انواع قفل دیجیتالی مجهز به سیستم های امنیتی فوق پیشرفته ای هستند که امنیت محل زندگی شما را افزایش می دهند. در این مقاله سیستم امنیتی قفل الکترونیکی را بررسی می کنیم.

سیستم امنیتی قفل الکترونیکی

قابلیت ضد شوک قفل الکترونیکی

چنانچه ولتاژ غیر مجاز به قفل هوشمند وارد شود سیستم امنیتی تعبیه شده در آن سبب می شود که دستگاه به مدت چند ثانیه و به صورت خودکار خاموش شود.

قفل امنیتی

 اگر فرد دیگری رمز و کارت ورودی منزل شما را  دارد اما تمایل ندارید بدون اجازه شما قفل دیجیتال منزلتان را باز کند می توانید قفل امنیتی آن را فعال کنید؛ به این ترتیب دیگر با وجود در دست داشتن کارت و رمز نمی تواند وارد منزل شما شود.

قفل خودکار

با بسته شدن در مجهز به قفل الکترونیکی ، در به صورت خودکار قفل می شود و بدون در اختیار داشتن رمز ، کارت یا اثر انگشت ثبت شده امکان ورود به منزل وجود نخواهد نداشت؛ اما برای خروج از منزل نگران نباشید، کافیست دستگیره دیجیتال را بچرخانید.

این سیستم امنیتی قفل دیجیتال در اداره ها برای کنترل تردد افراد به کمک شما می آید.

با انتخاب یک قفل اثر انگشتی علاوه بر حفظ امنیت خانه یا محل کار خود، دیگر نیازی به کلید نخواهید داشت. کلید شما همیشه همراه شماست.

امنیت و راحتی قفل الکترونیکی

 امکان اتصال قفل دیجیتالی به گوشی هوشمند از قابلیت های ایده آل ارائه شده در قفل الکترونیکی است که در هر نقطه ای و با هر فاصله ای از منزلتان می توانید ورودی آن را کنترل نمایید.

سیستم امنیتی قفل الکترونیکی - قفل هوشمند یوکا

قفل کودک

با سیستم امنیتی قفل دیجیتال می توانید رفت و آمد فرزندتان را نیز کنترل نمایید؛ قفل کودک را فعال کنید و دیگر نگران بیرون رفتن فرزندتان نباشید.

سیستم ضد حریق

سیستم ضد حریق قفل هوشمند به هنگام آتش سوزی به شما هشدار می دهد.

تپ‌لاک یک قفل هوشمند ضدسرقت اثرانگشتی شخصی است که با خواندن اثر انگشت شما به هنگام قرار دادن انگشت بر روی سنسور قفل، باز می‌شود.

سیستم اعلام حریق می باشد که با فعال کردن این سیستم،در صورت بروز آتش‌سوزی در محل، قفل دیجیتال به شما هشدار می‌دهد.

برای استعلام قیمت انواع قفل الکترونیکی با ما در تماس باشید.

خرید قفل یوکا