در طی سالیان شاهد توسعه ی هتل های هوشمند بوده ایم و تکنولوژی نیز با گذر از فراز و نشیب بسیار و رشد قابل توجه ، کنون به نتایج مفید و کاربردی در سیستم کنترل هوشمند هتل دست یافته است.

بررسی سیستم کنترل هوشمند هتل

ابتکارات و راه های نوینی در استفاده از سیستم کنترل هوشمند هتل ارائه شده که تجربه ای خوشایند از اقامت در هتل برای مهمانان فراهم می سازد و علاوه بر آن تاثیرات مثبتی بر کسب و کار هتل و مدل درآمدی آن نیز به دنبال خواهد داشت.

با توجه به گسترش صنعت هتل داری، برای جلوگیری از رکود و بازماندن از رقبا در این صنعت لازم است اقداماتی جدید و جذاب صورت پذیرد و کیفیت هتل‌ها را تا دستیابی به برندی منحصر بفرد در صنعت هتل داری ارتقا داد.

اما این راه کارهای مفید برای جذب مشتری بیشتر و بهبود سطح کیفی هتل کدامند؟

اکنون پس از سال‌ها تجربه در زمینه صنعت هتل داری و برخورداری از مشاوره‌های ارزشمند مشتریان، سیستم کنترلی هوشمندی برای هتل‌ها ارائه شده که راحتی و امکاناتی مفید را برای مهمانان فراهم می‌سازد.

سیستم کنترل هوشمند هتل سبب شده تا مهمانان بتوانند در اتاق خود کارهایی مانند رزرو، پرداخت، ثبت نام و … را انجام دهند و یا نور اتاق، پرده‌ها و بسیاری موارد دیگر را تنظیم نمایند.

با توجه به خدماتی که در هتل‌های هوشمند ارائه می‌شود، استفاده از قفل الکترونیکی ، سیف باکس و دیگر امکاناتی که می‌توان از راه دور آن‌ها را کنترل نمود مهمانان تجربه ای بیاد ماندنی از اقامت در هتل خواهند داشت.

توجه در نیاز مشتریان در سیستم کنترل هوشمند هتل

افراد ترجیح می‌دهند از آن جا که همیشه گوشی خود را به همراه دارند بتوانند بسیاری از کارهایشان را نیز با همان گوشی و بدون جابجایی انجام دهند، مثلا امروزه موبایل شما نقش دوربین عکاسی یا فیلمبرداری شما را نیز ایفا می کند

با گوشی موبایل خود به موسیقی مورد علاقه تان گوش می دهید و بسیاری از فعالیت های اجتماعی خود را از طریق موبایل پیش می برید. بنابراین گوشی موبایل به بخش جدا نشدنی زندگی هر یک از ما تبدیل شده است

سیستم کنترل هوشمند هتل با توجه به عادت های افراد و تمایلات آن ها و با تحقیق و بررسی آن چه تجربه ای بهتر برای شان فراهم می آورد ارائه شده است مانند استفاده از گوشی موبایل برای انجام بسیاری از کارهای روزانه. و چنانچه تمایلی به استفاده از موبایل برای کنترل تجهیزات نداشته باشید همان امکانات قبلی همچنان در اختیار شما خواهد بود.

به این ترتیب با پیشرفت تکنولوژی و با وجود امکانات پیشرفته ای که در هتل های هوشمند عرضه شده می توانید راحتی را در باهوش ترین هتل ها تجربه نمایید.

خرید قفل دیجیتال بدون دستگیره یوکا