برقراری امنیت از دیرباز از اهمیت بالایی برخوردار بوده است و همواره بشر تلاش کرده راه حل هایی برای تامین امنیت و بهبود سطح رفاه هم نوعان خود ارائه دهد . در این مقاله به شما توصیه می کنیم امنیت را با قفل اثر انگشت تجربه کنید .

امنیت را با قفل اثر انگشت تجربه کنید .

نگهداری و حفاظت از اشیای گران قیمت در منزل بخصوص در زمان هایی که قصد سفر داشته باشید بسیار مهم است که در طی سالیان همین دغدغه ها در طراحی و ساخت بسیاری از سیستم های امنیتی برای مجتمع های مسکونی و … موثر بوده است .

امروزه ابزارهایی که برای ارائه ایمنی بیشتر در دسترس می باشند به روزترین تکنولوژی ها را به کار گرفته اند که در ادامه به یکی از سیستم های مبتنی بر بیومتریک اشاره می کنیم .

قفل اثر انگشت مانند قفل دیجیتال لئوپرو که تحولی در سیستم های امنیتی ایجاد کرده نه تنها ظاهری زیبا به درب های ورودی ساختمان می بخشد بلکه با بهره گیری از تکنولوژی بیومتریک ، کار با آن راحت بوده و احتمال خطای آن بسیار پایین و در حد صفر می باشد . با ما باشید تا بدانید چرا پیشنهاد می کنیم امنیت را با قفل اثر انگشت تجربه کنید .

قفل درب اثر انگشت چیست و چگونه کار می کند ؟

قفل درب اثر انگشت امکان تایید هویت به کمک اثر انگشت را برای شما فراهم می کند که دیگر به کلید مکانیکی احتیاج نخواهید داشت . کلیدهای مکانیکی نگرانی بزرگی برای بسیاری از افراد هستند چراکه معمولا کلید خود را جا می گذارند و ممکن است پشت در بمانند .

در برخی مدل های قفل اثر انگشت می توان از رمز و کارت نیز برای باز کردن درب استفاده نمود و برای امنیت بیشتر گاهی ترکیبی از این روش ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد . همچنین برخی مدل های قفل دیجیتال امکان گزارش گیری رفت و آمدها را برای شما فراهم می کنند .

شاید شما هم علاقه مند شده باشید درب منزل تان را به این قفل ها مجهز کنید و امنیت را با قفل اثر انگشت تجربه کنید . بسیاری از افرادی که قفل اثر انگشت انتخاب می کنند رضایت مندی خود را از راحتی و امنیت آن ابراز می کنند ؛ می توانید شما نیز این آرامش خاطر و امنیت بیشتر را تجربه کنید .

نکاتی برای استفاده بهتر از قفل درب اثر انگشت

اگر می خواهید روی درب منزل یا محل کار خود قفل دیجیتال اثر انگشتی نصب کنید توصیه می شود برای استفاده بهتر ، آسان تر و طولانی مدت از این انواع دستگیره دیجیتال به این نکات توجه نمایید :

قفل دیجیتال از تعدادی باطری قلمی تغذیه می شود و شارژ این باطری ها معمولا بعد از یک سال ضعیف می گردد . برای کارایی بهتر لازم است به محض هشدار قفل دیجیتال باطری تعویض شود . اما ممکن است در این مدت در منزل حضور نداشته باشید و متوجه هشدار باطری نشوید و قفل خاموش شود . پس کلید مکانیکی آن را در مکانیکی قرار دهید که در این مواقع در دسترس باشد .

با وجود تکنولوژی پیشرفته قفل های دیجیتال و کیفیت بالای این قفل ها که احتمال خرابی آن بسیار پایین است برای اطمینان بهتر است قفل دیجیتال انتخابی شما پنل های ورود رمز یا کارت را در کنار پنل اثر انگشت داشته باشد و در صورتی که شناسایی اثر انگشت شما انجام نشد بتوانید با یکی از راه های دیگر درب را باز کرده و وارد شوید .

قفل دیجیتال ، اثر انگشت شما را در حافظه ی خود ذخیره می کند و هر بار که بخواهید از طریق اثر انگشت تان درب را باز نمایید آن را با نمونه های از پیش بایگانی شده مقایسه می کند و در صورت تطابق قفل درب باز می شود .

بیومتریک نقش مهمی در این امر ایفا می کند زیرا اثر انگشت شما تنها به خودتان تعلق دارد و فرد دیگری امکان ورود نخواهد داشت در حالیکه کارت یا رمز را می توان در اختیار دیگری قرار داد .

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از قفل های دیجیتال به صفحه آن مراجعه نمایید و یا با ما در تماس باشید . همچنی سوالات خود را در بخش پشتیبانی آنلاین بپرسید . همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم .

امنیت را با قفل اثر انگشت تجربه کنید .

خرید قفل دیجیتال بدون دستگیره یوکا