افراد در سفرهای کاری و تفریحی خود ترجیح می دهند در هتل هایی اقامت کنند که از نظر امنیت نگرانی نداشته باشند، سرویس‌های به موقع دریافت کنند و با رفتاری مناسب و درخور از آن‌ها استقبال شود . اما هتل‌داران چگونه می توانند این خواسته‌های مهمانان هتل خود را پاسخ داده و سفری بی دغدغه برای آن ها رقم بزنند؟ با بررسی راه حل نگرانی های امنیتی هتل ها با یوکا همراه باشید.

زمان مطالعه : 

وارن بافت می گوید : «برای بدست آوردن شهرت ۲۰ سال تلاش لازم است ولی این شهرت تنها در پنج دقیقه از دست می رود .» پس یک اتفاق ناگوار هر چند کوچک و هر گونه خللی در حس امنیت مهمانان هتل می تواند برند شما را خدشه دار کند .

راه حل نگرانی های امنیتی هتل ها چیست ؟

برای حل این نگرانی های امنیتی، در وهله مدیریت هتل باید هتل را به تجهیزات امنیتی مجهز کرده و کنترل کاملی بر آن داشته باشد. آن‌چه در این میان اهمیت ویژه ای دارد توجیه پرسنل هتل است که تامین امنیت و حفظ آن را همیشه در ذهن داشته باشند.

در ادامه به نکاتی می پردازیم که رعایت و انجام آن‌ها می تواند در کاهش نگرانی‌های امنیتی هتل کارایی لازم را داشته باشد:

  • در ارائه سرویس به مهمانان نکات امنیتی را در نظر داشته باشید

می توان از پذیرش هتل به عنوان اولین جایی که مهمان به آن مراجعه می کند نام برد . پس لازم است با رفتاری شایسته با مهمانان برخورد شود و حس پاسخ گویی پرسنل هتل را القا کند ؛ با این وجود پروتکل های امنیتی نیز بسیار مهم بوده و توجه به آن از ضروریات به حساب می آید .

بیشتر بدانید : خرید با کیفیت ترین قفل کارتی – برندهای اروپایی و کره ای

  • کارت اتاق ها را چک کنید

از امنیت قفل هایی که برای اتاق های هتل انتخاب می کنید مطمئن شوید . قفل هایی که ایمنی بالایی نداشته باشند با برنامه نویسی جزیی و تعدادی قطعه سخت افزاری قابل دسترسی و هک هستند.

توصیه می شود مهمانان نیز نکات امنیتی ارائه شده توسط پرسنل هتل را رعایت نموده و زمینه را برای بروز برخی اتفاقات ناگوار فراهم نکنند.

تجهیزات دیگری نیز علاوه بر قفل کارتی برای تامین امنیت بیشتر هتل در اختیار است؛ مانند گاوصندوق دیجیتال یا سیف باکس.

در پست بعدی در ادامه این مطلب با ما باشید تا با ارائه پاسخی به نگرانی های امنیتی هتل ها، نکات کاربردی بیشتری بررسی کنیم.

منبع : securitymagazine

خرید سیف باکس یوکا