تا همین چند دهه پیش، باز کردن درهای ورودی یا در اتاق ها به وسیله اثر انگشت یا هر وسیله‌ای به جز کلید یا ابزاری شبیه آن بخشی از فیلم‌های علمی تخیلی به نظر می‌رسید اما امروزه دیگر باز کردن درها به کمک اثر انگشت از یک خیال به واقعیت تبدیل شده و در برخی از تجهیزات و محصولات موجود در بازار می توان برای تشخیص هویت از اثر انگشت استفاده کرد.

از آنجا که در حال حاضر اثر انگشت یکی از امن‌ترین و سریع‌ترین راه‌هایی است که برای تشخیص هویت یک فرد استفاده می‌شود ، می‌توان آن را جایگزین مناسبی برای کلیدهای مکانیکی در نظر گرفت اما چگونه با قفل اثر انگشتی در وقت و هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید؟ برای روشن شدن پاسخ این سوال تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

زمان مطالعه : 

چگونه با قفل اثر انگشتی در وقت و هزینه ها صرفه جویی کنید ؟

استفاده از کلید مکانیکی روند باز کردن در طولانی‌تر می کند؛ کلید را در جیب یا کیف خود پیدا کنید، با وجود وسایل دیگری که در دست‌تان دارید کلید را در قفل گذاشته و آن را باز کنید. البته ممکن است کلید خود را گم کرده یا جا گذاشته باشید.

اما کلید دیگری که می تواند پروسه باز کردن در را به حداقل برساند و تنها در چند ثانیه کوتاه در را باز کنید و وارد منزل یا محل کار خود شوید اثر انگشت شماست. کافیست اثر انگشت خود را بر روی بخش مربوط به آن بر روی قفل دیجیتال بگذارید، در کسری از ثانیه اثر انگشت شما شناسایی شده و در باز می‌شود. بنابراین کلید مکانیکی نیازمند وقت بیشتری است و با استفاده از قفل اثر انگشتی می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید.

صرفه‌جویی در زمان با استفاده از قفل اثر انگشتی تنها یکی از مزیت‌هایی است که با انتخاب این دسته قفل‌ها از آن برخوردار می‌شوید.

  • قفل اثر انگشتی از قفل‌های سنتی و قدیمی امن است.

چگونه با قفل اثر انگشتی در وقت و هزینه ها صرفه جویی کنید ؟

یکی از ویژگی‌های بارز قفل‌هایی که به اثر انگشت مجهز شده‌اند امنیت بالای آن‌هاست . همان‌طور که اشاره شد اثر انگشت شما خاص است و تنها خود شما می‌توانید با قرار دادن اثر انگشت‌تان روی اسکنر قفل، در را باز کنید.

اگر کلیدتان را گم کنید و شخصی آن را بیاید می‌تواند به‌راحتی وارد منزل شما شود. دیگر تضمینی برای امنیت خانه شما نیست مگر آن‌که تمامی قفل‌ها را عوض کنید.

بنابراین با انتخاب یک قفل امن که دیگران به‌راحتی نتوانند آن را باز کنند می‌توانید بخشی از امنیت خانه خود را تامین کنید.

  • قفل اثر انگشتی دسترسی‌ها را محدود می‌کند !

چند کپی از کلید درهای ورودی برای اعضای خانواده تهیه می‌کنید اما یکی از کلیدها گم می‌شود . همان کلید گم شده می‌تواند تهدیدی برای امنیت خانه و خانواده شما باشد.

با قفل اثر انگشتی لئو پرو می‌توان این نگرانی‌ها را برطرف نمود. کافیست اثر انگشت اعضای خانواده و افراد مجاز را به قفل معرفی کرده و از این پس به راحتی و در کمترین زمان در خانه را باز کنید و وارد شوید یا به هنگام خروج تنها کافیست در را ببندید ؛ قفل کردن آن لازم نیست .

پیشنهاد می کنیم از قفل دیجیتال لئو پرو بازدید نمایید.

چگونه با قفل اثر انگشتی در وقت و هزینه ها صرفه جویی کنید ؟

  • قفل اثر انگشت مقرون به صرفه است .

بله درست خواندید. اگر قیمت قفل‌های اثر انگشتی را با دیگر نمونه‌های قفل قدیمی و حتی قفل‌های رمزی و کارتی مقایسه کنید متوجه قیمت بالاتر قفل اثر انگشتی می‌شوید.

چگونه با قفل اثر انگشتی در وقت و هزینه ها صرفه جویی کنید ؟

آسیب‌پذیری منازل از طریق قفل‌های قدیمی بیشتر است در نتیجه احتمال دزدی و سرقت و دسترسی غیر مجاز نیز بیشتر است. پس هزینه‌هایی که یک خانواده برای این آسیب‌ها متحمل می‌شود در برابر هزینه‌ای که صرف امنیت خانه و خرید قفل دیجیتالی می‌شود بسیار بالاتر است؛ بنابراین با انتخاب یک قفل اثر انگشتی نه تنها امنیت نسبی شما فراهم می شود بلکه می توانید در هزینه و زمان خود نیز صرفه جویی کنید.

در این مقاله به سوالی که در ابتدا مطرح شده بود پاسخ داده شد: چگونه با قفل اثر انگشتی در وقت و هزینه ها صرفه جویی کنید ؟

منتظر سوالات و نظرات ارزشمند شما هستیم و همواره آماده ایم اطلاعات مورد نیاز شما برای آشنایی با انواع تجهیزات امنیتی ارائه شده را در اختیارتان قرار دهیم. با ما تماس بگیرید یا برایمان پیام بگذارید.

خرید چشمی دیجیتال یوکا