تجهیزاتی که این روزها در ادارات مورد استفاده قرار می گیرند، قیمت بسیار زیادی دارند. به همین دلیل استفاده از انتخاب سیستم امنیتی مناسب برای ادارات در اولویت قرار دارد.

نکته جالب این است که تا نام سیستم امنیتی ذکر می‌شود، افراد فکر می‌کنند که باید از دوربین‌های مداربسته یا حتی دزدگیر اماکن استفاده کنند. اما بهتر است بدانید با پیشرفت تکنولوژی سیستم‌های امنیتی جدید همچون انواع قفل و دستگیره دیجیتال به بازار عرضه شده‌ است که از طراحی فوق‌العاده زیبایی برخوردار می‌باشند.

این نوع از تجهیزات سطح امنیت ادارات را به شدت بالا می‌برد. بسیاری از کارشناسان به این مسئله اعتقاد دارند که قفل و دستگیره هوشمند امنیت بالاتری نسبت به سیستم‌های امنیتی دیگر دارد.

به همین منظور ما تصمیم گرفته‌ایم در این مقاله اطلاعات کاملی نسبت به سیستم امنیتی مناسب ادارات در اختیار شما قرار دهیم. پس پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله با ما در یوکا همراه باشید.

 چه نوع قفل دیجیتالی برای سیستم امنیتی ادارات مناسب است؟

انتخاب کردن قفل دیجیتال مناسب برای ادارات، برای اکثر افراد سخت است. زیرا با پیشرفت تکنولوژی در زمینه دستگیره هوشمند و بالا رفتن قدرت انتخاب، اکثر افراد در هنگام خرید قفل هوشمند با چالش مواجه می‌شوند.

به همین دلیل بهتر است با سه نمونه از بهترین قفل‌های هوشمند موجود در بازار که برای ادارات مناسب هستند آشنا شوید. قفل دیجیتال با صفحه کلید رمزی، قفل کارتی و قفل دیجیتال بیومتریک از امنیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند و می‌توانند گزینه مناسبی برای بالا بردن امنیت ادارات تلقی شوند.

اگر اطلاعاتی نسبت به قفل کارتی، قفل دیجیتال بیومتریک و قفل هوشمند با صفحه کلید رمزی در اختیار ندارید، پیشنهاد می‌کنیم پاراگراف مربوط به هر کدام از موارد ذکر شده را با دقت بالا مطالعه نمایید.

قفل هوشمند مناسب ادارات

قفل هوشمند با صفحه کلید رمزی

اولین قفل مناسب برای ادارات قفل هوشمند با صفحه کلید رمزی است که تصویر آن در قسمت زیر قابل مشاهده می‌باشد. توجه داشته باشید با استفاده از این نوع دستگیره هوشمند، تمام افراد نمی‌توانند وارد محیط حفاظت شده شوند.

تنها کارمندانی می‌توانند اتاق یا محیط شوند که رمز عبور صحیح را در اختیار داشته باشند. لازم به ذکر است بدانید مدیر یک اداره به راحتی می‌تواند با استفاده از قفل دیجیتال با صفحه کلید رمزی تردد کارمندهای خود را کنترل کند و تنظیمات امنیتی مورد نظرش را با توجه به موقعیت شغلی کارمندان انجام دهد.

همان‌طور که می‌دانید برخی از اسناد ادارات نباید توسط کارمندهای معمولی مشاهده شود. در این صورت مدیر اداره می‌تواند قسمت بایگانی را برای بخش اعظمی از کارمندان محدود کند.

از سوی دیگر ورود به اتاق مدیر توسط کارمندان می‌تواند ممنوع شود و رمز عبوری که بر روی درب اتاق مدیر تعریف شده است تنها در دسترس مدیر و منشی قرار بگیرد. استفاده از این قفل هوشمند بسیار آسان می باشد و به هیچ عنوان  کارمندها در هنگام استفاده از این نوع دستگیره هوشمند با چالش مواجه نخواهند شد.

قفل-هوشمند با صفحه کلید رمزی

قفل دیجیتال نوع کارتی

در این قسمت از مقاله سیستم امنیتی مناسب ادارات، شما را با قفل کارتی آشنا می‌کنیم. تصویری که در قسمت زیر مشاهده می‌کنید مربوط به یک قفل کارتی می‌باشد که از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

توجه داشته باشید که قفل‌ کارتی چندین سال است که مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع از قفل دیجیتال در فضا‌هایی همچون مراکز تجاری، اداری و هتل‌ها استفاده می‌شود.

در ادامه بهتر است ذکر کنیم که فروش قفل کارتی بسیار زیاد است زیرا به مرور زمان ثابت کرده است که می‌تواند امنیت محیط مورد نظر را تامین کند. به همین دلیل شما هم به‌راحتی می‌توانید با استفاده از دستگیره هوشمند از نوع کارتی، محدودیت‌های خاصی را در فضا اعمال کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید با استفاده از این قفل دیجیتال تنها کسانی می‌توانند وارد محیط حفاظت شده شوند که کارت ورود داشته باشند در غیر این صورت ورود به محیط غیر ممکن است (البته دسترسی غیر از کارت برای مدیر اداره وجود دارد)، در واقع تمام محدودیت‌هایی که با استفاده از دستگیره هوشمند با صفحه کلید رمز دار می‌توانید برای کارمندان در نظر بگیرید با استفاده از این دستگیره هوشمند هم امکان پذیر است.

قفل دیجیتال کارتی

  قفل الکترونیک نوع بیومتریک

یکی از دقیق‌ترین عملکردها بین قفل دیجیتال و دستگیره هوشمند را قفل الکترونیک از نوع بیومتریک دارد. توجه داشته باشید که این قفل در چند نوع مختلف تولید و به بازار عرضه شده است که هر نوع به دلیل داشتن پارامترهای گوناگون از قیمت‌های متفاوتی برخوردار می باشند.

شایان ذکر است بدانید برخی از قفل‌های بیومتریک تنها با استفاده از اثر انگشت و یا کف دست امکان ورود به افراد را می‌دهند. این نوع از قفل دیجیتال از قیمت مناسبی برخوردار هستند. اما اگر به دنبال جدیدترین تکنولوژی در قفل الکترونیک از نوع بیومتریک هستید بهتر است بدانید که برخی از قفل‌های بیومتریک با تشخیص دادن چهره و صدا به افراد اجازه ورود می‌دهد.

این دسته از قفل هوشمند عملکرد فوق العاده‌ای دارد اما استفاده از آن بسیار آسان است به همین دلیل از محبوبیت زیادی برخوردار می‌باشد.

در قسمت زیر یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین دستگیره‌های هوشمند بیومتریک موجود در بازار که توسط برند یوکا تولید شده است را مشاهده می‌کنید. این دستگیره یکی از پرفروش‌ترین دستگیره‌های هوشمند موجود در بازار است. دستگیره دیجیتال با کیفیت خریداری کنید برند کره‌ای یوکا می‌تواند یک انتخاب درست و یک خرید هوشمندانه برای شما تلقی شود.

قفل دیجیتال بیومتریک

قفل هوشمند چه مزایایی دارد؟

اگر قصد دارید با مزایای قفل هوشمند به صورت کامل آشنا شوید بهتر است در ابتدا به امنیت بالا آن اشاره کنیم. زیرا این مبحث بسیار مهم است. از سوی دیگر نیاز نبودن به کلید فیزیکی هم جز ویژگی‌هایمنحصر به فرد این نوع از قفل محسوب می‌شود. در نهایت هم بهتر است به زیبایی، عملکرد بالا و رابط کاربری آسان اشاره کنیم.

 

نتیجه گیری

در این مقاله شما با انواع سیستم امنیتی مناسب ادارات آشنا شده‌اید. توجه داشته باشید که قفل دیجیتال بیومتریک، دستگیره دیجیتال با صفحه کلید رمز دار و قفل کارتی می‌توانند به بهترین نحو ممکن امنیت فضا را تامین کنند.

به همین دلیل هر سه قفل هومند را مورد بررسی قرار دادیم تا شما اطلاعات دقیقی نسبت به هرکدام به دست بیاورید. در این صورت شما می‌توانید با دید باز و آگاهی کامل برای خرید سیستم امنیتی مناسب ادارات اقدام کنید و یک خرید هوشمندانه را تجربه نمایید.

خرید قفل دیجیتال یوکا