در این مقاله به بررسی برخی تجهیزاتی که امنیت خانه شما را فراهم می کنند می پردازیم ؛ از جمله این تجهیزات می توان به قفل دیجیتال ، چشمی دیجیتال و … اشاره نمود . با ما باشید .

زمان مطالعه : 

تجهیزاتی که امنیت خانه شما را فراهم می کنند کدامند ؟

یکی از مزایای خانه های هوشمند ، امنیت و سیستم نظارتی آن است که از خانه ، اشیای گران بهای شما و از همه مهم تر از از شما و خانواده تان حفاظت می کند .
از سال های دور دوربین ها و سیستم های هشدار دهنده در حال استفاده هستند اما با پیشرفت های اخیر در تکنولوژی صاحب خانه ها می توانند تصاویر این دوربین ها رو از طریق اپلیکیشن های موبایل یا سیستم های کامپیوتری مشاهده نمایند و نظارت کاملی بر محیط های تحت کنترل دوربین داشته باشند .
همواره شاهد پیشرفت های عظیم در دنیای سخت افزار هستیم . در این میان دوربین ها نیز روز به روز از امکانات بیشتر و قابلیت های گسترده تری برخوردار می شوند . می توان با استفاده از آن ها با هزینه کمتر ، تصاویری با کیفیت بالاتر ضبط نمود و تصاویر را با اتصال دوربین ها به سیستم های مربوطه از طریق لپتاپ ، تبلت و گوشی موبایل مشاهده نمود .
با وجود سیستم های هوشمند می توانید برای افراد مورد اعتماد که کلید ندارند از راه دور درب را باز نمایید ؛ برای آشنایی بیشتر سری یه صفحه قفل دیجیتالی بزنید . به این ترتیب از دوربین ها ، چشمی دیجیتال و قفل های دیجیتال برای تامین امنیت بیشتر ، آسایش و راحتی استفاده می شود .

بیشتر بدانید : معرفی بهترین و با کیفیت ترین قفل دیجیتالی

تصاویر ضبط شده توسط دوربین ها و چشمی های درب دیجیتال با کیفیت مناسب بر روی حافظه دستگاه ذخیره می شوند و ضمن اینکه به صورت آنلاین امکان رصد محیط برای صاحب خانه فراهم است ، در خانه حضور داشته باشد یا خیر ، می تواند در فرصت های بعدی نیز این تصاویر و ویدیو ها را تماشا نماید و به آن ها دسترسی داشته باشد .
همچنین می توان این تصاویر را مانند محتوای گوشی های موبایل یا کامپیوتر ها بر روی سیستم های ذخیره ابری قرار داد .

تجهیزاتی که امنیت خانه شما را فراهم می کنند - قفل دیجیتال - چشمی درب دیجیتال

با چشمی درب دیجیتال در جریان تمامی رفت و آمدهای مقابل منزل تان باشید

بسیاری از فعالان حوزه هوشمند سازی منازل معتقدند که باید سیستم های امنیتی خانه ها رو به سنسورهای حساس به حرکت متصل کرده و برای درب هایی که به اتاق های خاص خانه منتهی می شوند از این سنسور ها استفاده نمود ؛ اتاق هایی که اشیای گران بهایی در آن ها دارید . برای این منظور می توانید چشمی درب دیجیتال را بر روی درب خود نصب نمایید تا در تمامی ساعات شبانه روز در جریان رفت و آمدهای محیط بیرونی منزلتان شوید .
در بحث هوشمند سازی منازل ، سنسورهای حساس به دود و آتش نیز مطرح می شود که برخی از این امکانات از جمله همین سنسورها در انواع قفل دیجیتالی ارائه شده است . در مقالات بعدی به دیگر تجهیزاتی که امنیت خانه شما را فراهم می کنند می پردازیم .
مطالب دیگر این حوزه رو از بخش اخبار و مطالب قفل دیجیتال بخوانید و با تجهیزات دیگری که برای تامین بیشتر امنیت در اختیار است آشنا شوید .

yuccahq-telegram