اگر شما هم نگران امنیت محل زندگی خود هستید وقت آن رسیده که روی قابلیت های امنیتی قفل دیجیتال لئو پرو حساب کنید . دوره محبوبیت قفل های قدیمی گذشته است ؛ دیگر افراد تمایل دارند امنیت بیشتری در خانه یا محل کار خود برقرار کنند و انتظارات آن ها از قفل درب منزل شان به عنوان وسیله برای تامین امنیت آن ها بیشتر شده است .

قفل های دیجیتال با قابلیت های متنوعی ارائه شده اند تا پاسخ گوی این انتظارات باشند . قیمت قفل دیجیتال متناسب با بودجه شما متفاوت خواهد بود و برای انتخاب دستگیره دیجیتال مورد نظرتان گزینه های متعددی پیش روی شما می باشد .

قابلیت های امنیتی قفل دیجیتال لئو پرو

جدیدترین قفل دیجیتال ارائه شده توسط نوآوران هوشمند قفل دیجیتال لئو پرو می باشد که ویژگی ها و قابلیت ها و میزان امنیت قفل دیجیتال لئو پرو ما را بر آن داشت تا این دستگیره را به عنوان اولین گزینه برای انتخاب بهترین قفل دیجیتال به شما پیشنهاد دهیم.

قفل دیجیتال لئو پرو با ظاهری خیره کننده ارائه شده که نصب آن توسط نیروی فنی و با تجربه ما انجام می شود ، کار کردن با آن آسان است و شما را از به همراه داشتن کلید بی نیاز می سازد . هر یک از مشتریانی که قفل دیجیتال لئو پرو را انتخاب کرده اند رضایت مندی خود ابراز نموده اند ؛ مهم ترین فاکتوری که در انتخاب هر وسیله ای لازم است بدان توجه شود .

با قابلیت های امنیتی قفل دیجیتال لئو پرو ورود افراد متفرقه ممنوع !

مهم ترین وظیفه ای که برای قفل دیجیتال تعریف شده تامین حداکثری امنیت می باشد در محل کار یا محل زندگی تان ؛ حضور داشته باشید یا نه . با وجود قفل دیجیتال می توانید رفت و آمد به منزل تان را به راحتی کنترل نمایید حتی در مواقعی که به سفر رفته اید .

با قابلیت های امنیتی قفل دیجیتال لئو پرو دیگر نگران ورود غیر مجاز به منزل تان نباشید .

قفل دیجیتال افراد مزاحم را دور نگه می دارد ؛ از اشیای گران بها محافظت می کند ؛ کار با آن بسیار آسان است .

افراد می خواهند وسایل گران بهایشان را در منزل شان نگهداری کنند تا آن را به صندوق امانات بسپارند . هنگامی که وارد منزل می شوند بی آنکه تمامی لامپ را به هنگام خروج روشن گذاشته باشند با اطمینان خاطر قدم در خانه بگذارند و مطمئن باشند در مدتی که حضور نداشته اند هیچ اتفاق ناگوار و هیچ ورود غیر مجازی صورت نگرفته است .

البته دستگیره دیجیتال خیال شما را از بابت درب های ورودی راحت می کند و لازم است در کنار آن به مواردی دیگری نیز توجه شود مانند روشنایی محیط ، امنیت پنجره ها و … .

قفل های معمولی یا قفل دیجیتال

راحتی کار با قفل دیجیتال از آن جهت مورد توجه است که اگر بخواهید به فرد جدیدی اجازه دسترسی بدهید یا مانع ورود یکی از افرادی که تاکنون به منزل یا محل کار شما دسترسی داشته اند شوید با قفل دیجیتال به راحتی قابل انجام است.

اما برای درب های دارای قفل های قدیمی لازم است قفل را عوض کنید تا افرادی که کلید آن را دارند نتوانند وارد شوند و برای فرد جدید نیز به سراغ کلید ساز بروید؛ البته اگر در این میان کلید خود جا نگذارید یا آن را گم نکنید . تمامی این عملیات در قفل دیجیتال بسیار سریع و به آسانی انجام می شود .

با قابلیت های امنیتی قفل دیجیتال لئو پرو دیگر به کلید احتیاج ندارید .

برخی قفل های دیجیتال با کد باز می شوند و برخی به سیستم RFID مجهز شده اند و با کارت باز می شوند . در برخی مدل ها نیز می توانید با اثر انگشت تان در کوتاه ترین زمان درب را باز نمایید . قفل اثر انگشت شما را با نمونه های از پیش بایگانی شده مقایسه می کند و در صورت تطابق درب را برای شما باز می کند.

اثر انگشت شما تنها به خودتان تعلق دارد بنابراین تامین امنیت حداکثری توسط قفل اثر انگشت با سیستم بیومتریک و ویژگی انحصاری شما به راحتی فراهم می شود .

علاوه بر این امکانات می توانید برخی مدل های قفل دیجیتال را با ریموت ، بلوتوث یا اپلیکیشنی که روی گوشی خود نصب کرده اید از راه دور کنترل نمایید .

اگر شما هم علاقه مند شده اید برای تامین امنیت محل زندگی یا کارتان از قفل دیجیتالی استفاده نمایید با ما تماس بگیرید یا در بخش پشتیبانی آنلاین سوالات خود را بپرسید .

خرید قفل دیجیتال بدون دستگیره یوکا