یک درب و انتخاب قفل مناسب می‌تواند اولین خط دفاعی شما در برابر سرقت و دزدها باشد. بنابراین انتخاب بهترین قفل برای منزل بسیار مهم است زیرا کارآیی و کیفیت آن امنیت شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

نکات کلیدی

برخی نکات ارزشمند را در هنگام خرید یک قفل مناسب لازم است بدانید، مثلا باید بدانید نوعی قفلی که برای درب‌های خارجی و داخلی نیاز دارید از کدام گونه قفل‌ها می‌باشد.
درب‌های خارجی منزل شما مانند درب گاراژ و درب جلویی اغلب به قفل‌های ورودی کلیددار نیاز دارند. استوانه داخلی آن در بیرون قرار دارد و انگشت شست به داخل  درب می‌چرخد. پس وقتی درب قفل است، شما می‌توانید این درب را با استفاده از کلید بیرونی باز کنید.

انتخاب قفل مناسب
انتخاب قفل مناسب

برای درب‌های داخلی مانند اتاق‌خواب، حمام و کمدها می‌توانید قفل گذری را انتخاب کنید که برای قفل درب‌های داخلی منزل کافی است. قفل گذری برای درب‌های داخلی قابل‌ اجرا است و برای هر دو طرف درب قابل استفاده است.
بهتر است که وقت خود را صرف انتخاب بهترین قفل خانه کنید. در اینجا یک لیست قابل‌ اعتماد از قفل‌های با کیفیت بالا برای منزل شما آورده شده ‌است.

یک نوع قفل درب را انتخاب کنید:

شما باید قفل هوشمندی را انتخاب کنید که فکر می‌کنید برای منزل‌تان بهتر است. امروزه قفل‌های اصلی به چند دسته مانند قفل‌های معمولی، غیر متصل و قفل هوشمند تقسیم شده‌اند.
یک قفل معمولی یا غیر متصل، نوعی قفل تک سیلندر است و هیچ ویژگی فانتزی ندارد، اما با این وجود منزل ما را در امنیت نگه می‌دارد. شما می‌توانید یک قفل غیرمتصل سنتی یامعمولی را بدون در نظر گرفتن سرویس قفل درب باز کنید.

قفل معمولی درب
قفل معمولی درب

از طرف دیگر قفل هوشمند نوعی قفل مفید درب است. امروزه مدل‌های قفل هوشمند دارای ویژگی‌های هوشمندی بیش از ویژگی سنتی قفل کردن درب می‌باشند، نظیر دسترسی در زمان حساس، ردیابی دسترسی به سیستم و موارد دیگر که برای راحتی بیشتر کاربران طراحی شده‌اند .
رتبه قفل مورد نظر خود را مد نظر داشته باشید.
زمانی‌که شما برای خرید مناسب‌ترین قفل در منزل‌تان اقدام می‌کنید شما باید رتبه برتری آن را مد نظر خود قرار دهید. برای این منظور شما می‌توانید وب سایت‌های شرکت مربوطه را بررسی کنید تا اطلاعات و رتبه آن را بررسی کنید. همچنین می‌توانید از توصیه‌های خدمات قفل، برای یافتن یک قفل مناسب درب مشورت بگیرید.

بودجه  شخصی خود را تعیین کنید

شما می‌توانید یک قفل درب معمولی را با قیمتی گزاف و امنیت پایین‌تر خریداری کنید, اما به جای این خرید نا‌به‌جا می‌توانید قفل درب اثر انگشتی با ایمنی بالا را انتخاب کنید که ممکن است گران‌‍تر از قفل معمولی بنظر برسد. تعیین بودجه ، شما را به قضاوت درستی از آنچه که قیمت تعیین شده‌ای دارد ، می‌رساند.

اگر یک قفل هوشمند برای منزل خود می‌خواهید  پس تصمیم خود را بگیرید.

قفل هوشمند
قفل هوشمند

برای اینکه تصمیم هوشمندانه‌ای در خرید یک قفل هوشمند داشته باشی ، بهتر است از سطح امکاناتی که این قفل برای شما فراهم می‌آورد اطلاع یابید. قفل هوشمند راه ساده‌ای برای دسترسی به درب‌های منزل‌تان ارائه می‌کند. اگر چه این قفل‌ها می‌توانند در مقایسه با قفل‌های درب معمولی گران‌تر باشند، اما تعادل نهایی بین امنیت و راحتی است.

راهنمای مبتدیان برای اتوماسیون خانه

قفل‌های هوشمند معمولاً برنامه‌های کاربردی تلفن همراه هستند. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که کارهای بیشتری را با کم‌ترین زحمت انجام دهید و اگر راحتی برای شما یک فاکتور کلیدی است، خریدن یکی از این نوع قفل‌ها می‌تواند بهترین کار ممکن در جهت رسیدن به راحتی باشد.

چارچوب درب

چارچوب درب شما باید به اندازه قفل درب محکم باشد. ضروری است که شما قدرت چارچوب درب را جدا از قفل درب، در نظر بگیرید تا به سطح بالایی از امنیت دست یابید.

در انتها

انتخاب قفل هوشمند
انتخاب قفل هوشمند

با درنظرگرفتن لیست بالا, اطلاعات زیادی در مورد نوع قفل درب خانه خواهید داشت. بنابراین مقدار پولی که برای خرید بهترین قفل درب خانه خرج می‌کنید یک حرکت عالی در جهت امنیت تمام ‌وقت شما است.

خرید قفل دیجیتال یوکا