یکی از بزرگ ترین چالش های بشر در عصر حاضر برقراری امنیت در مکان های مختلف است.

در این مقاله نیز در ادامه راه حل های ارائه شده برای نگرانی های امنیتی هتل ها به نکات دیگری می پردازیم تا با رعایت این نکات بتوانید امنیت هتل خود را تضمین کنید و مسافران نیز با اطمینان خاطر هتل شما را برای اقامت برگزینند. پس با ادامه راهکارهای بهبود امنیت هتل با ما باشید.

زمان مطالعه : 

راهکارهای بهبود امنیت هتل و جلب رضایت مهمانان

  • همواره درب های ورودی را کنترل کنید

برای امنیت بیشتر، قرار گرفتن پرسنل امنیتی در مقابل درب های ورودی و دیگر نقاط دسترسی امری حیاتی است. پرسنل امنیتی می توانند فعالیت های مشکوک را گزارش دهند .

لازم است این تلاش برای برقراری بیشتر امنیت در هتل، در پایان روز و در ساعات خلوت نیز ادامه داشته باشد.

حضور افرادی که در تمامی اوقات شبانه روز رفت و آمدهای هتل را کنترل می کنند، عامل مهمی برای جلوگیری از فعالیت های مشکوک و مغایر با امنیت هتل به حساب می آید و اطمینان خاطری برای مهمانان هتل است که امینت حداکثری آن ها فراهم شده است.

علاوه بر این توصیه می شود قسمت های عمومی هتل مانند gym،  رستوران، پارکینگ و … نیز با سیستم های نظارتی به روز کنترل شوند.

در ارتباط با قفل‌های کارتی بیشتر بخوانید:  با کیفیت ترین قفل کارتی هتلی موجود در بازار

  • حس امنیت حداکثری هتل را به مهمانان خود انتقال دهید

حضور افرادی که ضمن حراست از هتل با لباس و پوششی مناسب خوش آمد گویی مهمانان را نیز بر عهده دارند، حس خوبی به مهمانان القا می کند که دیگر نگران مسائل امنیتی در مدت اقامت خود در هتل نباشند.

لازم است این افراد آموزش های ضروری را دریافت کنند و پس از گذراندن دوره های آموزشی مربوطه فعالیت خود را در هتل آغاز نمایند.

بنابراین فردی مناسب و آگاه به حقوق مهمانان و با هدف مشتری مداری در این سمت قرار دهید.

  • نسبت به آموزش مداوم پرسنل خود تعهد داشته باشید

پرسنل حراست هتل باید تحت آموزش های مستمر باشند تا بتوانند با دانش و آگاهی کامل پاسخ گوی نیازهای امنیتی هتل باشند . همچنین این افراد باید به تجهیزات مورد نیاز برای مواجهه با شرایط بحرانی و اضطراری مجهز باشند .

هتل ها از لحاظ امنیت در استانداردهای بالا برنامه ریزی می شوند و لازم است پرسنل نیز در جریان نکات و توصیه لازم باشند و برای توجه به امنیت در نقاط مختلف هتل آموزش داده شوند .

  • تاثیر موقعیت مکانی هتل بر امنیت آن

علاوه بر این نکات در نظر داشته باشید که تدابیر امنیتی هتل ها با توجه به موقعیت مکانی و جغرافیایی آن ها حائز اهمیت است و آمارهای در دسترس مربوط به موارد مشکوک در هتل هایی با موقعیت های گوناگون نیز متفاوت است.

محوطه بیرونی هتل ، پارکینگ ، ورود و خروج خودروها ، خروجی های اضطراری ، راهرو ها ، لابی ، همچنین محیط های کم نورتر بخش های مختلف یک هتل هستند که لازم است تحت نظارت شبانه روزی باشند.

در کنار راهکارهای بهبود امنیت هتل ها که نقش نیروهای کارآزموده و آگاه را در برقراری امنیت هتل مشخص می کند تجهیزاتی نیز در اختیار است که می تواند خیال شما را از تامین امنیت حداکثری هتل راحت کند.

انواع قفل کارتی که امروزه در بسیاری از هتل ها با آن مواجه می شوید یکی از تجهیزات هتلی در دسترس است که در کنار دوریین های امنیتی و نظارت های مستمر بر فضای داخلی و خارجی هتل می تواند راحتی و امنیتی بیشتری برای مهمانان هتل فراهم کند.

به یاد داشته باشید که مهمان با ورود به هتل های لوکس انتظارات بیشتری دارد که در راس آن حفظ حریم شخصی و امنیت وی است.

بنابراین شما می توانید با رعایت راهکارهای بهبود امنیت هتل، رفع این نگرانی ها و کاهش دغدغه های امنیتی مهمانان خاطره ای بهتر، لذت بخش تر و بیادماندنی تر از اقامت در هتل و شهر خود برای آن ها به جای بگذارید ؛ به این ترتیب احتمال اینکه فرد در سفرهای بعدی خود هم هتل شما را انتخاب کند افزایش می یابد.

مجموعه نوآوران هوشمند ارائه دهنده انواع قفل دیجیتال نقش موثری در کاهش نگرانی های امنیتی محیط های مختلف مسکونی ، تجاری ، اداری و هتل ها و … ایفا می کند که می توانید برای آشنایی بیشتر با این تجهیزات با ما در تماس باشید .

منبع : securitymagazine

خرید سیف باکس یوکا