در قرن ۲۱ دستگاه های بیومتریک به بخشی جدایی ناپذیر برای بهبود امنیت و مدیریت اطلاعات تبدیل شده اند. این دستگاه ها با کاهش خطرات و افزایش بهره وری شان، روز به روز بیشتر مورد توجه کسب و کارهای مختلف قرار می گیرند؛ مانند قفل دیجیتال اثر انگشت که به دلیل راحتی و آسانی کار با آن در کنار تامین امنیت، از میزان محبوبیت بالایی برخوردار است.

از آنجا که در میان مدل های متنوع و جذاب قفل دیجیتال با انواع قفل اثر انگشت مبتنی بر تکنولوژی بیومتریک مواجه می شوید و انتخاب قفل اثر انگشت مناسب از میان این طیف وسیع دستگیره دیجیتالی امری دشوار است در این مقاله با ما باشید تا فاکتورهای موثر در انتخاب قفل اثر انگشت را بررسی نماییم.

بررسی فاکتورهای موثر در انتخاب قفل اثر انگشت مناسب

امروزه قفل اثر انگشت در سبک های مختلف و با قابلیت های متنوعی به بازار عرضه شده است. در ادامه به عواملی اشاره می کنیم که به هنگام تصمیم گیری در مورد قفل دیجیتال اثر انگشتی لازم است توجه بیشتری به آن ها شود:

با اندکی توجه و دقت بیشتر در انتخاب قفل اثر انگشتی می توان از حوادث پیش بینی نشده در آینده جلوگیری نمود.

  1. سطح امنیت قفل اثر انگشت

یک قفل اثر انگشت بیومتریک باید از امنیت بالایی برخوردار بوده و دست کاری و تغییر در سیستم آن امکان پذیر نباشد. قفل الکترونیکی اثر انگشت را با توجه مکانی که قرار است قفل برای آن استفاده شود انتخاب نمایید که می تواند درب ورودی ساختمان، درب گاراژ و … باشد.

  1. انتخاب قفل اثر انگشت مطابق با دکور

به هنگام انتخاب قفل اثر انگشت توجه داشته باشید ظاهر نهایی قفل نصب شده بر روی درب با تجهیزات دیگر ساختمان هم خوانی داشته باشد. انواع دستگیره دیجیتال در رنگ های متنوع مشکی، طلایی و … ارائه می شود.

  1. سهولت نصب و استفاده از قفل اثر انگشت

زمان نصب هر قفل اثر انگشت با کیفیت بالا بیش از ۳۰ دقیقه نخواهد بود. اضافه و حذف کردن پسورد به راحتی توسط کاربر قابل انجام می باشد و با وجود اثر انگشت لازم نیست پسوردهای زیادی به خاطر بسپارید. برای هر قفل دیجیتال معمولی تعداد زیادی پسورد و اثر انگشت قابل تعریف است.

توجه داشته باشید که قفل اثر انگشت انتخابی شما دارای یکی از روش های ورود جایگزین مانند رمز، کارت، ریموت باشد. به این ترتیب در صورت بروز مشکل در قفل که اتفاقی بسیار نادر است دیگر پشت در نمی مانید.

  1. قیمت قفل دیجیتال اثر انگشتی

با وجود اینکه قفل اثر انگشتی به دلیل قابلیت ها و آسایشی که فراهم کرده از محبوبیت بالایی در میان برخی خانواده ها و کسب و کارها برخوردار است اما قیمت آن هنوز فاکتور مهمی است که بسیاری از برند ها و تولید کنددگان قفل دیجیتال آن را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار داده اند.

امیدوارم با توجه به این فاکتورهای موثر در انتخاب قفل اثر انگشت بتوانید قفلی با قیمت مناسب و متناسب با نیاز خود تهیه نمایید.

برای آشنایی بیشتر با انواع قفل اثر انگشت به صفحه آن مراجعه نمایید.

خرید قفل دیجیتال بدون دستگیره یوکا