر بودن در دنیایی که رو به هوشمند شدن است امنیت و آرامش را از درب خانه خود آغاز کنیم. قیمت قفل دیجیتال درب در مقابل امنیتی که به ما می‌دهد پس‌اندازی گران‌بهاست.

خرید قفل دیجیتال یوکا